Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

torsdag, 11. december 2003, 13:11

Citeret

Originally posted by Pedro

Citeret

Originally posted by Macimuz

Citeret

Citeret

Og her er vidst svaret på mit egetspørgsmål :]

In Balin's Tomb the Fellowship is attacked by a dozen or so orcs and cave troll. How ever Balin's Tomb (Coffin in fact) has a beam of sunlight spotting it. My nitpick is this: The orcs (goblins, whatever) would not have been so eager to enter a sunlit room. Orcs hate sunlight as it blinds them, (their eyes never adapt to it). It is stated in the books as well as the movie (when Gandalf tells Elrond about Saruman's Fighting Urukai). But I agree orcs can and will go into direct sunlight so long as they have something more terrible on their heels, lets say a cave troll. But exposure to direct sunlight turns trolls to stone. Which won't be a problem so long as the Troll never passes under the beam of sunlight. Watch carefully, cause the troll does.

Så orker kan godt tåle det, men de hader det bare, hvorimod Uruk-Hais intet har imod sollys og det ikke blinder dem ..

Dog en ganske sjov detajle med trollen, den bliver ikke til sten. Altså, scenen var nok blevet kedelig, men den bliver vel heller ikke til sten i bogen ?

Ja så fik du vel selv svaret på dit eget spørgsmål ;) :D

Hehe ja .. Men vil nu stadigvæk få læst bøgerne, når jeg engang har set LOTR 3 :D

God ide :D.......er faktisk selv lidt igang med at læse bøgerne ;)

Ja ikke :)

Det næste bliver bare, om jeg kan tage mig sammen .. Gik hurtigt død i 1'eren, men det er nu også fordi der er så meget om Herredet i starten, det skal man lige over... So im told, anyway :)

22

torsdag, 11. december 2003, 16:51

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Og her er vidst svaret på mit egetspørgsmål :]

In Balin's Tomb the Fellowship is attacked by a dozen or so orcs and cave troll. How ever Balin's Tomb (Coffin in fact) has a beam of sunlight spotting it. My nitpick is this: The orcs (goblins, whatever) would not have been so eager to enter a sunlit room. Orcs hate sunlight as it blinds them, (their eyes never adapt to it). It is stated in the books as well as the movie (when Gandalf tells Elrond about Saruman's Fighting Urukai). But I agree orcs can and will go into direct sunlight so long as they have something more terrible on their heels, lets say a cave troll. But exposure to direct sunlight turns trolls to stone. Which won't be a problem so long as the Troll never passes under the beam of sunlight. Watch carefully, cause the troll does.

Så orker kan godt tåle det, men de hader det bare, hvorimod Uruk-Hais intet har imod sollys og det ikke blinder dem ..

Dog en ganske sjov detajle med trollen, den bliver ikke til sten. Altså, scenen var nok blevet kedelig, men den bliver vel heller ikke til sten i bogen ?

Ja så fik du vel selv svaret på dit eget spørgsmål ;) :D

Hehe ja .. Men vil nu stadigvæk få læst bøgerne, når jeg engang har set LOTR 3 :D

God ide :D.......er faktisk selv lidt igang med at læse bøgerne ;)

Ja ikke :)

Det næste bliver bare, om jeg kan tage mig sammen .. Gik hurtigt død i 1'eren, men det er nu også fordi der er så meget om Herredet i starten, det skal man lige over... So im told, anyway :)

Ja, det er rigtig nok...det kan godt virke lidt trælst i starten af 1'eren..... men når du kommer over det, så bliver det i hvert fald mere spændende ;)

24

torsdag, 11. december 2003, 21:34

Citeret

kan orker godt tåle dagslys

de kan i live rollespil :D

Your pony died because it wasn't pretty enough

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.