Texas Chainsaw Massacre (den nye). ARGH!

  • Titel: The Texas Chainsaw Massacre (2003)
    Officiel: texaschainsawmovie.com
    IMDB: imdb.com


    Så var jeg lige inde til premieren til Texas Chainsaw Massacre iaftes, sammen med en kammerat. Og F*CK hvor var den syg! 8o


    I korte træk: Klam, uhyggelig, skræmmende og så får man en helvedes masse chok!


    Sad med hjertet helt oppe i halsen under næsten hele filmen, og da den var slut var jeg _virkeligt_ lettet. Der var et tidspunkt hvor min ven sad halvt oppe på skødet af mig hehe.


    Så drenge, tag ind og se den! Bedste gyser i langt tid! Den gør det den skal. Ikke noget pis, bare rent gys! :))


    <edit>
    grrr glemmer altid email notification
    </edit>


    Min vote:


    [SIZE=3]@@@@@@[/SIZE]

  • Aerial, det er præcis noget man skal slæbe damen med ind og se.. :D


    Så kan man sidde og spille hård under og efter filmen, da hun højst sansynligt vil blive mere skræmt end dig.. ;) :D

  • Tror ikke jeg vil klare det.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by DEEF
    Aerial, det er præcis noget man skal slæbe damen med ind og se.. :D


    Så kan man sidde og spille hård under og efter filmen, da hun højst sansynligt vil blive mere skræmt end dig.. ;) :D


    * LOL* - hmm ja det er måske rigtigt nok.


    Hvis jeg får "bid" i aften, kan jeg jo slæbe hende med i næste uge ;) *G*

  • tag jer sammen tøsser ... den er for plat lavet måske hvis man var 10 år ville man blive bange men.... det er man jo ikke!!!

  • Det kan også anbefales at se den orginale fra '72 :)
    Der er en bestemt "hygge" over den hehe

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Originally posted by dkwolf
    Det kan også anbefales at se den orginale fra '72 :)
    Der er en bestemt "hygge" over den hehe


    Den købte jeg på DVD for en 50'er for nogle måneder siden. Min søn sad og så den og blev helt skidt tilpas ... Kylling.... he he ;)


    Der var engang en film fremme man kunne leje.
    Den hed noget med "Faces of death". Den var klam. :rolleyes:

  • Quote

    Originally posted by The Hans


    Den købte jeg på DVD for en 50'er for nogle måneder siden. Min søn sad og så den og blev helt skidt tilpas ... Kylling.... he he ;)


    Der var engang en film fremme man kunne leje.
    Den hed noget med "Faces of death". Den var klam. :rolleyes:


    hehe skal også selv have den i min samling - men øhh tror lige jeg holder en DVD indkøbs pause ;) købt en 10 titler den sidste 1½ måned *g* (en dyr hobby)

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Originally posted by dkwolf
    hehe skal også selv have den i min samling - men øhh tror lige jeg holder en DVD indkøbs pause ;) købt en 10 titler den sidste 1½ måned *g* (en dyr hobby)


    Det kan jeg godt følge dig i. Jeg låner/lejer dem, inden jeg evt. køber dem. Det er ærgeligt at smide 200-300 kr ud til en film, som man bliver skuffet over. ;)

  • Quote

    Originally posted by The Hans


    Det kan jeg godt følge dig i. Jeg låner/lejer dem, inden jeg evt. køber dem. Det er ærgeligt at smide 200-300 kr ud til en film, som man bliver skuffet over. ;)


    jeps - jeg er selv igang med at få alle de japanske/koreanske film hjem jeg så for længe siden. De er bestemt ikke nemme at få fingerne i men er det værd

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Ej nu må i da lige tage jer sammen
    større parodi på sig har jeg da aldrig set
    det sku da lige være freddy vs. jason :]


    ved ikke hva der er med horror genren idag
    men der er ikke blevet lavet noget bare halvgodt i de sidste 10 år
    de lider alle under at forsøge på at være hippe teen horror flicks (1000 tak til Scream for at starte dette)
    horror film idag kan sammenlignes lidt med fraglerne da de rejste til åndernes hule den var scary da man var 6 år tsk tsk


    nej horror genren er død takket være instruktører som bla. Wes Craven ;( (i hans senere dage)