Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 20. februar 2011, 15:00

Nomineringer til det sjoveste indlæg

Hvordan nominerer jeg?
Du nominerer det sjoveste indlæg ved at skrive her i tråden.

Din nominering skal indeholde en begrundelse for hvorfor du mener det er det sjoveste indlæg, og udover begrundelsen skal nomineringen også indeholde en quote af indlægget samt et link til den tråd indlægget er lavet i.

Det er et krav, at forfatteren bag indlægget stadig er aktiv på Tweak.dk.

2

søndag, 20. februar 2011, 15:49

Jeg nominerer Carlsen for hans kommentarer i den totalt sjove tråd

Link

Citeret

Nej jeg har ikke doneret penge til kaptajn insano som har hjulpet pc-ice med at nakke 1600 dollars fra en italiener, hvorefter han fakede sin død og genoptog sin hobby som hobby-raket-entusiast.

hvad fanden sker der?

Ind i mellem tror jeg du burde få ordineret nogle rohypnoler så du kan slappe lidt af. For det her giver ingen mening

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "KeyzerSoze" (20.02.2011, 17:16)

3

søndag, 20. februar 2011, 17:07

Nominere Simonthk for Pølse Jørgen Lukker! tråden, da den var total off topic og jeg stadig ved han er aktiv.

Citeret

PØLSE JØRGEN LUKKER! Jeg forstår ypperst dine kvæler, og beder om gudsbenådighed om en jordisk tilbagevenden af Pølse Jørgens løgbrød. Må vi alle bede: JØRGEN dine brød, de som er i himlene, hellige vorte din ketchup, komme din salt, ske din vilje, som på jorden, så også i vores mavser. Led os i fristelse, og fri os til det sunde. Ti dit er riget magten og æren i evighed "LØGBRØD"

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Rózòr" (15.03.2011, 16:42)

4

mandag, 21. februar 2011, 16:29

http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=128806&sid

Jeg citerer lige Chili:

Citeret

Hej Jeg har et af disse super gamle, og forældede kort, men hov hov. Det var jo vildt engang.

Prisen er HBO: 2000,- for nyprisen er jo stadig 2.566,- :roller:

Evt. bytte med noget telefon-værk som først bliver opfundet i 2050

Dejlig tråd, og en god "parodi" på en masse andre ******* der tror deres vare er sindsygt meget værd :crazyeyes:

Jeg stemmer for at få Chili tilbage! Han er stadig den eneste som har turde give folk tørt på, og den med det mest fantastiske ordforråd på dette forum! :D

"All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them." - Galileo Galilei

"Man skal ikke accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner, når man selv. residerer i et transparent domicil"

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Phoque" (21.02.2011, 16:35)

5

tirsdag, 22. februar 2011, 19:09

Citeret

Oprindeligt indlæg af Phoque

Jeg citerer lige Chili:

Citeret

Hej Jeg har et af disse super gamle, og forældede kort, men hov hov. Det var jo vildt engang.

Dejlig tråd, og en god "parodi" på en masse andre ******* der tror deres vare er sindsygt meget værd :crazyeyes:

Jeg stemmer for at få Chili tilbage! Han er stadig den eneste som har turde give folk tørt på, og den med det mest fantastiske ordforråd på dette forum! :D

Ja ja og JA.

Det var simpelthen forrygende sjovt at læse den tråd. Synes det var originalt og et godt forsøg på at komme af med en klassiker af et gfx :P

Giver også ChiliIndianeren min stemme for det indlæg.

Edit.: Er han ikke aktiv længere???

Silverstone ML08 - Silverstone SFX-L 700W - i5-6600K - Gigabyte GA170N-WIFI - 16gb DDR4-3000MHz - EVGA GTX 1080 SC - Samsung 850 EVO 512GB - Asus 27" IPS 1440p MG279Q - Razer Mamba TE

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Renegger" (22.02.2011, 19:10)

6

onsdag, 23. februar 2011, 07:44

Citeret

Oprindeligt indlæg af Renegger

Citeret

Jeg citerer lige Chili:

Citeret

Nej, han bad vist selv om at få slettet sin profil da der var lidt ballade her for nyligt.

