1

torsdag, 17. november 2005, 19:01

Hej, jeg har for ganske nyligt købt mig en 3700+, og den spinder bare..

Jeg tog den med udenfor idag.. Køleren skodder enormt, en vapomicro.. - Vi snakker DELTA 30+ !!!
29-31 graders temp på cpu i -1 grad vejr!?

Anyhow, det blev voldsomt...

Gav den kun 1.5v ved 110%, ydede som 1.45v 110%, samme max stabil clock, samme stabilitetsniveau, havde bare lidt tidspres, er nemlig ikke knas tørt udenfor :P - Så ville ikke risikere at være derude for længe..

Men så skete det, gik ikke efter screenshot, men bootede fint til winxp 64bit med 3.3ghz, however ville den ikke det i 1M SPI, gik ned til 3205, ville den godt, men prøvede lige lidt mhz under og gav noget bedre resultat..
Jeg rebootede, og så stod ram for skud, 245.9 mhz, en divider mere kunne måske lade sig gøre, men venter jeg med til bedre køling på cpu..

Tid, tjah...

25.750 s
ved: 3196mhz

Skulle jeg mene er landsrekort med luft, og tilmed rekort med SD non-FX core =)

Glæder mig til waterchilling på, og uden IHS, så snakker vi lige 50 grader koldere til test, bør give yderligere... 250mhz?

The thrill of XtremeClocking (how it feels):
take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
"please dont burn, please dont burn up, please dont burn up"...
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "M.Beier" (17.11.2005, 19:45)

2

torsdag, 17. november 2005, 19:07

Damn det ser nice fandme nice ud det der! Bliver da spændende, at se hvor meget mere den kan med vand på :D

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
MacBook Pro 13,3" Retina

3

torsdag, 17. november 2005, 19:38

Citeret

Originally posted by M.Beier
Hej, jeg har for ganske nyligt købt mig en 3700+, og den spinder bare..

Jeg tog den med udenfor idag.. Køleren skodder enormt, en vapomicro.. - Vi snakker DELTA 30+ !!!
29-31 graders temp på cpu i -1 grad vejr!?

Anyhow, det blev voldsomt...

Gav den kun 1.5v ved 110%, ydede som 1.45v 110%, samme max stabil clock, samme stabilitetsniveau, havde bare lidt tidspres, er nemlig ikke knas tørt udenfor :P - Så ville ikke risikere at være derude for længe..

Men så skete det, gik ikke efter screenshot, men bootede fint til winxp 64bit med 3.3ghz, however ville den ikke det i 1M SPI, gik ned til 3205, ville den godt, men prøvede lige lidt mhz under og gav noget bedre resultat..
Jeg rebootede, og så stod ram for skud, 245.9 mhz, en divider mere kunne måske lade sig gøre, men venter jeg med til bedre køling på cpu..

Tid, tjah...

25.750 s
ved: 3196mhz

Skulle jeg mene er landsrekort med luft, og tilmed rekort med SD non-FX core =)

Glæder mig til waterchilling på, og uden IHS, så snakker vi lige 40 grader koldere til test, bør give yderligere... 200mhz?

har du nogen anden køler at sammenligne med for det kan jo sagtens være kontagten mellem core og IHS der giver din store temp forskel

men tillykke med den det er seriøst en god chip den der :cheers:

Q6600 POWER @ 3600 mhz; Water cooled
Asus Blitz fomular watercooled edition
OCZ reaper @ 1150 mhz 5,5,5,15
8800 GTX
SIlent med stil....

4

torsdag, 17. november 2005, 19:43

Takker :)

T-max, vil jeg gøre i weekenden, for... Vil lade mobo osv. stå... - For, hvis der skulle være lidt væske..

The thrill of XtremeClocking (how it feels):
take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
"please dont burn, please dont burn up, please dont burn up"...
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.