1

torsdag, 14. december 2006, 14:51

Den velkendte OPB er nu blevet taget godt og grundigt for cheat..
Der er tilmed fundet "bevis" for det ikke er en enkelt gang han har gjort det, han formåede at lave tricket tilbage i starten af A64 dagene uden mange bemærkede det...

Spørgsmålet er nu hvorvidt hans 8.xxx SPI1M run er med 5650mhz eller 5550 og en bug anvendt...

- I henhold til den nye "guideline" for tweakers giver SPI1M resultater med C2D iøvrigt:
4.5<5.6+ ghz
tid*freq = 50400 til 51000

3.5<4.5 ghz
tid*freq = 48500 til 50400

^^ Sårn i grove træk

--
Og nej, det kræver man kan en smule, de 48500 er ikke så lette at ramme kan jeg informere.. :razz:

The thrill of XtremeClocking (how it feels):
take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
"please dont burn, please dont burn up, please dont burn up"...
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.

2

fredag, 15. december 2006, 02:38

har du eksempel hvor man kan se det. Ikke fedt at være ham nu :ohmy:

Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

3

fredag, 15. december 2006, 05:56

Er de første 500 posts om det på XS..

Er simpelthen ikke istand til at finde det frem nu, vil lave mig lidt mad, ta' mig et bad og så tøffe mod skolen..

take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.

4

lørdag, 16. december 2006, 12:28

Han er jo ikke taget for snyd.. Der er blevet sat store spørgsmål ved hans resultater.. Men synes selv at det ser meget ud til at han har fusket med hans resultater

Lian Li PC75
Asus P5B & E6600 Conroe

5

lørdag, 16. december 2006, 13:04

jo han er, med et A64 resultat, bare lidt over et år siden.

take your next paycheck.

6

lørdag, 16. december 2006, 13:06

Det er sku svært at sige! For han er sku en dygtig mand!! virkelig!..

Men ja, det kunne sku godt se ud som om der er noget om det efter at have læst hele tråden ..

håber da ikke!

7

lørdag, 16. december 2006, 13:36

Coolaler, Kyosen og cpulloverclock er mine PI-sparingspartnere, så jeg kender en smuule af tricksne, har dog aldrig anvendt dem da det ikke har været nødvendigt endnu... - Men, han kan intet stille op mod Kyosen... (OPB)

- Derudover, har Japanerne to tweaks som resten ikke kan anvende grundet sprogbarrierer.. Det ene er muligt, men ikke anvendt..

take your next paycheck.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.