Kan se jeg ikke er den eneste der er interesseret i det lille vidunder, men mener nu alligevel jeg skal vinde, og nu skal i høre hvorfor:
For blot en 20 dages tid siden fik jeg nyt job, med dette fik jeg en iPad (1'eren

) til arbejdsbrug.
Jeg var så på vagt i onsdags hvor iPad'en løb tør for strøm efter bare 6 timer, længere holdt den simpelthen ikke strøm. For det ikke skal være nok, er det ikke en original oplader der følger med, så den lader ved mindre effekt, så det tager endnu længere tid end det ellers ville for mig at lade den op, hvilket også var grund til jeg ikke kunne lade den op på vagten og derfor var nødsaget til at stoppe før tid og altså ikke få den sidste time med.
Grundet opladeren med den for lave effekt får jeg også en fejl (iPad lader ikke skrives hvor batteriet ses) på trods af den lader når den er låst.
For at toppe det hele her er billedet af opladeren der pt. vanskeliggøre mit arbejde noget, sammelignet med hvor meget lettere en Powerbank ville gøre det :
Billedet er taget med mit webcam, da jeg endnu ikke har været ude at købe HTC One X'en jeg skal have mig, hvori en Powerbank bare vil være endnu mere handy at eje.