Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 3. august 2006, 19:16

Min mate, coolaler lavede dette stunt

Mere bittert bliver det vidst ikke.. - Var desværre ikke tilgængelig da det foregik, men Tras til 4 bør gøre magien for det blev 8.99x ;)

The thrill of XtremeClocking (how it feels):
take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
"please dont burn, please dont burn up, please dont burn up"...
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.

2

torsdag, 3. august 2006, 19:19

... ellers er der ikke nogle ting der kan ændres.. :|

Maxmem, ramdisk, memset og windows tweaks er anvendt :S

take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.

3

torsdag, 3. august 2006, 19:30

Ej det godt "trælst" som vi siger her i nordjylland....

Så må han sku lave nogle photoshop ændringer på billederne hehehe

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

4

søndag, 6. august 2006, 00:40

fatisk lidt imponerende, jeg har sq aldrig formået at ramme præcis den samme tid 3 gange i streg med et system der er presset til det yderste 8o

5

søndag, 6. august 2006, 01:11

Citeret

Originally posted by Try-this
fatisk lidt imponerende, jeg har sq aldrig formået at ramme præcis den samme tid 3 gange i streg med et system der er presset til det yderste 8o

Nææ man sku næsten sys 9sek var det hurtigste, i den version af spi..

6

søndag, 6. august 2006, 01:19

Surt for ham din ven. :boxed: Jeg tror godt nok jeg havde fået noget blod på tanden, hvis det var mig. :))

7

søndag, 6. august 2006, 01:25

Citeret

Originally posted by Mikkel
Surt for ham din ven. :boxed: Jeg tror godt nok jeg havde fået noget blod på tanden, hvis det var mig. :))

Hehe, han har jo brugt alt hvad man kan bruge, dog ikke flydende helium, da det koster næsten det samme hele verden over... - 136 i DK sidst jeg tjekkede, og det er literen, og så bruger man meget af det, hurtigt... :|

Men han har tid nok, han lever af at lege med computere, heldige dyr :) ( www.coolaler.com er en af verdens største HW sider, hvis ikke den største)

take your next paycheck.

8

søndag, 6. august 2006, 01:40

Ja - men han er da vist i tvivl om mange ting. :)) :crazyeyes:

Sry for OT - kunne ikke lade vær. :P

Og ja - ved godt jeg skal have en "language pack", som du siger. :razz:

9

søndag, 6. august 2006, 01:47

hehe, dude, du skal bruge en language pack :P

take your next paycheck.

10

mandag, 7. august 2006, 12:45

Citeret

Originally posted by M.Beier
hehe, dude, du skal bruge en language pack :P

En en hurtig gang undervisning i asiatisk :D

Rimelig utroligt, det må jo være en bug i programmet??? :boxed:

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "RAC" (07.08.2006, 12:46)

11

tirsdag, 8. august 2006, 12:26

hehe, vi (nosfer@tu, jeg og en tredje som ikke er aktiv online) ramte 12.000 mange mange gange itræk, skulle lidt nattevejr til og lang colddown tid til før vi kom under.. :)

Vi endte på 11.938 sec

take your next paycheck.

12

onsdag, 9. august 2006, 01:35

Jeg har slet ikk forstået det der med de 9 sekunder.. hvorfor er det så fedt?

13

onsdag, 9. august 2006, 01:50

Citeret

Originally posted by Claes

Måske skulle du sætte dig ind i hvad www.tweak.dk er for et forum ?

14

onsdag, 9. august 2006, 01:51

Citeret

Det er det heller ikke. Tværtimod er der stor konkurrence i at nå UNDER 9 sekunder. :)

SuperPi er et program der på et vist antal sekunder, regner et vist antal af enheden PI's uendelige decimaler ud. Jo kraftigere en PC man har, jo hurtigere går det naturligvis. ;)

15

onsdag, 9. august 2006, 09:40

Citeret

Det er fedt fordi det er en verdens rekort!
Dog er det synd for ham at han ikke lige kom 0.001 sekunder hutigere i mål da han så havede været den første på 8,999 sek :)

16

onsdag, 9. august 2006, 17:04

det lugter meget af en bug i programmet, men tror at de skal til at ligge 1m på hylden og så gå efter 4m i stedet, da det er nemmere at se nuancerne over den længere tid :) ...

17

onsdag, 9. august 2006, 17:15

Citeret

Originally posted by FlexQ
det lugter meget af en bug i programmet, men tror at de skal til at ligge 1m på hylden og så gå efter 4m i stedet, da det er nemmere at se nuancerne over den længere tid :) ...

Hehe, nej da, tager alt for lang tid :P
PiFast derimod, det kunne være interessant....

... Og så måske det faktum at jeg er over 1 min i 4M irritere lidt :P

take your next paycheck.

18

onsdag, 9. august 2006, 17:27

Citeret

Originally posted by M.Beier

Citeret

Originally posted by FlexQ

Hehe, nej da, tager alt for lang tid :P
PiFast derimod, det kunne være interessant....

... Og så måske det faktum at jeg er over 1 min i 4M irritere lidt :P

hehe, der er jo lidt mere udfordring, og ja, det er lidt sværere at holde den i det ene minut end det er på 1m :) ... samtidig med at du stadig kan køre suicide runs på 1 minut.. :) ...

19

onsdag, 9. august 2006, 18:06

Pæn sygt resultat :ohmy:

ASUS PRO-GAMING Z170 - Intel i7-6700K - GeForce GTX970 - Crucial 16GB DDR4 2400Mhz - Samsung 850EVO 500GB

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.