Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

25

mandag, 22. oktober 2007, 23:51

Venter jeg os på :) Her er en guide til det: http://www.nickfire.com/joomla/index.php…id=14&Itemid=29

Kom nu Mulle, tør du ik? :))

|GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
|8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
|120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
|FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

Martin.v.r

Gæst

26

tirsdag, 23. oktober 2007, 00:45

XT yder ikke lige så godt pr: MHZ som pro ;) så det er der ikke nogle ide i.
men Rabbit er ved at blive gjordt klare til 2900PRO,så vi kan gi den lidt mere volt :clap: så vil i nok se mange XT kort,flashe til PRO :D

27

tirsdag, 23. oktober 2007, 00:47

Citeret

Oprindeligt indlæg af Martin.v.r
XT yder ikke lige så godt pr: MHZ som pro ;) så det er der ikke nogle ide i.
men Rabbit er ved at blive gjordt klare til 2900PRO,så vi kan gi den lidt mere volt :clap: så vil i nok se mange XT kort,flashe til PRO :D

WHAT?! Hvem har bildt idg det ind, det er i hvert fald en røver, de er 100% identiske bortset fra BIOS.

E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

Martin.v.r

Gæst

28

tirsdag, 23. oktober 2007, 07:10

:roller: du sagde det selv :pokey: (biosen) ;)
NANO pas på du ikke bliver lige så klog her,som du var i G0 tråden.

kan alle huske et 7900GTO,så sker det igen ;) bare for ATI.

Dette indlæg er blevet redigeret 3 gange, senest redigeret af "Martin.v.r" (23.10.2007, 09:45)

29

onsdag, 24. oktober 2007, 16:00

Citeret

Hvad var der med 7900 GTO? Har en ven der har det kort, såp nu er jeg nysgerrig.

/ OS: Win7 x64 \
/ GFX: PNY GTX570 \
/ PSU: Corsair TX750w \
/ RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
/ CPU: Intel I7-920 Box-køler \
/ HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
/ Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
/ Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

30

onsdag, 24. oktober 2007, 16:21

Citeret

Oprindeligt indlæg af |Mojo|Jojo|

Citeret

Hvad var der med 7900 GTO? Har en ven der har det kort, såp nu er jeg nysgerrig.

Det kostede ikke ret meget, og det var nemt at flashe til GTX og havde godt oc potential etc. etc. det var sådan set et næsten fantastisk kort, dog var der ikke ret mange af dem... Hvis jeg ikke tager meget fejl....

31

onsdag, 24. oktober 2007, 16:49

Citeret

Oprindeligt indlæg af Svan

Citeret

Citeret

Det kostede ikke ret meget, og det var nemt at flashe til GTX og havde godt oc potential etc. etc. det var sådan set et næsten fantastisk kort, dog var der ikke ret mange af dem... Hvis jeg ikke tager meget fejl....

Ja men det var bare for sent ude, ligesom 7950GX2 også var.

Intel Core i7 920 D0 @ 4.1 ghz 21*196 cooled by TRUE Black - Asus P6T SE modded - Sapphire 4870x2 -
Corsair 750TX - 128 SSD - 74 GB WD Raptor - Antec P182 - Iiyama Prolite 24' 2ms

32

onsdag, 24. oktober 2007, 19:11

Citeret

Oprindeligt indlæg af RAC

Citeret

Oprindeligt indlæg af Svan

Citeret

Citeret

Ja men det var bare for sent ude, ligesom 7950GX2 også var.

Ja det var ude senere end 7950GX2 hvis jeg ikke husker forkert...

Men det var jo fordi de havde nogle 7900(GTX) at ligge som ikke var gået igennem testen... Hvis jeg ikke tager meget fejl.. Som de så solgte....

Martin.v.r

Gæst

33

onsdag, 24. oktober 2007, 19:31

GTO fik mindre volt til ramne men selv med lavere MHZ kunne de følge et GTX ;) GTO havde også en bedre temingset end GTX,og så kører de fleste GTO op til 730/740 på core.
de bedste kort kom dov,fra MSI.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Martin.v.r" (24.10.2007, 19:35)

34

onsdag, 24. oktober 2007, 19:34

Citeret

GTO fik mindre volt til ramne men selv med laver MHZ kunne de følge et GTX ;) GTO havde også en beder teningset en GTX,og så køre de flest op til 730/740 på core.

har aldrig selv ejet et, selvom jeg kunne tænke mig et, kunne være sjovt at lege med det... :D :D

men de kostede jo heller ikke noget som helst i forhold til 7900GTX... Hvad var det de røg for? 7900GTX lå jo i over 3.000 kr.

