21

onsdag, 20. juli 2005, 07:07

prøv at give et link til der hvor du mener de skriver det...så kan det være folk rent faktisk selv kan se at det ikke bare teoretisk er noget tilfældig pis der bliver fyret af.

med den cpu kan du ganske enkelt ikke udnytte dit gfx kort potentiale...joda bevares, nogle benchmarks kan vise dig det...05 er nok den bedste, men CPUen hæmmer dit system ret grumt lige der.......glem benchmarks, og se hvordan den yder i krævende spil...det er nok DER det betyder noget....

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, WD 500GB backup, 2*250 GB Kingston SSD + WD 500 GB, Sapphire R9 270X 4GB OC(dualkort).

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Fragman" (20.07.2005, 07:13)

22

lørdag, 23. juli 2005, 13:17

Citeret

Oprindeligt indlæg af 1_2_know
Omegadrivere yder heller ikke bedre i spil, nej...

Vis os links - hvis alle er så enige med dig.

Citeret

Kan godt være du har 10 gange mere tid end jeg til at undersøge det sajmon, men så er evnen til at gøre det åbenbart ikke tilstrækkelig...

Så modbevis det jeg siger. 2-3 links is all it takes...

Citeret

Har prøvet begge drivere, og herfra er der ingen tvivl, og den holdning er jeg ikke ene om, læs evt. på XS...

Igen - vis os links... Eller er evnen til det, utilstrækkelig?

Citeret

PS: Hvis det gør dig glad, så føl dig velkommen til at skrive noget ala "dine seje gutter fra XS" eller hva du nu end plejer at fyrre af...

Det har så aldrig sagt, men jeg må endnu en gang bede om links til tråde eller diskussioner, som evt beviser det du siger.

Det undrer mig ikke at du ikke underbygger det du siger - for det gør du ALDRIG. Du siger bare "søg selv" eller "læs selv på *indsæt ligegyldigt link her*"
TRO PÅ jeg selv gider finde dine beviser, kL****t. :roller: :roller: :roller: :roller: :roller:

http://www.google.dk/search?hl=xx-elmer&…son&btnG=Seawch

Og 1_2_knuds yndlingslink --> http://xs.org/

AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Sajmon" (23.07.2005, 14:19)

23

lørdag, 23. juli 2005, 15:11

folk på XS er jo også ligeglad med spilperformance......og jo omega er nogle af de bedste generelle tweakede drivere til ati......du kan ikke måle det i benchmarks men du kan se det i spil......højere og mere stabile fps...det er ikke for sjov de roder med dem........

problemet ligger ofte i spyware...og ikke engang en clean win install er fri for det.....vil man ud og bruge lidt penge på den slags har bulletproofsoft en af de bedste anti-spyware programmer på markedet.

det KAN være han får det sidste ud af systemet ved en format c: men efter 2 mdr er han tilbage igen, hvis han ikke har løst det problem der evt er......og at formatere og geninstallere OS er nok noget af det folk prøver at undgå...de 3 timer med at installere lortet og få det updated er imo slet ikke det værd....medmindre det ser helt skidt ud...nyeste bios kan løse det hvis det er bios relateret...nye bundkort drivere kan måske også.....men først bør man prøve at finde årsagen til problemet istedet for at gå til ekstremer med det samme.

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, WD 500GB backup, 2*250 GB Kingston SSD + WD 500 GB, Sapphire R9 270X 4GB OC(dualkort).

24

lørdag, 23. juli 2005, 23:17

chili, vi har næsten samme konfiguration og her er min score med alt på standard:

http://service.futuremark.com/compare?3dm05=1055137

Jeg kan fortælle at jeg kørte en 2005 test inden jeg formatterede. Jeg fik ca 150 point mindre inden formatteringen og jeg har vel haft ca 3 forskellige nvidia kort og 3 ati kort installeret. Som Sajmon skriver, så giver en formattering ikke 1000 point mere. Alle slidere i opengl og i direct3d skal være helt til venstre når du kører en test, ellers scorer du mindre.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.