21

tirsdag, 30. december 2003, 13:21

Håber da ikke de fortsætter - ellers ender det med som det her ... :T

22

tirsdag, 30. december 2003, 13:37

Citeret

Originally posted by LUB

hehe den var meget sjov.... Havde ikke regnet med at den rent faktisk var kommerciel...Altså at det var et opråb eller en slags reklame for den forening der...

23

tirsdag, 30. december 2003, 13:38

Citeret

Originally posted by OriGiN

Citeret

Originally posted by The_Unforgiven
Matrix suxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx.

The_Unforgiven

bare vent til bentzin ser det der :P så vanker der skideballe :P ;) 8)

;) Nej - bare rolig ;) - jeg har opgivet at få "drengene" herinde til at snakke pænt :rolleyes: Men håber da stadig :]
Ang. filmen(e) så har jeg set den første og det var ikke noget specielt - okay en masse gode effekter og tekniske ting. Men det er der jo i alle film efterhånden. :rolleyes: Så en mere af slagsen - tjah - jeg er sådan set ligeglad. Jeg vil hellere se/høre en god musik-dvd med en af mine yndlingskunstnere. Det er sørme kræs for kendere. 8)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "bentzin" (30.12.2003, 13:39)

24

tirsdag, 30. december 2003, 13:39

Citeret

Originally posted by DarkhorZe

Citeret

Originally posted by LUB

hehe den var meget sjov.... Havde ikke regnet med at den rent faktisk var kommerciel...Altså at det var et opråb eller en slags reklame for den forening der...

Hehe ja, den er nice nok ..

25

tirsdag, 30. december 2003, 13:49

Citeret

Originally posted by LUB

he :))
den var da lidt sjov :D

Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

26

tirsdag, 30. december 2003, 14:10

Citeret

der kommer ikke en matrix 4... de stopper med filmene.. men historien forsætter via spil og så'en...

Nemlig... :clap:

27

tirsdag, 30. december 2003, 14:12

Citeret

Originally posted by bentzin

Citeret

Citeret

Originally posted by The_Unforgiven
Matrix suxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx.

The_Unforgiven

bare vent til bentzin ser det der :P så vanker der skideballe :P ;) 8)

;) Nej - bare rolig ;) - jeg har opgivet at få "drengene" herinde til at snakke pænt :rolleyes: Men håber da stadig :]
Ang. filmen(e) så har jeg set den første og det var ikke noget specielt - okay en masse gode effekter og tekniske ting. Men det er der jo i alle film efterhånden. :rolleyes: Så en mere af slagsen - tjah - jeg er sådan set ligeglad. Jeg vil hellere se/høre en god musik-dvd med en af mine yndlingskunstnere. Det er sørme kræs for kendere. 8)

Btw så har jeg ikke i sinde at stemme, da jeg jo er totalt kold over for den måde at skrive på X(

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.