Martin.v.r

Gæst

35

onsdag, 24. oktober 2007, 19:36

2100/2200,-

36

onsdag, 24. oktober 2007, 19:48

Citeret

2100/2200,-

Var jo heller ikke mange penge for et udemærket kort... Specielt hvis man havde mod på diverse mods, eller bare oc i det hele taget, så var det jo noget af et voldsomt kort og få småpenge... Det er sådan vi gerne vil se grafikkortene i fremtiden :D

37

onsdag, 24. oktober 2007, 19:56

Mener jeg gav 2200 for mit, men husker det ikke 100%.

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
Intel 320 128Gb SSD
2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
My flickr

Martin.v.r

Gæst

38

onsdag, 24. oktober 2007, 20:23

et ATI 2900PRO skulle løbe 900+ på core med Vand, på mit er 873 max på core,og det er på luft,men ram driller mig i nu :evil: i 05/06
der er også lavet vmod til det.
vmod.
http://www.area3d.ch/forum/showthread.php?t=1608

jeg laver ikke vmod før,jeg har vand hjemme til det/råd.

Dette indlæg er blevet redigeret 4 gange, senest redigeret af "Martin.v.r" (24.10.2007, 20:29)

39

onsdag, 24. oktober 2007, 20:58

De oc'er satme ondt de PRO kort... :evil:

40

onsdag, 24. oktober 2007, 21:18

Citeret

Udyb lige det med rød, og også det med sort.

Martin.v.r

Gæst

41

onsdag, 24. oktober 2007, 22:31

NANO jeg gider ikke bruger mere tid på dig,du kan selv kigge i G0 tråden,og det i SORT ? har du hørt om Google ;)

jeg er ikke så kendt her på siden,men de kender en del til mig på http://hwt.dk/userdetails.aspx?UserID=53891

jeg er ikke nogle nybegynder inden for oc ;) jeg siger ikke bare noget for sjovt,jeg ved hva jeg taler om.

men hvis du skal bruge så meget tid,på at lukke lort ude,så find dig en anden Hobby,måske en lille dame :idea: eller noget i den stil,jeg gider bare ikke svare/forsvar mere over for dig,så ville jeg blive :crazyeyes: i hovdet :D

så fik jeg vist pisset af /luft :boxing:

men jeg kan hjælpe dig lidt,men lidt mere viden her ;)
http://www.mvktech.net/
http://www.guru3d.com/
http://www.xtremesystems.org/forums/index.php?
http://www.hynix.com/datasheet/pdf/dram/HY5RS573225AFP(Rev1.7).pdf så kan selv lave en søgning på Samsung ram ? søg efter GDDR3 ns eller GDDR4 ns og så kommer der snart GDDR5 ram ;)

godt jagt,kom igen nå du vil tale om htw,og ikke pisse folk af...............jeg gider ikke bruge tiden på,at kaste med sten.

Dette indlæg er blevet redigeret 3 gange, senest redigeret af "Martin.v.r" (24.10.2007, 22:44)

42

onsdag, 24. oktober 2007, 22:56

LOL, kan du ikke engang give mig et konkret link?

Og jeg er ikke helt sikker på hvilken tråde der er "G0 tråden" og hvad jeg har gjordt galt i den, men hvis du ikke vil forklare det nærmere er det også helt fint.

Nåååh, nu ved jeg hvad du mener, jeg skrev bare hvad jeg vidste, og hvis du havde kigget på VR-Zone eller XS ville du havde set at der var mange der fik helt forkerte temp målinger med deres G0, på samme måde som det var med Brisbane.

Dette indlæg er blevet redigeret 3 gange, senest redigeret af "nano" (24.10.2007, 23:04)

Martin.v.r

Gæst

43

torsdag, 25. oktober 2007, 07:17

hvis du ikke kan huske hva du detager i,så skulle du måske lade være med at blande dig :idea: (fiflede med tal) :crazyeyes: og hva skulle jeg op nå med det,nu sider vi ikke alle med det samme HTW,og der kan være stor forskel på hvordan bioserne virker,jeg har fået en cpu som ikke er skæv.

men når først en lukkker noget lort ud,og du klapper ham på skulderen,så er du ikke selv beder ;)

hva du så ikke ved,er at jeg bruger meget tid på Bios flash/Bios-mod på forskelige GFX,for andre folk.
så jeg ved en del om GDDR ram/ns/temingset.

