21

lørdag, 17. september 2011, 15:11

Citeret

Oprindeligt indlæg af Ostebaronen
Jeg synes personligt også at konkurrence formen har været helt forkert og lagde op til at der blev spammet. Det tager jo ingen tid at scrape en masse producenters hjemmesider hvorefter man bruger en macro script til at poste på forumet.

Du skulle bare vide, jeg brugte mindst 5 timer på at sidde og copy paste fra producenternes sider ;)
Men hvis i klager over at det var nemt, hvorfor så ikke selv gøre det? :roller:

22

lørdag, 17. september 2011, 15:30

Citeret

Oprindeligt indlæg af X3N4T3

Citeret

Jeg synes personligt også at konkurrence formen har været helt forkert og lagde op til at der blev spammet. Det tager jo ingen tid at scrape en masse producenters hjemmesider hvorefter man bruger en macro script til at poste på forumet.

Du skulle bare vide, jeg brugte mindst 5 timer på at sidde og copy paste fra producenternes sider ;)

Som du nok kan se var jeg nr. 2 med indlæg, hvor jeg stoppede med poste da jeg blev bedt om det af pinky, hvorefter reglen også kom med at bots mv. ikke var tilladte. Jeg har stadig en liste med over 7000 grafikkort liggende og kunne nok godt finde flere da det langt fra var alle producenter der var repræsenteret.

Jeg mener stadig at konkurrence formen er helt forkert. Ikke alle har den tekniske snilde eller tid til at poste i sådan en konkurrence. Et lod per mand eller ekstra lodder hvis man f.eks. svarede rigtigt på nogle spørgsmål eller lign. Trække lod ud fra lotto tal eller noget helt tredje ville være meget bedre!

23

lørdag, 17. september 2011, 16:29

Citeret

Citeret

Citeret

Som du nok kan se var jeg nr. 2 med indlæg, hvor jeg stoppede med poste da jeg blev bedt om det af pinky, hvorefter reglen også kom med at bots mv. ikke var tilladte. Jeg har stadig en liste med over 7000 grafikkort liggende og kunne nok godt finde flere da det langt fra var alle producenter der var repræsenteret.

Jeg mener stadig at konkurrence formen er helt forkert. Ikke alle har den tekniske snilde eller tid til at poste i sådan en konkurrence. Et lod per mand eller ekstra lodder hvis man f.eks. svarede rigtigt på nogle spørgsmål eller lign. Trække lod ud fra lotto tal eller noget helt tredje ville være meget bedre!

Nåå ja det gjorde du jo også..
Jeg fortsatte selv med at poste efter den regel, det tog også rimelig mange timer (for det meste brugt i skolen).

24

søndag, 18. september 2011, 01:21

Citeret

Citeret

fordi spam er under min standard...og burde også være under tweaks standard....på hol.dk havde jeg nok forventet det.

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, Sapphire R9 270X 4GB OC.

25

søndag, 18. september 2011, 11:55

Det er sgu en latterlig konkurrence form!
Det burde være lige for alle, og som fragman siger, så burde spam på den måde, være under Tweaks standard.

"All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them." - Galileo Galilei

"Man skal ikke accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner, når man selv. residerer i et transparent domicil"

26

søndag, 18. september 2011, 13:19

Citeret

Oprindeligt indlæg af Fragman

Citeret

Citeret

fordi spam er under min standard...og burde også være under tweaks standard....på hol.dk havde jeg nok forventet det.

Svaret var nok rettet til Ostebaronen.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.