(...) And the Half Blood Prince

  • Ser da meget spændende ud. Har ikke læst de sidste 2 bøger tror jeg, men nyder stadig filmene :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • jamen det vil jeg da glæde mig til. Jeg har med stor fornøjelse læst bøgerne, og de bliver bedre og bedre jo længere man kommer i serien.
    Det samme synes jeg indtil videre er tilfældet med filmene, så det bliver nok ikke helt dårligt ;)

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • Jooh, den ser nu egentlig spændende nok ud. Og den kan da næppe være ligesom dødkedelig som den forrige film - Det må have været den første gang jeg nær faldt i søvn i biffen :crazyeyes:


    Det skal siges, at jeg aldrig har fanget den fascination, der er omkring HP.


    Indtil videre er det iøvrigt kun fjerde film, som jeg har fundet lidt interessant.

  • man må ihvertfaldt sige at harry potter filmene ikke er for børn mere, den sidste nye altså 4,eren synes jeg var ganske udmærket, den er en del mere dyster end de 3 forrige, og the half blood prince synes jeg ser spændende ud, de 3 første var jeg bestemt ikke begejstret for.

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

  • Skal helt sikkert ind og se den, har læst bøgerne flere gange. Mht. til bøgerne syntes jeg den sidste ikke var så kanon som de andre, den fangede ikke mig så meget. Men læste dog de mange sider på 2½ dag :)


    Det eneste problem med filmene er at, de jo har en max længde. der jo like 500 flere sider i bog 6 og 7 end i bog 1. Det bliver svært at få pakket alt den handling ned i filmen.. Hvis i lækker mærke til den første film, er der mange scener hvor der egentlig ikke sker noget handlingsmæssigt, men bare viser noget af naturen eller andre flotte scener.. I den seneste film sker der noget i hver scene, og alligevel sprænger de meget handling over. Så har blandede forhåbninger :)