1

tirsdag, 16. september 2003, 18:20

Er der nogen der ved hvor man kan downloade aquamark 2.3 og IKKE Auqamark 3

jeg postede den besked hardware forum det blev de sku'da lidt gnavne over, de er sku strikse, det skal være punkt og prikke du ;)

3

tirsdag, 16. september 2003, 18:24

Har du prøvet at kigge her?

http://www.aquamark3.com/

*det mindste man kan gøre er at oprette tråde de rigtige steder* folk ska sq nok svare alligevel!

EDIT: ØV! grill der var du hrtig ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Try-this" (16.09.2003, 18:25)

4

tirsdag, 16. september 2003, 18:26

ok! det er kun speciele folk der kan få det tak! :)

5

tirsdag, 16. september 2003, 18:28

Citeret

Originally posted by cla

Næ, det er bare dig der er sløv. 8o :)) *G*

Ved ikke hvorfor, men den er ikke PUBLIC... :rolleyes: .... men nu er der jo også 3´eren, så jeg kan ikke se hvorfor man skulle nøjes med 2,3´eren.... Hmm..

6

tirsdag, 16. september 2003, 18:32

fordi jeg har kun geforce4mx 440 se og så tænkte jeg at 2.3 måske kørte bedre på min maskine. nu hvor 2.3 versionen er lidt ældrer tænkte jeg?!

7

tirsdag, 16. september 2003, 18:40

Citeret

Originally posted by GrillRotten

Citeret

Originally posted by cla

Næ, det er bare dig der er sløv. 8o :)) *G*

Ved ikke hvorfor, men den er ikke PUBLIC... :rolleyes: .... men nu er der jo også 3´eren, så jeg kan ikke se hvorfor man skulle nøjes med 2,3´eren.... Hmm..

Tja det kan da godt være jeg er lidt sløv :D
Ka egentli heller ikk se nogen grund til at bruge 2,3, 3'eren kan jo også hentes her på tweak ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Try-this" (16.09.2003, 18:41)

8

tirsdag, 16. september 2003, 19:00

Citeret

Originally posted by dennisps2
fordi jeg har kun geforce4mx 440 se og så tænkte jeg at 2.3 måske kørte bedre på min maskine. nu hvor 2.3 versionen er lidt ældrer tænkte jeg?!

Næ, det tror jeg nu ikke du skal regne med... Du får måske en højere score kunne jeg forstille mig, men det er der jo ikke noget formål med for du ville ikke kunne sammenligne den med andre hvis de bruger 3´eren.... Bare en tanke...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.