Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

mandag, 7. marts 2005, 13:20

Citeret

Oprindeligt indlæg af Problack Dragon
Nu prøver jeg lige igen.

Jeg scorer 9700 i 3dmark 03 hvilket er noget sh*t..

Men denne score er med Single Channel på rammene, dvs en gang 3200 skod ram ala GeiL, på single channel.

Kan jeg være glad for denne score, og kan jeg forvente en højere scorer når jeg fyrer op for Dual Channel?

Ja lidt... Kan ikke se hvorfor du er skuffet... Det er et ikke OC'et system og CPU betyder ikke ret meget... Så med dual channel ram når du sikkert 10k...

22

mandag, 7. marts 2005, 13:51

Så fik jeg testet med 1024 Dual Channel. Scoren er 9900, denne gang. Dvs. 200 højere.

Jeg er godt træt af den pc. Men i indstillingerne til 3dMark 03 står der Ansitropic til max 4, kan det have noget at sige, tror det næppe, fordi man kan ikke ændre i det.

Så jeg tror jeg sender den ind til en ekspert. Kender nogle af jer et sted i København man kan få den samlet og testet?

Gigabyte GA-P35-DS3
Core 2 Quad Q6600 G0 Xigmatek @ 3,2 ghz
G.Skill PC6400 CL 4-4-4-12
Raptor 10k rpm 74 gb
320 GB Western Digital
8800 GTS @ 800/1800/2100
Antec P182 m. 2x Yate Loon 2x Zalman ZF3
Corsair 620w HX

23

mandag, 7. marts 2005, 17:48

Citeret

Oprindeligt indlæg af Problack Dragon
Så fik jeg testet med 1024 Dual Channel. Scoren er 9900, denne gang. Dvs. 200 højere.

Jeg er godt træt af den pc. Men i indstillingerne til 3dMark 03 står der Ansitropic til max 4, kan det have noget at sige, tror det næppe, fordi man kan ikke ændre i det.

Så jeg tror jeg sender den ind til en ekspert. Kender nogle af jer et sted i København man kan få den samlet og testet?

Prøv nu at hør her... Dit system yder fint...

Prøv at tjek www.futuremark.com og så ind under ORB ;)

Der er folk der får 10000 point med et X800XT og en 1500Mhz CPU... Så det er stort set RENT grafikkort... Og der ligger et ikke OC'et X800XL faktisk fint som det du får ;)

24

mandag, 7. marts 2005, 18:25

Jeg syntes godt nok også du kan være tilfreds!
Det er en særdeles passende score!

Jeg forstår dog ikke hvorfor du baserer din utilfredshed med dit system, på en latterlig score i et syntetisk benchmark program!?

Prøv hellere nogle spil og kig på din framerate der! :)

Du kan evt. også overclocke kortet lidt, og se hvor meget extra det giver!

25

tirsdag, 8. marts 2005, 15:57

Ja, ok. Jeg hidser mig lidt ned.

Pc'en er sendt til en ekspert, som tjekker den for eventuelle fejl eller mangler. Så når den kommer tilbage, finder jeg ud af om HW'en i den fejler noget.

Men tusind tak for hjælpen.

Og hey, jeg gider ikke forholde mig til mine scores på et uclokcet system. Når det kommer hjem fyrer jeg sku lidt op under det grafikkort! :)

Kan jeg nå 5000 i 3DMark 05 med lidt clock?

Og Hitman 3 kører den flydende med single channel, så jeg håber mit Half Life 2 også vil køre.

Men hvorfor siger den jeg ikke kan køre det på mere end medium? Dengang jeg prøvede, kørte jeg dog med single channel ram, men det burde da ikke ændre på grafikken?

Gigabyte GA-P35-DS3
Core 2 Quad Q6600 G0 Xigmatek @ 3,2 ghz
G.Skill PC6400 CL 4-4-4-12
Raptor 10k rpm 74 gb
320 GB Western Digital
8800 GTS @ 800/1800/2100
Antec P182 m. 2x Yate Loon 2x Zalman ZF3
Corsair 620w HX

Seneste tests og artikler

0

ASUS ROG Maximus VII Impact

Det er ved at være noget tid s
Læs Mere

0

Logitech x300 Bluetooth højttaler

Musik på farten kender vi alle
Læs Mere

1

Seasonic Platinum 1050W

Seasonic er en stor spiller på
Læs Mere

2

Gamdias Nyx Gaming Mat

Når man gamer, er det vigtigt
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Microsoft lancerer eget Smart Watch

Microsoft har annonceret deres
Læs Mere

0

Nexus 6 bliver forsinket i Europa

Forudbestillingerne til Nexus
Læs Mere

0

En pille der kan opdage kræft – Google´s nye projekt

Google X et science fiction-la
Læs Mere

0

Artikel: Sådan sikrer du dig mod MobilePay svindel

Hvis du har fulgt med i nyhede
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.