1

mandag, 15. december 2014, 17:08

Sammen med en stribe producenter er vi klar med en kæmpe stor julekonkurrence hvor der er masser af fede præmier på højkant.

Der kører en konkurrence op til hver advent, hvor der udtrækkes nye vindere.

Vi har skudt vores store julekonkurrence i gang, med fede præmier fra blandt andet Antec, Aurora Group, Be Quiet!, ActiVision, PlayStation og Sandberg . Et stort tak til sponsorene for de fine præmier, der har en samle værdi på mange tusinde danske kroner.

For at deltage i 4. advent konkurrencen, der slutter 4. advent kl 23:59 skal du i denne tråd blot skrive, hvad det bedste minde er, som du har om julen? Var det dengang, onkel Bent var klædt ud som julemand, eller var det dengang, tante Inge væltede juletræet, da I dansede omkring det?

I må max. komme med tre besvarelser = ét minde i hver besvarelse. Tre besvarelser giver tre lodder i lodtrækningen

Her er de mange præmier:

1. advent (slut)
Dicota Selfie Stick Plus
Be Quiet! Pure Power 530W strømforsyning
Antec BIAS Lighting Kit
LittleBigPlanet 3

2. advent (slut)
Rapoo KX E Wireless Mechanical Keyboard Nordic Layout Black
Be Quiet! Pure Rock CPU køler
Antec GX300 kabinet
LittleBigPlanet 3

3. advent (slut)
SafeHome Wireless IP Camera SmartP2P, HD/MegaPixel, Indoor White
Be Quiet! Pure Rock CPU køler
Antec Kühler 950 vandkøling
Sandberg Pocket Bluetooth Speaker Pro

4. advent
SMSaudio SMS SYNC by 50 ON-EAR WIRELESS SPORT BLUE
Be Quiet! Pure Power 650W strømforsyning
Razer Leviathan 5.1 Channel Surround Sound Bar
Sandberg Bluetooth Stereo Headset Pro

Præmier sendes kun til adresser i Danmark. Hvis vindere ikke henvender sig inden 14. dage, udtrækkes en ny vinder. Der tages højde for fejl og mangler. Og vi forbeholder os rettighederne til at ændre konkurrencen.

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Mads Pedersen" (15.12.2014, 18:21)

2

mandag, 15. december 2014, 18:48

Jamen så lad mig da ligge ud. Et herligt minde var dengang jeg sammen med min familie havde jul i vores sommerhus.
Jeg gad i virkeligheden ikke, men måtte indrømme at det faktisk var rigtig hyggeligt at holde jul 200km væk fra hvor vi boede. Jeg var ikke så gammel og det der særligt gjorde julen speciel var at det var den sidste jul min morfar kom til at holde. Så det er da et godt minde.

Kabinet: Corsair Graphite 230T Orange
Mobo: Asus z87 plus
CPU: Intel I5-4690k @ 5ghz
PSU: Cooler Master G650M
GPU: Sapphire Tech. R9 290 Tri-x OC

3

mandag, 15. december 2014, 19:00

Et mega hit for mig da jeg var mindre var at jeg fik en ghettoblaster med tilhørende CD med smølfe hits!

CPU: Intel Core i7 920
CPU køler: NOCTUA NH-U12P SE2
Bundkort: ASUS RAMPAGEII GENE
RAM: 6144 MB DDR3 PC3-12800 CORSAIR XMS3
Grafikkort: Asus GTZ 770 DCII OC, 2GB
PSU: 620W CORSAIR HX SERIES A
SSD: Samsung SSD 840 EVO 250GB
Lager Harddisk: 1 TB SAMSUNG SPINPOINT F3 HD10
Skærm: Samsung S24D590L (1920x1080)
Kabinet: Antec Performance One Mini P180
Operativsystem: Win 7, 64-bit

4

mandag, 15. december 2014, 20:45

Den sidste jul vi havde med min mor.. Alt var hyggeligt og familiært for en stund :-)

5

mandag, 15. december 2014, 21:50

Jeg glemmer aldrig en jul hvor jeg fik en rød brandbil i julegave, der var min lykke gjort :-)

6

mandag, 15. december 2014, 21:53

Den glæde jeg oplevede når mine børn har åbnet gaver hvert år :-)

7

mandag, 15. december 2014, 21:54

Glemmer aldrig det år hvor vi dansede omkring træet og "glemte" at skifte retning, pludselig lagde vi alle ned fordi vi blev rundtossede :-)

8

mandag, 15. december 2014, 23:38

Julen 1990, hele familien kører til Østrig for at bo på et godt hotel. Juleaften foregik med spa i sneen, dansen om adventskransen i hall'en og 7 retters menu på den fornemme hotel restaurant :D

Min moster blev så fuld af jaegertee at vi måtte trække hende hjem på kælk :D

Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost
Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

9

mandag, 15. december 2014, 23:41

Julen 2009 - vi skulle høre min kusine synge i kirkekoret til julegudstjenesten, hun var flov og gemte sig bag nodestativet. Da gudstjenesten er slut og alle skal ud, så rejser en af de fine forstadsfruer sig og tager sin store pels på. Hun snakker med nogen og på vej ud kommer hun for tæt på det store juletræ - med levende lys! Brændt pels lugter ikke særligt godt :D

Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost
Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

10

tirsdag, 16. december 2014, 01:53

Mit bedste minde fra julen - Er den først jul jeg holde med min kære forlovede. Det var en skøn juleaften vi havde :-)

11

tirsdag, 16. december 2014, 09:09

Mit bedste nyere minde var da jeg stod iført snemandstøj og sne til knæene og slog på taget af vores hus med en teleskop stang.

