1

mandag, 19. marts 2012, 21:35

I denne tråd deltager du i konkurrencen.

2

mandag, 19. marts 2012, 22:49

Jeg syntes jeg skal vinde sådan en Powerbank fordi at min HTC Desire altid løber tør for strøm på de mest irriterende tidspunkter! :cursing:

FSP in Nordic

Gæst

3

onsdag, 21. marts 2012, 17:10

Jeg syntes jeg skal vinde sådan en Powerbank fordi at min HTC Desire altid løber tør for strøm på de mest irriterende tidspunkter! :cursing:

Hello,
maybe share us with a photo to demostrate how frustrated you are with your cellphone and this increase % to win! :9xo

4

torsdag, 22. marts 2012, 11:26

jeg skal vinde denne konkurrence, fordi jeg næsten lige har haft fødselsdag, men ikke rigtig fik ret mange gaver :(

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, Sapphire R9 270X 4GB OC.

5

tirsdag, 27. marts 2012, 21:27

Jeg ønsker at deltage. Jeg er en ny medlem og ser frem til at følge jeres med både på FB og herinde. :)

6

tirsdag, 27. marts 2012, 21:59

Jeg hopper også med på vognen - har fulgt med på facebook længe - ligeledes i den åbne fora. Da jeg så denne konkurrence tænkte jeg straks nu skal jeg være medlem! :)

Jeg skal vinde fordi jeg er død træt af at få skideballer fordi mine gadgets og smartphones altid løber tør for batteri på de forkerte tidspunkter :) krydser fingre og takker for mange gode indlæg gennem tiden her på siden.

Mvh
Nicklas Brix

7

tirsdag, 27. marts 2012, 22:34

Jeg løber også altid tør for strøm med min Desire uden at have min lader med, og kunne da være smart altid at have sådan en i jakkelommen eller skoletasken :P
Plus at vi har tre Android smartphones og én Nokia halv smartphone i huset, så den kunne heller ikke skade på ferier eller ting som det :)

8

onsdag, 28. marts 2012, 00:28

Jeg skal vilde fordi jeg altid er FLAD ! :oops:

9

onsdag, 28. marts 2012, 08:15

Min Samsung Galaxy S2 håber ikke strøm særlig længe, så det ville være super med lidt ekstra "saft og kraft" ! :D

Gigabyte GA-EX58-UD4P - i7 920
G.Skill 6GB DDR3-1600 - MSI R4850
Chill Inn. 520A4M - WD3000HLFS VelociRaptor
Dell U2311H - Logitech Z-2300

iPhone 5S 16GB - Onkyo TX-NR616 - B&W DM683 - Samsung UE55ES7005 - Playstation 4 - Mac Mini (XBMC)
Tweak.dk på Facebook

10

onsdag, 28. marts 2012, 10:24

Jeg vil utrolig gerne vinde FSP Powerbank da det er utrolig irriterende at ens mobil løber tør for strøm især når man ikke lige har mulighed for at oplade den. Dette resultere i at man keder sig enormt.
Det er ikke spor fedt at sidde og kede sig, det gør mig træt og uoplagt som til sidst får mig til at lægge mig til at sove, hvilket ikke er et kønt syn(Se billede) :D.

Jeg synes det er en fed ting at have, da jeg tit og ofte har haft brug for "bare" en lille smule mere strøm til at klare mig igennem dagen. Men når man har en iPhone og man bruger den flittigt så holder den altså ikke hele dagen. Det er meget frustrerende!

Så jeg håber at bestemt at vinde - jeg ville sagtens kunne bruge den!

Her ses så et billede af mig og min far hvor vi begge 2 er løbet tør for strøm på vej til tyrkiet - not fun!

FSP in Nordic

Gæst

12

onsdag, 28. marts 2012, 16:49

jeg skal vinde denne konkurrence, fordi jeg næsten lige har haft fødselsdag, men ikke rigtig fik ret mange gaver :(
:cheers: Happy birthday but where is the photo with birthday cake?! Send us one and you have good chance to win!

FSP in Nordic

Gæst

13

onsdag, 28. marts 2012, 16:52

Jeg ønsker at deltage. Jeg er en ny medlem og ser frem til at følge jeres med både på FB og herinde. :)
Welcome to Tweak and this competition! You need power?! Show us why. :rules:

FSP in Nordic

Gæst

14

onsdag, 28. marts 2012, 16:59

Hi Nicklas,
Well, good that you join this competition because FSP wants to provide you this power bank so you're always "power" on the right!! :clap:
But you need to share a photo to increase the chance of winning!
Good luck!

