Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 5. april 2011, 14:15

Så er vi endelig klar til at annoncere de endelige vindere i vores 10 års jubilæumskonkurrence.

Vi vil dog gerne starte med at takke alle der har deltaget - uden jer var konkurrencen ikke blevet til noget. Der skal også lyde en stor tak til samtlige brugere fordi I er med til at gøre Tweak.dk til et godt site hvor man kan få hjælp til næsten alt imellem himmel og jord.

Udover en hovedpræmie i hver kategori, er der også præmier til 2. og 3. pladsen i "Det sjoveste indlæg" og 2. - 5. pladsen i "Den mest hjælpsomme bruger".

Og nu til vinderne.

Det bedste indlæg

Vinder: Julepalme
Præmie: AMD Phenom II X4 840 tray processor + Cooler Master Silent Pro Gold 600W + SilverStone SST-AP121 Air Penetrator Fan 120mm

Det sjoveste indlæg

Vinder: Raller
Præmie: ASUS Croshair IV Formula + Thecus D0204 DAS boks + SilverStone SST-AP121 Air Penetrator Fan 120mm

2. plads: Bubbi
Præmie: RASURBO RAPM 550W modular strømforsyning + OCZ XTC Memory Cooler

3. plads: GiZzZa
Præmie: Cooler Master V6GT køler + OCZ XTC Memory Cooler

Den største fanboy

Vinder: Bubbi
Præmie: AMD Athlon X4 645 tray processor + Cooler Master Silent Pro Gold 600W + SilverStone SST-AP121 Air Penetrator Fan 120mm

Den mest hjælpsomme bruger

Vinder: Ebo
Præmie: ASUS Radeon HD 5850 DirectCU TOP + OCZ OCZ3RPR1600ULV4GK 4GB Reaper Edition dual channel kit PC3 12800 + SilverStone SST-AP121 Air Penetrator Fan 120mm

2. plads: Bubbi
Præmie: OCZ 700SXS2 StealthXStream 2 + OCZ XTC Memory Cooler

3. plads: Foxx
Præmie: Ace of Sweden EDGE3200 Gaming Mouse + OCZ XTC Memory Cooler

4. plads: Dasjap
Præmie: Cooler Master V6GT køler + OCZ XTC Memory Cooler

5. plads: Fragman
Præmie: OCZ XTC Memory Cooler

Den bedste brugerguide

Vinder: Foxx med Foxx's guide til RAID
Præmie: AMD Athlon X3 455 tray processor + Cooler Master Silent Pro Gold 600W + SilverStone SST-AP121 Air Penetrator Fan 120mm

Den bedste test

Vinder: Thomas med Intel Core i7 980X - Så hurtige er 12 kerner

Lodtrækningen
Udover ovenstående vindere, så var der også en række præmier til dem der har været med til at nominere til de forskellige kategorier. Der er blevet trukket lod om 10 præmier, og de heldige vindere er:

Vinder: Dasjap
Præmie: SilverStone SST-RV02B-W Raven Midi-Tower Chassis black + CoolIT Domino A.L.C. Advanced Liquid Cooling System

Vinder: Exido
Præmie: SilverStone SST-ST60F-P Strider-Plus PSU 600W 100% modular + Stardom SOHORAID Series SR2760-2S-S2 intern harddisk boks

Vinder: Maverick
Præmie: Ace of Sweden GX300 Gaming Mouse + Swiftech SmartCoil blå

Vinder: Blackbrizz
Præmie: Ace of Sweden SX500 Gaming Headset + Swiftech SmartCoil blå

Vinder: Madan
Præmie: Cooler Master V6GT køler + Swiftech SmartCoil blå + Antec Notebook Cooler 200

Vinder: RTM
Præmie: Noiseblocker Vibration Absorber for 120mm Fan + Swiftech SmartCoil blå + AC Ryan 120 mm UV blæser + Antec Notebook Cooler 200

Vinder: Phoque
Præmie: Staray Perfect Mini R2-S2-B2 ekstern harddisk boks + Swiftech SmartCoil blå

Vinder: The Prophet
Præmie: Antec Notebook Cooler 200 + OCZ Solid State Drive Mounting Bracket kit

Vinder: Fragman

Vinder: SshadowS

Et stort tillykke skal lyde til jer alle!

HUSK
Alle vinderne skal sende en PM med navn, adresse og telefonnummer til Pinky.

Der vil gå op til 3 uger før alle præmier er sendt.

2

tirsdag, 5. april 2011, 15:39

Sweet... jeg vandt noget :))

Tillykke til de andre vindere.

Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

4

tirsdag, 5. april 2011, 15:52

Tillykke til dem vi hjalp med at vinde :cheers:

5

tirsdag, 5. april 2011, 16:00

Og den sidste vinder er post danmark der kommer til at tjene en formue på forsendelsen :))

6

tirsdag, 5. april 2011, 16:18

Tillykke til vinderne.. Og PostDK :crazyeyes:

Intel i5 2500K @ CM Hyper TX 3
Gainward GF GTX 560 Ti "Phantom" 2
Corsair 4x2 GB DDR3 1600MHz
ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

7

tirsdag, 5. april 2011, 16:31

Stort tillykke til alle vinderne :-)

:rules:

AMD

8

tirsdag, 5. april 2011, 16:31

Tillykke til jer alle :9xo

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

9

tirsdag, 5. april 2011, 16:34

Det var da noget af en gaveregn. Tillykke da. :9xo

10

tirsdag, 5. april 2011, 16:37

Det er lidt sejt at bubbi har vundet 3 gange og i hver gevinst er der en strømforsyning, så nu bliver han nødt til at bygge en masse nye computere :))

Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

11

tirsdag, 5. april 2011, 17:10

Citeret

Oprindeligt indlæg af RTM
Det er lidt sejt at bubbi har vundet 3 gange og i hver gevinst er der en strømforsyning, så nu bliver han nødt til at bygge en masse nye computere :))

Ja hold da helt ferie..

3 strømforsyninger..
Mindes ellers jeg havde en 3. plads i en af afstemninger der gav en Ace of Sweden mus.
Men kan se det var Burger der havde 2. pladsen.
Så hun er nok blevet fjernet, da hun jo er en del af "Staff'en".

Det er da alt for galt. :crazyeyes:

12

tirsdag, 5. april 2011, 17:16

Citeret

Oprindeligt indlæg af Bubbi

Det er helt rigtigt, og jeg har endda pillet mig selv ud ;)

Jeg er dog personligt ret glad for de stemmer jeg har fået, og præmien betyder egentlig ikke noget i det store billede.

Nu får jeg jo så også lov til at more mig over den voldsomme mængde strømforsyninger der skal sendes din vej :D

13

tirsdag, 5. april 2011, 18:32

Mange tak for stemmerne :D Og så fik jeg oven i købet en bonus i form af kabinet og køler :D

Asus Rampage II Extreme
Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
G510, Quick Heavy, MX-518, G500
F3 500GB, WD B 500GB
H70

14

tirsdag, 5. april 2011, 18:36

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger

Citeret

Oprindeligt indlæg af Bubbi

Det er helt rigtigt, og jeg har endda pillet mig selv ud ;)

Jeg er dog personligt ret glad for de stemmer jeg har fået, og præmien betyder egentlig ikke noget i det store billede.

Nu får jeg jo så også lov til at more mig over den voldsomme mængde strømforsyninger der skal sendes din vej :D

Du vil alligevel heller ikke kunne finde ud af at samle en computer med produkterne :))

15

tirsdag, 5. april 2011, 18:45

Citeret

Oprindeligt indlæg af Pinky
Du vil alligevel heller ikke kunne finde ud af at samle en computer med produkterne :))

Nej lige på det punkt er jeg nemlig totalt blond :crazyeyes:

Eller noget ... ;)

16

tirsdag, 5. april 2011, 21:27

tak tak, specielt det mounting bracket kit er meget tiltrængt da min ssd hænger på siden af kabinettet i dobbeltklæbende velcro :)

knus til alle members og ansatte på tweak.dk ...det bedste forum jeg har siddet på nogensinde.

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, Sapphire R9 270X 4GB OC.

17

tirsdag, 5. april 2011, 21:56

Tillykke drenge. :9xo

18

tirsdag, 5. april 2011, 22:04

Rigtig mange tak, til alle de medlemmer, som havde nomineret mig, det er jeg rigtig glad for :rules:.

Jeg vil gerne sige tak til crewet her på Tweak for alle de flotte præmier.

Ganske som Fragman så rigtigt siger, så er sitet her jo lidt af et smørhul hvad angår HW og ikke mindst alt andet osse, ikke bare med gode og tidssvarende tests, men osse med levende forums hvilket ikke mindst er brugernes fortjeneste. Det er noget jeg selv sætter rigtig højt ;).

Rigtigt stort tillykke til alle vinderne.

Så er de første 10 år jo gået godt, nu kan det da kun blive bedre ved fælles hjælp ;).

Med venlig hilsen

Sam

Intel I7-5820K, MSI X99S gaming7 Polimatech Megahelem 2 Bitfenix Spectre 120mm ,Crucial 4x4GB Sport 24ooMhz DDR4 ram,Sapphire R9 290 Tri-x OC ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Seagate Momentus XT 500GB,2 WD 1.5TB Black Caviar, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-P50R, Iiyama 26" skærm. JBL Creature III black, Win 10 64 bit.

19

tirsdag, 5. april 2011, 22:06

Tillykke til alle vinderne ;)

Fik lige en meget god idé - nu hvor Bubbi med 3 strømforsyninger i overskud, andre med kabinet, CPU osv..
Så kunne i jo samle det til en maskine og sende den min vej, det vil ikke skade :))

20

tirsdag, 5. april 2011, 22:56

haha hvor godt så vandt Raller lige et bundkort som han kan udskifte sin lettere hullede model med :razz:

Tillykke til alle vinderne!

Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 1x128GB SSD
PowerColor R290 PCS+ I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
Dell U2311H I Logitech G500 + CM Rapid fire TK keyboard
Wii U- PS3 Slim 120GB - Xbox360 Premium 20GB

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.