Andre end mig der glæder sig til d. 12. sep?

  • Har det præcist ligesom dig - jeg syntes at artwork og layout på st. Anger var top nice, men da jeg så fik det hørt blev jeg ærlig talt lidt skuffet, så det nye kan (forhåbentlig) kun blive bedre


    -bortset fra det er der heller ikke længe til det nye VolBeat udkommer, købte lige singlen på iTunes igår og dét lyder også lovende!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af at.mac
    Har det præcist ligesom dig - jeg syntes at artwork og layout på st. Anger var top nice, men da jeg så fik det hørt blev jeg ærlig talt lidt skuffet, så det nye kan (forhåbentlig) kun blive bedre


    -bortset fra det er der heller ikke længe til det nye VolBeat udkommer, købte lige singlen på iTunes igår og dét lyder også lovende!


    Det glæder jeg mig til :D


    Har da et par metallica sange men er ikke kæmpe fan af dem selvom de uden tvivl laver god musik.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Nej st anger var ikke deres bedste, syntes faktisk dvd´én fra deres øvelokale var bedre en studie cd´en. Men er du gal jeg glæder mig til det nye album kommer :hb: Er mega metallica junkie og har været det i 17-18 år.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

    Rettet en gang, sidst af dasjap ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SeePee
    Glæder mig også vildt meget til det nye album. Jeg synes i modsætning til sort set alle andre at St. Anger var kanon fedt :hb: :hb: :hb:


    Syntes bestemt heller ikke den var dårlig, men de har laver det der er bedre :D

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af at.mac
    -bortset fra det er der heller ikke længe til det nye VolBeat udkommer, købte lige singlen på iTunes igår og dét lyder også lovende!


    volBeat er heller ikke dårligt, men der har jeg det så direkte omvendt end med Metallica. Jeg vil gerne ha' metallica finder deres 'gamle' stil igen, men vil gerne ha' volbeat til at lave noget nyt.. Volbeat's første to albums har jo præcis den samme lyd. Det kunne ligeså godt ha' været en dobbelt cd...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af -Sandman-
    Puha det blive vidlt!!!!! :hb:


    Jeg mener også Rammstein kommer med album i år?


    Det tror jeg ikk du skal regne med... Rammstein holder stadig pause - Og Richard har gang i sit eget projekt....

    2500k @ 4600 mhz- Cooled by Water
    eVGA Z68 FTW
    16 GB 1600mhz G.Skill Ram
    3 * GTX480 i TRI-SLI - Cooled by Water
    2 * 120 GB Vertex 3
    2 TB WD
    ToughPower 1200 Watt
    Logitech G19 + G500 + G930 + G25
    Chieftech Dragon tower + Custom WaterMod
    Samsung Syncmaster 2493HM + 2 * ViewSonic VP231wb
    3* 1920*1200
    2 x 480 mm radiator med 4 x 120mm Noctua + 240mm "passive"

  • Jeg glæder mig som sindsyg. Der er video af deres sang "Cyanide" på youtube nu. De spillede den til ozzy festen eller hvad det nu hedder. Kvaliteten er lidt dårlig, men synes virkelig sangen er fed, og det har bare gjort at glæder mig endnu mere.



    En lille tråd mere bare for nyskerighedens skyld : )


    Hvornår så i dem første gang? Så dem selv første gang i århus i 07. Kanon oplevelse : )


  • Så dem også første gang i århus 07.. Havde ellers bestemt mig for at se dem da de var i parken, men blev forhindret :(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Schultz


    Så dem også første gang i århus 07.. Havde ellers bestemt mig for at se dem da de var i parken, men blev forhindret :(


    EDIT: Cyanide lyder meget lovende :) Er glad for Ulrich har gjort noget ved den lilletromme :D


    Hov, jeg ramte så citer, og ikke edit knappen.. Upsa :)


  • Roskilde ´86 med cliff burton :hb: Har set dem 4 gange efter(Gentofte, forumX2 og roskilde) Men kom desværre ikke til Århus ;(


    http://www.youtube.com/watch?v=7_wGFfrJv4Y
    og fra roskilde
    http://www.youtube.com/watch?v=JSGXE-r8dLg

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

    Rettet 2 gange, sidst af dasjap ().

  • Så du dem i 86 8o jeg ville have gjort alt for at se dem på det tidspunkt! hvordan var det? var de kendte på det tidspunkt? hvordan var det at se cliff live? hvordan var det i hele taget at se dem live der?

  • Var kun 12 år og lige begyndt at høre heavy, jeg kan godt huske koncerten i små glimt men ikke 100%. En af grundene til at jeg måske ikke husker det hele er at min lillesøsters mor døde samme dag i teltlejren. Så de to ting/hændelser er tæt forbundet for mig og den sidste overskygger jo nok en del den første. Men en af de ting jeg husker var cliff og hans enormt lange hår og hans headbanging.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

    Rettet en gang, sidst af dasjap ().