Nin

1

søndag, 16. november 2003, 14:33

Nogen herinde der hører Nine Inch Nails?

Lånte et par cd'er af en kammerat, og jeg må sige at det er fedt. Meget industrielt, og leder tanker hen mod en anelse Fear Factory og Rammstein. Man kan ihvertfald godt høre, hvorfra Marylin Manson har hentet inspiration fra :D

NIN er et gammelt, men utroligt fedt band. Trent Reznor skrev iøvrigt også "hurt", som er en rigtig nice sang - som Johnny Cash lavede et covernummer af, inden han kradsede af. Og det har han gjort godt.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Torque" (16.11.2003, 14:33)

2

søndag, 16. november 2003, 14:36

Forresten, én af pladerne var Nine Inch Elvis, hvor NIN har samlet en flok Elvis-covers. De er faktisk fede. Tjek især Im all shook up, den er fed! :D

3

søndag, 16. november 2003, 14:37

Tja. Hørte dem før i tiden, men det var dengang. De siger mig ikke rigtig noget mere. De har haft deres tid.

4

mandag, 17. november 2003, 09:00

Jeg har lige mødt en sød pige der hører herre meget NiN, så jeg hørt lidt igennem hende - kan godt li det :)

5

mandag, 17. november 2003, 20:27

Jeg er fuldstændig forelsket i en sang som de kalder "Perfect Drug ", som også er blevet brugt til Malice's sidste CS-movie... :D

Men skal nok lige ned på det lokale biblotek og rippe deres cd'er :D

6

mandag, 17. november 2003, 20:34

Citeret

Originally posted by Noobie
Jeg er fuldstændig forelsket i en sang som de kalder "Perfect Drug ", som også er blevet brugt til Malice's sidste CS-movie... :D

He He... Den kan jeg godt huske.... Har den liggende.... Syntes den var lidt syret da den kom ud i sin tid, men hører den nu ikke mere.

Fortrækker klart Marilyn Manson frem for NIN for at tage et exsempel... :))

7

tirsdag, 18. november 2003, 01:02

Citeret

Originally posted by GrillRotten

Citeret

Originally posted by Noobie

He He... Den kan jeg godt huske.... Har den liggende.... Syntes den var lidt syret da den kom ud i sin tid, men hører den nu ikke mere.

Fortrækker klart Marilyn Manson frem for NIN for at tage et exsempel... :))

Den eneste "sang" jeg har hørt fra Marilyn er "Seizure of Power" som sjovt nok også er med i Malice's video :D ...

Men har fået fat han har lavet nogle guldkorn ind imellem.. Har bare ikke navnene på dem! :D

8

onsdag, 17. december 2003, 21:30

vil hellere høre a perfect circle...

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.