15

lørdag, 31. marts 2012, 11:45

Jeg tror ingen kan argumentere imod, at denne gadget er smart at have med sig overalt. Med skiftet fra gammeldags mobiltelefoner til smartphones fald batterilevetiden drastisk, og det er ikke usædvanligt for mig at mangle strøm sidst på eftermiddagen, hvis jeg har glemt at sætte min telefon til opladning om natten. Med en FSP powerbank kan jeg forlænge levetiden på min HTC Desire S med over 150%, hvilket gør det en del nemmere altid at have strøm.

Desuden er sommeren jo lige om hjørnet, og der er det ikke altid at man har adgang til en stikkontakt hver aften. Hvis der er en gadget der er rar at have med på Roskilde ud over ens telefon, må det være denne!

16

mandag, 2. april 2012, 00:08

Jeg gad godt vinde en, fordi jeg rejser meget, og pendler i perioder. Derfor kunne det være super lækkert at smartphonen kunne holde strøm hele dagen! :)

"All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them." - Galileo Galilei

"Man skal ikke accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner, når man selv. residerer i et transparent domicil"

17

tirsdag, 3. april 2012, 18:22

Jeg vil rigtig gerne blive ejer af jeres powerbank eftersom min tiltider lidt strømtørstige Samsung Galaxy S II lidt for ofte løber tør for strøm på nogle dårlige tidspunkter, som fx når jeg er på frilufts turer eller til nogle kedelige arrangementer. Det er så ærgeligt at man bliver nød til at slukke sin telefon for der er nok strøm til senere når man istedet for bare kan bruge et eksternt batteri som jeres powerbank til at holde liv den. Så jeg håber jeg vinder denne smarte lille sag så jeg kan tage på nogle længere ture i naturen uden at mangle strøm :clap:

Jeg ønsker at vinde jeres Powerbank fordi jeg har fået denne besked at for ofte på de værste tidspunkter :/

18

torsdag, 5. april 2012, 08:21

jeg vil meget gerne vinde fordi den er jo mega sej og brugbar og ville være fedt at vinde sådan en :D

PII 1090T, Asus Crosshair 4 Formula, G.Skill 2*2gb Eco 1600, XFX 6970, Thermaltake Element V, Coolermaster 1250W Pro, Acer GD245HQ

19

fredag, 13. april 2012, 00:12

:cheers: Happy birthday but where is the photo with birthday cake?! Send us one and you have good chance to win!
didnt even get a cake :(

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, Sapphire R9 270X 4GB OC.

20

fredag, 20. april 2012, 02:43

Kan se jeg ikke er den eneste der er interesseret i det lille vidunder, men mener nu alligevel jeg skal vinde, og nu skal i høre hvorfor:
For blot en 20 dages tid siden fik jeg nyt job, med dette fik jeg en iPad (1'eren :P) til arbejdsbrug.
Jeg var så på vagt i onsdags hvor iPad'en løb tør for strøm efter bare 6 timer, længere holdt den simpelthen ikke strøm. For det ikke skal være nok, er det ikke en original oplader der følger med, så den lader ved mindre effekt, så det tager endnu længere tid end det ellers ville for mig at lade den op, hvilket også var grund til jeg ikke kunne lade den op på vagten og derfor var nødsaget til at stoppe før tid og altså ikke få den sidste time med.
Grundet opladeren med den for lave effekt får jeg også en fejl (iPad lader ikke skrives hvor batteriet ses) på trods af den lader når den er låst.

For at toppe det hele her er billedet af opladeren der pt. vanskeliggøre mit arbejde noget, sammelignet med hvor meget lettere en Powerbank ville gøre det :

Billedet er taget med mit webcam, da jeg endnu ikke har været ude at købe HTC One X'en jeg skal have mig, hvori en Powerbank bare vil være endnu mere handy at eje. :)

Seneste tests og artikler

0

ASUS ROG Maximus VII Impact

Det er ved at være noget tid s
Læs Mere

0

Logitech x300 Bluetooth højttaler

Musik på farten kender vi alle
Læs Mere

1

Seasonic Platinum 1050W

Seasonic er en stor spiller på
Læs Mere

2

Gamdias Nyx Gaming Mat

Når man gamer, er det vigtigt
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Microsoft lancerer eget Smart Watch

Microsoft har annonceret deres
Læs Mere

0

Nexus 6 bliver forsinket i Europa

Forudbestillingerne til Nexus
Læs Mere

0

En pille der kan opdage kræft – Google´s nye projekt

Google X et science fiction-la
Læs Mere

0

Artikel: Sådan sikrer du dig mod MobilePay svindel

Hvis du har fulgt med i nyhede
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.