1

onsdag, 17. september 2003, 13:55

Nogen der har oplevet fejl under kørsel af Aquamark? Kører uden oc af gfx og med DX 9.0b på en mere eller mindre frisk installation af win.

Fatter nada!

btw kan godt køre 3dmark01+03+pcmark

Who am I?

2

onsdag, 17. september 2003, 16:22

har ingen fejl her.. har du manuelt via ati control panel rodet ved AA og AF.. så prøv at slå det fra, eller lad det være "applikations afhængigt".. aquamark kan nemlig ikke override dine settings, og da den teste med noget pre-defineret kan det måske give en konflikt.. måske kan det også være nogle vsync setting...
bare en tanke..

EVGA 680i SLI | Intel E6600 | SLI 8800GTX | ST75ZF 750W

3

torsdag, 18. september 2003, 10:34

Citeret

Originally posted by dsdsdk
har ingen fejl her.. har du manuelt via ati control panel rodet ved AA og AF.. så prøv at slå det fra, eller lad det være "applikations afhængigt".. aquamark kan nemlig ikke override dine settings, og da den teste med noget pre-defineret kan det måske give en konflikt.. måske kan det også være nogle vsync setting...
bare en tanke..

Tror du har fat i noget dér. Vil da lige prøve en gang, da jeg har lignede problemer med mit sys.

læskedrik

Gæst

4

torsdag, 18. september 2003, 23:08

Jeg kunne heller ikke køre AquaMark i starten, den kom med en fejl når jeg startede benhen ... reinstallede catalyst 3.7 og så virkede det

5

fredag, 19. september 2003, 12:31

Jeps.. Har oplevet en fejl. Mit GFX scorer kun ca. 20 K / standard.... Baah!... *G*. Ej, kan vel ikke forlange mere med det gamle kort. :))

Ud over det, så kører det nu fint nok her. Jeg kører stadig med de gamle 3,6 drivere.... Ja, jeg har ikke taget mig sammen endnu til de nye drivere.... Nu spiller jeg jo heller ikke så meget..

6

fredag, 19. september 2003, 21:52

det virker nu......brokkede sig åbentbart efter en eller anden indstilling jeg havde lavet i Open GL, men har nu bare sat dem på standard.

Who am I?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.