44

torsdag, 25. oktober 2007, 13:23

Citeret

hvis du ikke kan huske hva du detager i,så skulle du måske lade være med at blande dig :idea: (fiflede med tal) :crazyeyes: og hva skulle jeg op nå med det,nu sider vi ikke alle med det samme HTW,og der kan være stor forskel på hvordan bioserne virker,jeg har fået en cpu som ikke er skæv.

men når først en lukkker noget lort ud,og du klapper ham på skulderen,så er du ikke selv beder ;)

hva du så ikke ved,er at jeg bruger meget tid på Bios flash/Bios-mod på forskelige GFX,for andre folk.
så jeg ved en del om GDDR ram/ns/temingset.

Du er simpelthen så plat at høre på, jeg ved udemærket godt hvad jeg deltager i men har et liv ved siden af computeren, så at jeg ikke kan huske det specifikke navn på enhver tråden jeg skriver i på alle de forskellige fora er måske ikke så mærkeligt.

Desuden kaldte du den "EN Q6600 G0 tråd" og ikke bare G0 tråden, selvom forskellem måske ikke er så stor.

45

torsdag, 25. oktober 2007, 16:55

Så stopper vi. :offtopic:

Asus P5K Lifestyle
Quad Q6600 @ 3.8 Ghz
V-Data 2x1GB PC2 6400
Inno3D 8800GTS 640MB 671/813
WD 74GB Raptor
FSP Fortron 600W
Antec P180

AMD Radeon R9 Fury X

Seneste skud på stammen i AMD's Radeon R9 serie er landet på Tweak.dk redaktionen, og det er med stor glæde og
Læs Mere

ASUS Strix R7 370 DirectCU II 4 GB

Så er det blevet tid til, at vi skal se på det første grafikkort i Radeon R7 300 grafikkort serien. ASUS har n
Læs Mere

Cherry MX Board 6.0 mekanisk tastatur

Det er med stor glæde, at Tweak.dk nu kan præsentere jer for en helt ny producent i vores repertoire. Vi har i
Læs Mere

ASUS Strix R9 380 DirectCU II 2 GB

Endnu et grafikkort i Radeon R9 300-serien er landet på Tweak.dk redaktionen, og denne gang skal vi kaste blik
Læs Mere

MSI GTX 980 Ti Gaming 6G

Så blev det Tweak.dks tur til at have NVIDIA GeForce GTX 980 Ti på testbænken, og i dagens test har MSI været
Læs Mere

LG G4 smartphone med 5,5 tommer IPS Quad HD skærm

Det er ingen hemmelighed, at vi her på Tweak.dk har set frem til at få LG's nye topmodel til test. Vi har jo s
Læs Mere

Antec Performance P50 Window

Så er Antec tilbage hos os på Tweak.dk. Denne gang er det med et nyt kabinet fra deres Performance serie ved n
Læs Mere

Betasphere HR 986 BigBox Black

betasphere audio, en forholdsvis ukendt producent, har sendt os et af deres produkter til anmeldelse. Der er t
Læs Mere

Vinderen er fundet! Vind et MSI Z97S SLI Krait Edition bundkort!

Vi har nu fundet en vinder i vores MSI konkurrence. Blev det dig? Klik ind og kig!
Læs Mere

OnePlus 2 får masser af hukommelse

Vi er mange, der spændt venter på, at kalenderen viser den 27. juli. Her vil den nye OnePlus 2 nemlig blive pr
Læs Mere

Vanvittig lagerkapacitet i ny NAS server fra Synology

Hvis du gik og troede, at din 8 TB NAS server var noget værd, så må du tro om igen. I hvert fald hvis man stil
Læs Mere

Tweak.dk unboxer AMD Radeon R9 Fury X

Så er Tweak.dk på banen med vores unboxingvideo af superkortet Radeon R9 Fury X.
Læs Mere

PlayStation 4 rundbarberer Xbox One i Europa

Jim Ryan fra Sonys Europaafdeling har været på talerstolen, og her har han fremlagt nogle særdeles imponerende
Læs Mere

Warner Bros. kendte til problemer med Batman: Arkham Knight

Der har været ramaskrig rundt omkring på nettet, efter det længe ventede spil Batman: Arkham Knight udkom til
Læs Mere

Tweak.dk Game Server: ARK: Survival Evolved

Som følge af weekendens Facebook opslag vedrørende en Tweak.dk game server kan vi nu informere jer om, at denn
Læs Mere

Robot dræber mand på VW-fabrik

En tragisk hændelse har fundet sted på en Volkswagen-fabrik i Kassel, Tyskland. En 21-årig tekniker har mistet
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.