In the Valley of Elah

  • Er jeg den eneste der syntes at In the Valley of Elah er et par timer spild af tid ? :boxed:


    Fandme lang tid siden jeg har set ellers gode skuespillere spilde deres tid med at lave sådan en røvsyg film.


    Nomineret til en Oscar ... freaky ... :crazyeyes:

  • vil ikke sige at det er en røvsyg film, men det er ikke den bedste film jeg har set, Men jeg synes den er udmærket. Tommy lee jones, spiller som sædvanligt hamrende godt.

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

  • Well, det kommer vel an på hvilken smag man har.


    Jeg har en bred smag. Kan godt lide Brain dead, men på samme tid også PS. I love you.


    Jeg synes In the Valley of Ellah, er spændende film, manuskriptet er Ok, Skuespillet halter, men alt i alt en Okay film.


    Men oscar værdig? NEJ.

    Now I want you to take a step back... and literally f*ck your own face! - Les Grossman, Trophic Thunder

    Rettet en gang, sidst af Isse ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Er jeg den eneste der syntes at In the Valley of Elah er et par timer spild af tid ? :boxed:


    Fandme lang tid siden jeg har set ellers gode skuespillere spilde deres tid med at lave sådan en røvsyg film.


    Nomineret til en Oscar ... freaky ... :crazyeyes:


    sys det er en virkelig god film, den er ikke som alt det andet hovedløs US action crap der kommer. den fortæller så godt hva der sker inde i badehætte på de folk som bliver udsendt etc.... men måske er en af grundene nok jeg har flere venner som har/er udsendt lige PT. :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SplatDK


    sys det er en virkelig god film, den er ikke som alt det andet hovedløs US action crap der kommer. den fortæller så godt hva der sker inde i badehætte på de folk som bliver udsendt etc.... men måske er en af grundene nok jeg har flere venner som har/er udsendt lige PT. :rolleyes:


    Ja, så det er noget du kan relatere til. :ph34r:

    Now I want you to take a step back... and literally f*ck your own face! - Les Grossman, Trophic Thunder