Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 11. august 2006, 10:06

Jeg studsede lidt over mit PCmark2005 resultat... Er første gang jeg brugte resultatet....

HDD - XP Startup
(MB/s)

Ligger jeg uhyggeligt højt kontra resten i toppen af Core 2 Duo, lige med en enkelt som undtagelse men... Der står "Gigabyte I-ram" og gør lidt der ikke er så meget diskussion ;) (HDD på 4-8GB med ramblokke??... 118.32MB/s)

16.63 MB/s
21.76 MB/s

Lå jeg mod en anden, men der var tale om: 4x 300GB Seagate Sata II 16MB cache Raid-0

Har lige kigget på top10 listen her på tweak.dk, og kun Martin med sine SCSI diske er over, ikke engang 2x raptor i RAID0 kan komme over...

Hmm, tilfældighed, eller er de maxtor diske lidt undervurderede?

The thrill of XtremeClocking (how it feels):
take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
"please dont burn, please dont burn up, please dont burn up"...
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.

2

fredag, 11. august 2006, 11:43

Måske skulle du skrive hvilke diske du har ?

3

fredag, 11. august 2006, 11:47

Citeret

Originally posted by noxon
Måske skulle du skrive hvilke diske du har ?

Var sq en meget god idé :P

Havde sq glemt at jeg havde ændret signatur...

http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=172675

300GB maxtor DM10 16MB cache sådanne 2 stykker.

take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.

4

fredag, 11. august 2006, 12:59

er de sat i raid... også 16mb cache

Lian Li 2 x triple rad + 1 x dual, 3 x 120mm fans + 2 x 120mm + 3 x 120mm - Intel 2600k@4.6 1,33 vcore watercooled - 8GB Crucial ELITE ram - 450W Thermaltake SMART PSU - 1 x SSD disk - Gigabyte HD7870 OC Edition.

5

fredag, 11. august 2006, 13:48

Selvfølgelig er de i RAID0, alt andet ville ikke være realistisk på et sådanne sammenligningsgrundlag..

take your next paycheck.

6

lørdag, 12. august 2006, 12:27

Tvivler stærkt på de kan rende fra et par Raptors. Ikke at jeg ikke tror på de oplysninger du opgiver.
Det var ikke længe, så kan jeg smide nogle resultater med 3*80GB Samsungs i RAID 0...

Seneste tests og artikler

0

Asus VG248Q 24 tommers 144Hz Gaming Monitor

ASUS er en producent alle kend
Læs Mere

0

Wireless HDMI Extender WHDI

Her i den lumre sommerhede ska
Læs Mere

0

ASRock Fatal1ty H97 Performance

Denne gang tager jeg et kig på
Læs Mere

0

Arctic Accelero Xtreme IV VGA Cooler

Det er efterhånden ved at være
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Første trailer til Fifty Shades of Grey

Den første trailer til Fifty S
Læs Mere

0

WD skruer op for kapaciteten med ny 6TB harddisk

Western Digital udvider deres
Læs Mere

14

Vind gavekort til 2 biografbilletter og 2 gufbilletter

Vågn nu op og deltag i konkurr
Læs Mere

0

Første trailer og poster til Nightcrawler

Der er kommet første trailer o
Læs Mere
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.