Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 11. august 2008, 16:46

Heey... har hørt at den nye narnia sku være en omgang bras... og ikk særlig god... vil lige høre jegres mening.. for hvis den er dårlig gider jeg ikk inverstere i den

Asus - Crosshair IV Formula
AMD - Phenom II X4 @ 4.0 Ghz
Club 3d gtx 560
80 GB Sata2
320 GB Sata2
Corsair - Corsair 8 GB DDR3 1333MHz (2x4)
Coolermaster V6

2

mandag, 11. august 2008, 16:52

den er faktisk helt fin, ikke WAUV!, men den kan helt sikkert ses. Og hvis man har set etteren og synes den var vel okay, så er 2'eren bedre :)

3

mandag, 11. august 2008, 18:02

Det afhænger en del af, om du synes om det univers.

Jeg synes den er bedre end den første, og flottere.

Men igen, jeg har læst alle bøgerne, og altid syntes rigtig godt om det univers.

Sidebemærkning, så er det rent faktisk 4eren, og den forrige var 2eren ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Macimuz" (11.08.2008, 19:57)

4

mandag, 11. august 2008, 18:37

okay... jeg sys det er et fedt nok univers... så jeg prøver at inverstere i den :9xo

takker for de hurtige svar

Asus - Crosshair IV Formula
AMD - Phenom II X4 @ 4.0 Ghz
Club 3d gtx 560
80 GB Sata2
320 GB Sata2
Corsair - Corsair 8 GB DDR3 1333MHz (2x4)
Coolermaster V6

5

mandag, 11. august 2008, 19:48

Citeret

Oprindeligt indlæg af Macimuz

Men igen, jeg har læst alle børnene, og altid syntes rigtig godt om det univers.

hehe :))

6

mandag, 11. august 2008, 19:57

Citeret

Oprindeligt indlæg af Prectar

Citeret

Oprindeligt indlæg af Macimuz

Men igen, jeg har læst alle børnene, og altid syntes rigtig godt om det univers.

hehe :))

:oops:

7

mandag, 11. august 2008, 21:02

Synes også at den var bedre end den 1. film. Men ikke noget vildt.

En okay børnefilm. :))

8

tirsdag, 12. august 2008, 00:07

Synes ikke den var specielt god. Men det var så selve historien bare. Synes de skulle havet taget en anden bog, hvor der ikke var så mange mennesker med. Etteren var feed fordi der var en masse underlige væsner med : )

9

tirsdag, 12. august 2008, 08:56

Citeret

Oprindeligt indlæg af Fnalle
Synes ikke den var specielt god. Men det var så selve historien bare. Synes de skulle havet taget en anden bog, hvor der ikke var så mange mennesker med. Etteren var feed fordi der var en masse underlige væsner med : )

De væsner er jo også med i denne? Samt en række nye personligheder.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.