Rick Astley MTV :)

  • i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

    Rettet en gang, sidst af RAC ().

  • Gad vide hvem der har fundet de nominerede. Personligt mener jeg at de fleste ikke burde være på den liste. Hvordan kan man sætte et ret nyt band som Tokio Hotel på en liste over Bedste Kunstner nogensinde. Jeg mener at den kategori skal dække over bands/personer, der har sat et eftertrykkeligt fingeraftryk i musikverdenen. Jeg vil ikke afvise at Tokio Hotel vil gøre det, men man ved det ganske enkelt ikke endnu.
    Og hvad Rolling Stones, Nirvana og Elvis?


    Jeg hørte lige 4-5 andre sange med Rick Astley og der er ærlig talt ikke nogen der virker bekendte så han får altså ikke min stemme. Af de nominerede vil jeg mene at U2 er de eneste der opnår det jeg mener skal til for at opfylde den kategori.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • U2 får min stemme når nu Depeche Mode ikke er nomineret. Med de bands/solister som er nævnt på den liste, så kan U2 da vist ikke undgå at rende med prisen, de andre når da ikke U2 til skosålerne...

  • Nøøøøøøøj, det var da godt nok en møg elendig liste, klart U2 som får min stemme.

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Dte er verdens største rick roll, det e i virkeligheden MTV der rickroller alt og alle!! Nu er i advaret!


    Edit: Og Tokio Hotel skal bare langt ned i helvedets glemmebog og forsvinde fra jordens overflade! Tak.

  • Tro mig, det nytter ikke at vote på andet end Rick Astley... 4chan har lavet autovoters... Rigtig rigtig mange autovoters til at vote på ham.

  • Jeg prøvede lige Rickvoteren der i går aftes. Efter 2 minutter med 35 voters åbne på samme tid havde jeg sendt lige omkring 10.000 votes afsted - på 2 minutter..