Lyden idenfor hvor mine 2 drenge pludseligt blev helt tavse og begyndte med ivrige visken at fortælle hinanden at NU kom julemanden.

Den lyd og de ansigter var hele julesnuen værd

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "tinkerofagg" (16.12.2014, 09:18)

12

tirsdag, 16. december 2014, 09:17

Da jeg for første gang skulle hjem til min dengang helt nye kærreste fra København til vestjylland.

Vi havde mødtes et par måneder tidligere, men på grund af arbejde, eksaminer etc etc var det kun blevet til telefonkærsterier ud over det aller første møde hvor telefonnumrene blev udvekslet og der bare var et eller andet særligt ved den pige.

Hele køreturen i sammen med en kammerat og hans bror til jylland, snevejret der trak køreturen ulideligt ud.
Spændingen om det nu også var noget når nu vi ikke rigtigt havde været sammen.
Glæden ved at se at spændingen til fulde var gengældt.

Den jul handlede meget lidt om jul for mig men er stadig en af de lykkeligste.
undskyld til min familie for at være så lidt til stede både når jeg var og ikke var fysisk tilstede.

Nu er vi gift med to dejlige drenge så det var et helt specielt juleeventyr.

13

tirsdag, 16. december 2014, 09:25

Tidligste gode minde var da vi holdt "storjul" hos min mormor og morfar hvor mine fætre, kusiner, onkler og tanter også var der.

For os børn var det fantastisk at fejre jul med andre børn. Det har nok været en smule stressende for de voksne at holde styr på os, men de var jo også flere om det.

Og så min mosters honninghjerter, et til hver med navn på der med røde bånd var blevet hængt på juletræet.
Et hyggeligt alternativ til slikgnaskeriet efter gaveåbningen.

14

tirsdag, 16. december 2014, 13:44

Da jeg fik Power Rangers hovedkvarter med en elektronisk stemmeforvrænger og deres sidekick robot!.. Det var et par år siden.

15

tirsdag, 16. december 2014, 13:46

Da min lillebror fik et stort LEGO rumskib, som jeg sad og samlede for ham hele aftenen... Jeg var overbevist om at jeg gjorde ham en tjeneste ;)

16

tirsdag, 16. december 2014, 13:50

Da jeg fik overbevist resten af familien om at spille Finans (En avanceret udgave af brætspillet Matador).

17

tirsdag, 16. december 2014, 14:16

når træet blev afsløret :-D

i min familie må ungerne ikke pynte med så det var altid fedt når træet blev afsløret med levende lys osv :-)

Fx 8320 | Asus R9 280x | ASUS M5A97 EVO 2.0 | 8 gb G.Skill ARES 1866 MHz cl9 | 120 gb samsung 840 evo ssd
Canon 700d - Røde videomic go
| flickr photostream | Youtube VLOG | Youtube gaming kanal |

18

tirsdag, 16. december 2014, 16:49

Hmm, det må være for godt 15 år siden. Der fik jeg min første computer. Det var sgu vildt. Helt sikkert den bedste gave jeg nogen sinde har fået. Kan huske det som var det igår. Den var pakket ind i flere forskellige pakker. Altså mus, tastatur, skærm osv... Måtte ikke åbne nogen af dem før til sidst. Og der var en mus i pakken. Så vidste jeg jo godt hvad det var, og sikke en fantastisk jul det var...

Asus Maximus VIII Z170
Intel Skylake 6700K
Nepton 140XL
Evga Titan X Superclocked
HyperX Fury DDR4 2133MHz 16GB kit
Sandisk Ultra ll 120Gb SSD
Western digital 1TB
Corsair CX 750W

19

tirsdag, 16. december 2014, 17:36

da jeg fik en Snes :D

Fx 8320 | Asus R9 280x | ASUS M5A97 EVO 2.0 | 8 gb G.Skill ARES 1866 MHz cl9 | 120 gb samsung 840 evo ssd
Canon 700d - Røde videomic go
| flickr photostream | Youtube VLOG | Youtube gaming kanal |

20

tirsdag, 16. december 2014, 18:13

Det første år hvor træet blev vist frem med lys - Alle andre fik lov til at vente udenfor døren indtil det var tændt og gjordt klar til sang og dans.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.