Hancock!

  • Jeg var til for-præmiere i Imperial igår.


    Jeg kan klart anbefale den som en time-killer, det er en ret sjov og "entertaining" action-superhelte film.
    Oscar værdigt skuespil, vildt gode effekter og super fængslende historie er der ikke...
    -men man bliver sku hængene alligevel, den er ikke dårlig.


    Første halvdel af filmen er meget forudsigelig og der er rigeligt at grine af, anden halvdel fuldstændig modsat - men på en god måde, se den for at forstå hvad jeg mener, vil ikke afsløre noget.


    :cheers:


    Let fordøjelig underholdnings film til en små-kedelig sommeraften, sådan kan den bedst beskrives

  • Havde håbet på meeeeeget mere, end hvad den bød på... Men den er sjov nok, men man skal ikke have for høje forventninger, efter min mening....

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Har nu været inde og se den, og jeg synes bestemt den var god :D Der var mange fede effekter og så var den ganske enkelt kanon sjov :P Men synes på et tidspunkt den mister grebet lidt, afslører ikke hvor.

  • Jeg så den her i går.. Har lidt blandede følelser omkring den, på mange punkter er den sku sjov, og andre steder er den lidt.. tjaa..:)


    Alletiders kommentar med at han nøs.. ;)

    When I get sad, I stop being sad, and being awesome instead, True Story.

  • Jeg syntes ideen med at en superhelt er en bums og gør alt forkert, er rigtig god. Den ligger midt i feltet af de superheltefilm der de sidste 4 år er kommet, efter min mening.


    Jeg vil sige de bedste film i den genre er Hellboy og Iron Man. Især Hellboy, da Ron Pearlman er en af mine favoritskuespillere, men historien i den er osse rigtig god samt special effects`ene er i top.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af AbeTis
    Havde håbet på meeeeeget mere, end hvad den bød på... Men den er sjov nok, men man skal ikke have for høje forventninger, efter min mening....


    Sådan havde jeg det præcis også

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

  • Regner med lillemor og jeg kører i drive-in bio i morgen og ser den. Glæder mig lidt han smider jo med blåhvaler. :T

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo
    Regner med lillemor og jeg kører i drive-in bio i morgen og ser den. Glæder mig lidt han smider jo med blåhvaler. :T


    Det er vi jo så mange der gør :roller:


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Nok en af de ringeste film jeg har set i lang tid.. Typisk US-Action-Helte-Film, men kunne man forvente andet?


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Exxon
    Nok en af de ringeste film jeg har set i lang tid.. Typisk US-Action-Helte-Film, men kunne man forvente andet?


    Eh nej... Det er hele konceptet i filmen, havde du forventet andet skulle du nok været blevet hjemme :pokey:


    :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn
    Synes nu den var meget sjov :D Historien var en smule.. langt ude til sidst, men jaja :D


    Kan kun give dig ret. Sjov men lidt plat til sidst. :$

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • den er ganske udmærket... og har da også nogle sjove scener, men overall synes jeg ikke den kommer over middel.

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z