Asus Rampage II Extreme
Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
G510, Quick Heavy, MX-518, G500
F3 500GB, WD B 500GB
H70

7

torsdag, 24. februar 2011, 09:01

Citeret

Oprindeligt indlæg af dasjap

Citeret

Oprindeligt indlæg af Renegger

Citeret

Jeg citerer lige Chili:

Citeret

Nej, han bad vist selv om at få slettet sin profil da der var lidt ballade her for nyligt.

Vil også give Chili min stemme, han var sgu nice. Det var vist fordi han kom op og toppes med SSDfreak (den idiot) også valgte han at smutte, havde i hvert fald nogle pms med ham vedr. det.... Syntes det er ærgeligt han ikke er aktiv længere, han indeholder det tweak.dk har brug for lige p.t, humor. og ikke brugere som ssdfreak.

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

8

torsdag, 24. februar 2011, 16:06

DXC: mener at KeyzerSoze er SSDfreak.

http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=133018&sid=

her er en bevis på at han har ændret navn fra SSDfreak til KeyzerSoze.

:offtopic: :offtopic:

9

mandag, 28. februar 2011, 16:35

Min nominering til årets sjoveste indlæg er to-delt:

Først denne post hvor man tager kontakt til ejeren af en given side: Link

Citeret

Der er taget kontakt til opretshaveren - Laptopworld.dk og ejeren af omtalte ripoff site. Selv teksten er mere eller mindre taget

Dernæst denne hvor man pludselig er ejer af siden: Link

Citeret

Så siger jeg det sidste gang.

Fjern den artikel eller du får en anmeldelse for brud på dansk lovgivning om copyright.

/Ejer af Laptopworld.dk

Det er god humor!

P.S. Må håbe jeg ikke har overtrådt den danske lovgivning om copyright med det her indlæg!

Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost
Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

10

tirsdag, 1. marts 2011, 14:52

Citeret

Oprindeligt indlæg af ayu

Citeret

Der er taget kontakt til opretshaveren - Laptopworld.dk og ejeren af omtalte ripoff site. Selv teksten er mere eller mindre taget

Citeret

Fjern den artikel eller du får en anmeldelse for brud på dansk lovgivning om copyright.

/Ejer af Laptopworld.dk

Det er god humor!

P.S. Må håbe jeg ikke har overtrådt den danske lovgivning om copyright med det her indlæg!

Haha :D Det er ligefør du nu skal have den stemme ;)

"All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them." - Galileo Galilei

"Man skal ikke accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner, når man selv. residerer i et transparent domicil"

11

tirsdag, 1. marts 2011, 17:50

Jeg vil gerne nominere hele Pølse Jørgen Lukker tråden, den er simpelthen for underlig og ekstremt underholdende! :D
http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=30181

So I'll end this shit with a fuck you, but have a nice day!

cupcakeshop.spreadshirt.com

12

tirsdag, 1. marts 2011, 19:05

Citeret

Oprindeligt indlæg af Triple1.6
Jeg vil gerne nominere hele Pølse Jørgen Lukker tråden, den er simpelthen for underlig og ekstremt underholdende! :D

og så har den været i P3 :)

CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

13

tirsdag, 1. marts 2011, 19:36

Citeret

Oprindeligt indlæg af gaming-king

Citeret

Oprindeligt indlæg af Triple1.6

og så har den været i P3 :)

Ja det er ikke noget der sker hver dag! ;D

So I'll end this shit with a fuck you, but have a nice day!

cupcakeshop.spreadshirt.com

14

tirsdag, 1. marts 2011, 20:44

Jeg vil gerne nominere tråden hvor brugerne Raller valgte at bore huller i hans bundkort xD

http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=32367

Citeret

Så døde min puter :´( Hejsa Drenge ! Så Futtede min puter sku af ... Jeg har jo lige købt en mach 1, men har ikke noget AMD 64 kit til den .så idag tænkte jeg at jeg godt kunne modificere mit p4 kit så det ville kunne sidde på min amd64 . så jeg tog det p4 kit der var med og borede huller så det hele passede sammen ... jeg blev så også nødt til at bore i mobo [se billede] Da jeg så havde fået sat det hele på plads .. så tændte jeg også PUF ! så begyndte en mosfet at gløde [SE BILLEDE] Jeg ved ikke hvad der er brændt af, men ved at mobo fået en tur ...

