Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 10. august 2011, 19:51

I denne tråd kan du stille dine eventuelle spørgsmål til konkurrencen.

2

onsdag, 10. august 2011, 20:38

Ville det være at snyde at bare tage alt fra den her side ??? NOTHING lol

nok mere en reminder om at det er pænt nemt at finde disse lister.

det der vil nok give mig ... jaaa 30000 lod eller noget.

~Cheers

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Houly" (11.08.2011, 00:27)

3

onsdag, 10. august 2011, 20:41

Nu har du jo givet alle andre linket :))

4

onsdag, 10. august 2011, 20:56

whooops :))

~Cheers

5

onsdag, 10. august 2011, 21:02

om du tager den fra producenternes hjemmeside eller hvor du finder dem må du selv om

6

onsdag, 10. august 2011, 22:47

Sådan en konkurrence igen? :)
Houly, du kan jo redigere din post og slette linket :roller:

/edit
Hvis nu man går hen og vinder, er det så muligt selv at lægge penge oveni, da 1000 kr. ikke giver ret meget inden for grafikkort? :))

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "X3N4T3" (10.08.2011, 22:49)

7

onsdag, 10. august 2011, 22:53

Citeret

Oprindeligt indlæg af X3N4T3

/edit
Hvis nu man går hen og vinder, er det så muligt selv at lægge penge oveni, da 1000 kr. ikke giver ret meget inden for grafikkort? :))

det er ikke noget problem hvis man selv vil smide penge oven i

8

onsdag, 10. august 2011, 22:56

Citeret

/edit

Har tilføjet "Vinderen kan også vælge selv at smide flere penge oven i til et grafikkort der koster mere end de 1000 dkk."

9

onsdag, 10. august 2011, 23:02

det her forvirrer mig :
Du skal lave indlægene i tråden "grafikkort". Nævn kun et grafikkort i hvert af dine indlæg. Hvis du nævner flere grafikkort i samme indlæg vil ingen af dem tælle med, og andre vil kunne skrive bundkortene i de næste indlæg. Det samme gør sig gældende hvis du skriver andet end selve navnet på grafikkortet i indlæget.

(og andre vil kunne skrive bundkortene )

fejl eller har jeg misforstået det?

10

onsdag, 10. august 2011, 23:05

Citeret

Oprindeligt indlæg af rasm401i
det her forvirrer mig :
Du skal lave indlægene i tråden "grafikkort". Nævn kun et grafikkort i hvert af dine indlæg. Hvis du nævner flere grafikkort i samme indlæg vil ingen af dem tælle med, og andre vil kunne skrive bundkortene i de næste indlæg. Det samme gør sig gældende hvis du skriver andet end selve navnet på grafikkortet i indlæget.

(og andre vil kunne skrive bundkortene )

fejl eller har jeg misforstået det?

rettet

11

onsdag, 10. august 2011, 23:14

Citeret

Oprindeligt indlæg af Houly
Ville det være at snyde at bare tage alt fra den her side ??? http://www.xgcdb.com/cards/

nok mere en reminder om at det er pænt nemt at finde disse lister.

det der vil nok give mig ... jaaa 30000 lod eller noget.

Bare igang med copy paste!

12

torsdag, 11. august 2011, 01:30

Kan i sætte det fra med at indlæg tæller som indlæg til ens bruger?
Eller? :)

Jeg vil ikke have noget imod det, kan bare huske sidste gang med bundkort fik jeg et par tusinde ekstra posts..

13

søndag, 14. august 2011, 19:52

Citeret

Jeg vil ikke have noget imod det, kan bare huske sidste gang med bundkort fik jeg et par tusinde ekstra posts..

:9xo
helt enig, kan ikke rigtig forstå at alle disse tusind post som nogle er oppe på med både bundkort og nu grafikkort konkurrencen skal tælle som "normale" posts, når det bare er til en konkurrence.

14

søndag, 14. august 2011, 19:59

Får det slået fra så de ikke tæller med i dette forum.

Citeret

Oprindeligt indlæg af Cyclups

Citeret

:9xo
helt enig, kan ikke rigtig forstå at alle disse tusind post som nogle er oppe på med både bundkort og nu grafikkort konkurrencen skal tælle som "normale" posts, når det bare er til en konkurrence.

15

tirsdag, 16. august 2011, 21:44

Husk at grafikkort tæller med også selv om en anden har nævnt det tidligere

16

fredag, 16. september 2011, 17:51

Skulle vinderen ikke offentliggøres på siden i dag ?

17

fredag, 16. september 2011, 22:38

Det kan stadig nås :D

18

lørdag, 17. september 2011, 14:32

synes umiddelbart det tæller som spam konkurrence tbh...og ikke det her forum værdigt..1 post pr bruger burde være en logisk regel.

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, Sapphire R9 270X 4GB OC.

19

lørdag, 17. september 2011, 14:37

Citeret

Oprindeligt indlæg af Fragman
synes umiddelbart det tæller som spam konkurrence tbh...og ikke det her forum værdigt..1 post pr bruger burde være en logisk regel.

enig.....synes ikke denne konkurrence giver nogen mening what so ever....gælder det om at kunne vise at man kan få flest indlæg eller hvad ?

Dyas

Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650

Laptop
PS3
Wii

20

lørdag, 17. september 2011, 14:43

Jeg synes personligt også at konkurrence formen har været helt forkert og lagde op til at der blev spammet. Det tager jo ingen tid at scrape en masse producenters hjemmesider hvorefter man bruger en macro script til at poste på forumet.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.