Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 20. februar 2011, 14:59

Her kan du stille dine spørgsmål til konkurrencen.

2

mandag, 21. februar 2011, 10:39

Hvordan fungerer nomineringerne? Er en bruger "vinder" ved flest nomineringer eller skal man bare nominere en person én gang, så er personen med?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Karga" (21.02.2011, 10:39)

3

onsdag, 23. februar 2011, 09:03

Hvis en person er blevet nomineret kommer han/hun med i afstemningen

Og vedkommende der har nomineret er også selv med i lodtrækningen

4

torsdag, 10. marts 2011, 01:38

syntes ikke rigtigt jeg kunne finde en kategori til det, men her for at fejre 10 års jubilæum, kunne man så ikke få lavet et læs fuld T-shirts, for de sidste jeg købte her, bruges ofte, og ser stadig ud som ny.....jeg elsker min tweak.dk t-shirt, og møder andre tweakere til fx musikfestivaler osv pga t-shirten.....en i en anden farve og med 10 år på fx kunne være fedt, og self med nicket på ryggen :)

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, Sapphire R9 270X 4GB OC.

5

torsdag, 10. marts 2011, 07:28

Citeret

Oprindeligt indlæg af Fragman
syntes ikke rigtigt jeg kunne finde en kategori til det, men her for at fejre 10 års jubilæum, kunne man så ikke få lavet et læs fuld T-shirts, for de sidste jeg købte her, bruges ofte, og ser stadig ud som ny.....jeg elsker min tweak.dk t-shirt, og møder andre tweakere til fx musikfestivaler osv pga t-shirten.....en i en anden farve og med 10 år på fx kunne være fedt, og self med nicket på ryggen :)

Vi kan godt prøve at kigge på det hvis der er stemning for det

6

torsdag, 10. marts 2011, 07:59

Citeret

Oprindeligt indlæg af Pinky

Citeret

+1 :9xo

AMD

7

torsdag, 10. marts 2011, 09:23

Citeret

Oprindeligt indlæg af Pinky

Citeret

Kæresten hader de gamle, så ja :D

8

mandag, 21. marts 2011, 17:40

jeg kunne da også bruge en t-shirt. :)

9

mandag, 21. marts 2011, 17:53

De kunne da os være sjove at have på til LAN..

CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.