Raller lærer på den hårde måde at der er en grund til at der ikke er huller i bundkortet :P

Denne og så Shahid / Rolis episke tråd hvor han prøvede at køle sin pc med isterninger ligger højt på min liste xD

Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 1x128GB SSD
PowerColor R290 PCS+ I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
Dell U2311H I Logitech G500 + CM Rapid fire TK keyboard
Wii U- PS3 Slim 120GB - Xbox360 Premium 20GB

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Karse" (01.03.2011, 20:47)

15

tirsdag, 1. marts 2011, 21:14

Citeret

Oprindeligt indlæg af ayu

Citeret

Citeret

/Ejer af Laptopworld.dk

Det er god humor!

Dig og DXC er sgu et par søde piger. Er ret sikker på I klæder hinanden
En skam I ikke kan nomineres som årets største tudeprinsesser

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "KeyzerSoze" (02.03.2011, 06:54)

16

tirsdag, 1. marts 2011, 21:15

Citeret

Oprindeligt indlæg af Karse
Jeg vil gerne nominere tråden hvor brugerne Raller valgte at bore huller i hans bundkort xD

Citeret

Så døde min puter :´( Hejsa Drenge ! Så Futtede min puter sku af ... Jeg har jo lige købt en mach 1, men har ikke noget AMD 64 kit til den .så idag tænkte jeg at jeg godt kunne modificere mit p4 kit så det ville kunne sidde på min amd64 . så jeg tog det p4 kit der var med og borede huller så det hele passede sammen ... jeg blev så også nødt til at bore i mobo [se billede] Da jeg så havde fået sat det hele på plads .. så tændte jeg også PUF ! så begyndte en mosfet at gløde [SE BILLEDE] Jeg ved ikke hvad der er brændt af, men ved at mobo fået en tur ...

Raller lærer på den hårde måde at der er en grund til at der ikke er huller i bundkortet :P

Denne og så Shahid / Rolis episke tråd hvor han prøvede at køle sin pc med isterninger ligger højt på min liste xD

Ha ha, det er klart den sjoveste jeg har set pt. Så den får også min nominering ;)

Asus Rampage II Extreme
Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
G510, Quick Heavy, MX-518, G500
F3 500GB, WD B 500GB
H70

17

onsdag, 2. marts 2011, 12:48

Indrømmet - jeg var nødt til at bruge søgefunktionen en gang eller to for at grave den her frem, og den er faktisk også fra før jeg selv oprettede mig, men hele forløbet - og alle de gange der efterfølgende blev henvist til det - kan stadig få mig til at grine.

Der er mange indlæg i forløbet der fortjener en nominering, men en del af dem er lavet af brugere der ikke længere er aktive, og derfor vil jeg gerne fremhæve nedenstående indlæg:

Citeret

Oprindeligt indlæg af origin
Zigiro er ikke noget overhovedet... jeg tog mit nick, læste det bagvendt "nigiro" og satte et Z foran.. sværer er det ik lol...

Hvis man vil læse hele forløbet kan det gøres i denne tråd.

18

onsdag, 2. marts 2011, 12:51

Og jeg vil så gerne på det kraftigste opfordre folk til at droppe enhver form for personangreb i den her tråd. Jeg synes det er for dårligt, at vi ikke engang kan lave en konkurrence som denne uden man skal se på kommentarer om, at folk er idioter og hvad der ellers er dukket op.

Og nej, jeg mener ikke nødvendigvis, at vi alle skal være fantastiske venner, men jeg er skuffet over den opførsel visse brugere har udvist indtil videre.

Udover det, så er det vist nødvendigt at påpege en ret vigtig ting i reglerne for at en nominering er gyldig. Brugeren skal stadig være aktiv ;)

19

onsdag, 2. marts 2011, 13:48

Citeret

Oprindeligt indlæg af dasjap

Citeret

Oprindeligt indlæg af Karse

Citeret

Ha ha, det er klart den sjoveste jeg har set pt. Så den får også min nominering ;)

Får også min stemme. Ikke noget ondt ment overhovedet, men det er klasse at turde eksperimentere og hyper morsomt!

LAPTOP (Win7 64-bit): Lenovo Thinkpad x121e (E-300)

20

torsdag, 3. marts 2011, 02:22

enig shahids isterninge køling var afgjort en af de bedste.

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, Sapphire R9 270X 4GB OC.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.