eragon 2 ?

  • ringe? det var sku da en kanon film og den ligger mega meget op til en 2er

    Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jK^
    ringe? det var sku da en kanon film og den ligger mega meget op til en 2er


    Nej, den var ringe. Den havde ringe skuespillere, en forudsigelig historie og var bare generelt flad. Flotte actionscener dog. Det skal den da ha. Men en god film? Næppe..

  • ud fra hvad jeg kan finde inde på http://www.imdb.com ser det umiddelbart ikke ud til der sårn pt. kommer en 2,er der står ihvertfaldt ikke noget om en 2,er, men gør mig personligt ikke noget, for eragon er da godt nok nok den værste eventyr film jeg har set, nøøj hvor er den godt nok ringe.

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jedimind
    ud fra hvad jeg kan finde inde på http://www.imdb.com ser det umiddelbart ikke ud til der sårn pt. kommer en 2,er der står ihvertfaldt ikke noget om en 2,er, men gør mig personligt ikke noget, for eragon er da godt nok nok den værste eventyr film jeg har set, nøøj hvor er den godt nok ringe.



    Jeg syntes faktisk det var en okay film, har den da også på dvd. Men uden og være 100% sikker, mente jeg da at jeg har læst at filmen er lavet efter en bog, og der skulle være tre af slagsen, og de ville alle blive filmatiseret?

  • Filmen er lavet over en serie på 3 bøger - Jeg kan ikke liiiige se at der skulle komme en 2'er selvom jeg mener at de snakkede om at 2'eren allerede var i produktion da den første gik i biografen. Den første film lægger da også voldsomt op til en efterfølger, så hvem ved.


    Jeg kan hurtigt komme i tanker om flere eventyrfilm der er betydeligt dårligere end Eragon, men topkklasse synes jeg bestemt ikke den er.

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu