Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
CL4?
Det er ikke så godt, men jeg tror nu ikke det kan være rammene skylds alligevel.
Noget kunne tyde på du ikke har sat dit bundkort rigtig op. Hvis du har nogen drivere til dit bundkort, så smid dem lige i. plus de nye drivere til dit grafikkort + direcktx9 selvf.
ellers ved jeg ikke lige hvad det kan skyldes ;-)
prøv 3dmark 03 istedet
Oprindeligt indlæg af Maverick
Et eller andet er der galt. Som nævnt så prøv en 04, da 02 er alt for upålidelig.
IMO kan man ikke bruge PCMark02 til noget...
Sygt nok, det fucker pænt meget...¨
hvis jeg vælger system suite og cpu suite så for jeg 2512 i Pcmark04.... alt for lavt for den computer ?
der er noget galt
CL4?
Det er ikke så godt, men jeg tror nu ikke det kan være rammene skylds alligevel.
Noget kunne tyde på du ikke har sat dit bundkort rigtig op. Hvis du har nogen drivere til dit bundkort, så smid dem lige i. plus de nye drivere til dit grafikkort + direcktx9 selvf.
ellers ved jeg ikke lige hvad det kan skyldes ;-)
prøv 3dmark 03 istedet
HAHA cl 4 er meget normalt med ddr2 ram tosse hoved stanard kingston kører 4-4-4-12
hyperX rammene pc4200 kører cas: 3...
men havde du installeret chipsæt driver ? hvilken driver brugte du til grafkort?