Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 25. marts 2006, 18:53

Hey kom med jers 2006 score jeg får selv kun 3600 point ca

2

lørdag, 25. marts 2006, 18:54

Der er altså allerede lavet en tråd til det...

http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=58417&sid=

(\__/)
(O.o )
(#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

3

lørdag, 25. marts 2006, 19:12

Ok men så der er noget andet jeg skal hvide Hvordan kan jeg fjerne en....ja den jeg har lavet her ?

4

søndag, 26. marts 2006, 13:30

Citeret

Originally posted by Jeppe
Ok men så der er noget andet jeg skal hvide Hvordan kan jeg fjerne en....ja den jeg har lavet her ?

Tror nok det er sådan her: Gå op til din første post - Tryk Edit - Øverst står der vist "Delete Post" med et flueben. Gæt selv resten :))

EDIT: Du kan også bare lukke tråden hvis du vil det.

(\__/)
(O.o )
(#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "TheSnake" (26.03.2006, 13:31)

6

tirsdag, 28. marts 2006, 20:57

Citeret

Originally posted by Jeppe
Hey kom med jers 2006 score jeg får selv kun 3600 point ca

+ vi mangler nogle Specz på dit system.. for så er det lige sjovere at kigge på din score:))

Mvh Mads :T

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.