The Dark Knight

  • Som i ved er det i dag den nye Batman film kommer ud! Jeg så det på premiere i nat.


    Den har lyn hurtigt fået latterlig høj rating på imdb.com, og det har den fortjent. Jeg skal nok lade vær med at afslører noget. Men lige som man tror den er slut, fortsætter det bare.. Alt for fed film.. Den skal i da se ;)


    MoBo: Asus P5N32-E SLI nForce 680i CPU: Intel C2Q Q6600 2,4 GHz RAM: Crucial Ballistix DDR2 PC-8500 2x1GB GFX: Asus nVidia Geforce 8800GTS 512mb (G92 chip) HDD: Samsung Spinpoint 7200rpm 320GB DVD Burner: Lite-On CD Burner: Plexwriter Premium PSU: Hiper HPU-4K-580 Cooling: 4x80mm Sunbeam Green LED Fans / 1x120mm Sunbeam Green LED Fan Mouse: Razer Copperhead Chaos Green 2000 DPI Sound: Sennheiser HD570

  • Ja den skal bestemt ses. Batman begins var IMO rigtig god og jeg har store forventninger til The dark knight.

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • Får formentligt ikke tid til at se den før i weekenden engang, og af samme grund kigger jeg ikke i denne tråd før efter jeg har set den, da det altid ender med at folk slynger spoilers ud :P

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maleficus
    Skal ind og se den når jeg engang får tid.
    Batman tører sgu røv på alle de andre superhelte,


    Men nu er han jo, så at sige, ingen superhelt ;)


    Men netop derfor, er han lidt sejere. Ligesom Iron Man :razz:

  • Ja, læderlappen er en dygtig herre.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Ser den nok når den kommer på DR1 HD i 2035..
    Eller måske på en bluray skive en gang når den sælges i Netto for en 20'er..


    Haster ikke.. Batman er ikke lige mig..
    Faldt i søvn i biffen til Batman Begins..

  • Til trods for at jeg fandt Batman Begins fantastisk, så regnede jeg med at vente på at den kom på Blu-Ray/DVD...


    Men nu hvor alle snakker om hvor fantastisk den er bliver jeg nødt til at se den i bio. syntes alle roser den til skyerne specielt Heath Ledger som The Joker...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan
    Til trods for at jeg fandt Batman Begins fantastisk, så regnede jeg med at vente på at den kom på Blu-Ray/DVD...


    Men nu hvor alle snakker om hvor fantastisk den er bliver jeg nødt til at se den i bio. syntes alle roser den til skyerne specielt Heath Ledger som The Joker...


    Ja, det læser jeg også


    Man bliver nærmest nød til at se den :P

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

  • har været inde at se den idag, fantastisk skruet sammen, og heat ledger leverer en fantastisk præstation, virkeligt en skam at han døde... fra en skala fra 1 til 10 vil jeg give den 8 :)

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Cyclups
    pt. er den stadig #1 på imdb's Top250 med en score på 9.3/10 og med 124,766votes, The Shawshank Redemption som ligger #2 har 9.1/10 og med 344,851votes.
    http://www.imdb.com/chart/top


    Mon ikke snart den ryger ned på en lidt mere realistisk plads. Der var jo samme hype med flere af LOTR-filmene da de kom.

  • Bedste film i langt tid... er helt mundlam..


    Heath ER Jokeren, Han lever sig så meget ind den rolle..


    de bedste Qoutes:


    I believe whatever doesn't kill you simply makes you... stranger.


    I took Gotham's white knight, and lowered him to our level. It wasn't hard. Y'see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little...push.


    See, I'm a man of simple tastes. I like gunpowder...and dynamite...and gasoline! Do you know what all of these things have in common? They're cheap!


    WHY SO SERIOUS?

    Now I want you to take a step back... and literally f*ck your own face! - Les Grossman, Trophic Thunder