Originally posted by Ramaskriget
Fucking 622! Der må være et eller andet fuldkommen galt med min computer
Hva pokker kan jeg gøre?
hvis det er en Agp 6800 grafikkort du har har du højs sansynligt instaleret den forkerte Agp driver jeg har haft et bundkort magen til og haft samme problem .
Jeg instalerede så uli driver ver 2,13 Og så kørte kortet bare .
Læs denne tråd men formater ikke din pc i første omgang . Men afinstaler din nuværende ulidriver og din grafikort driver gør det fra windows ( tilføj fjern progammer )
Genstart og instaler uli driver ver 2,13 genstart og dernæst din grafikort driver igen så tror jeg du er kørende . Jeg mener det var sådan jeg gjorde . Prøv det der kan ikke ske noget ved det .
Husk at downloade driveren først fra dette link . klik på uli driver linket og du downloader driveren til din harddisk men husk at den først skal instaleres når din gamle Uli driver er fjernet MEGET VIGTIGT
Held og Lykke
Link til tråd på engelsk og Uli Driver ver 2,13 . Var dog nødt til at finde en af mine gamle tråde her fra sitet så kan du også se hvilke drivere mit Asus 6800 agp ikke kunne køre på og af den vej komme ind på linket til Uli driver ver 2,13 ( kunne ikke få linket til at virke derfor denne måde 9)
håber det virker hos jer andre .
http://www.tweak.dk/forum/thread.php?thr…htuser=0&page=3
venlig hilsen janbau