Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

fredag, 3. december 2004, 18:34

Citeret

Oprindeligt indlæg af Gomer Pyle
Ja det er kedeligt Tom. Snart en del inde på xs.org der kommer med mærkelige scores uden at ville vise billeder af deres setup osv.
Heldigvis for os andre er der folk der kontrollerer deres cpu-z osv.

Ja vi gør hvad vi kan. Her ser du
"anti fake" crew:

kunaak
karnivore
charlie
chilly1
saaya
franck (->cpu-z)
macci (->fm)
youpy
fewture
doc
zakelwe
tom holck

Desværre kan selv CPU-Z ikke afsløre det. kontroltallene på cpu-z passer...
Her ser du en bærbar der tilsyneladende kører lidt småhurtigt. For os cascade-ejere er det småting LOL, men alligevel.
Macci skal forsøge, at få futuremark i tale, men jeg kan godt fortælle dig, der er kendte navne blandt de brådne kar...

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Tom Holck" (03.12.2004, 18:34)

22

fredag, 3. december 2004, 19:22

Citeret

Oprindeligt indlæg af Tom Holck

Citeret

Ja det er kedeligt Tom. Snart en del inde på xs.org der kommer med mærkelige scores uden at ville vise billeder af deres setup osv.

"anti fake" crew:

kunaak
karnivore
charlie
chilly1
saaya
franck (->cpu-z)
macci (->fm)
youpy
fewture
doc
zakelwe
tom holck

Her ser du en bærbar der tilsyneladende kører lidt småhurtigt. For os cascade-ejere er det småting LOL, men alligevel.
Macci skal forsøge, at få futuremark i tale, men jeg kan godt fortælle dig, der er kendte navne blandt de brådne kar...

Hvordan kan man fake Mhz? De der billeder er ikke redigeret?

23

fredag, 3. december 2004, 21:08

Jeg håber at I finder ud af noget...

24

fredag, 3. december 2004, 22:40

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten
Lyder skummelt ... :boxed:

Men nu når i er ved skumle ting ... Hvad kan være årsagen til at SuperPI flippede lidt sidelæns da jeg kørte det for et par dage siden ?

Spørger fordi det der jo ikke kan passe... og nej der er ikke fusket med det. Er der en bug i SuperPI eller noget ?... :boxed:

Det er jo bare et lille program - som også kan fejle. ;)
Og til det med at cheate. Tja viser bare at det ikke er anderledes i den verden end i andre. ;) Ka' ik' bringe mit pis i kog, så længe jeg ved hva' min kan præstere og at jeg er tilfreds med det. Er det ikke det det hele handler om ? Eller skal man bare være bedre end de andre ? :rolleyes:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bentzin" (03.12.2004, 22:44)

25

fredag, 3. december 2004, 22:46

Citeret

Oprindeligt indlæg af bentzin

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten
Lyder skummelt ... :boxed:

Men nu når i er ved skumle ting ... Hvad kan være årsagen til at SuperPI flippede lidt sidelæns da jeg kørte det for et par dage siden ?

Spørger fordi det der jo ikke kan passe... og nej der er ikke fusket med det. Er der en bug i SuperPI eller noget ?... :boxed:

Og til det med at cheate. Tja viser bare at det ikke er anderledes i den verden end i andre. ;) Ka' ik' bringe mit pis i kog, så længe jeg ved hva' min kan præstere og at jeg er tilfreds med det. Er det ikke det det hele handler om ? Eller skal man bare være bedre end de andre ? :rolleyes:

Nej det er egentlig rigtigt... Man ved at sit eget er rigtigt... Og man ved at de fleste(Hvis ikke alle) top OC'ere aldrig ville snyde... Fugger, Opp, Macci, Lardarse, Vores egen Tom Holck, Gomer+Jacob osvosv...

Så de "standard" scores er vel ok... Og de ekstreme ved vi som regel er sande ;)

26

fredag, 3. december 2004, 22:57

Citeret

Oprindeligt indlæg af bentzin

HeHe ... Det er jo det ... ;)

Med hensyn til det sidste, så kommer det jo helt an på hvem man spørger.... :crazyeyes:

Det samme er jo gældende med bl.a. biler .. på godt og ondt ... :boxed:

... Uden at spilde min tid på at kommentere visse folk alt for meget på det område... :))

Citeret

Oprindeligt indlæg af købkøb
... Og man ved at de fleste(Hvis ikke alle) top OC'ere aldrig ville snyde... Fugger, Opp, Macci, Lardarse, Vores egen Tom Holck, Gomer+Jacob osvosv...

Så de "standard" scores er vel ok... Og de ekstreme ved vi som regel er sande ;)

OMG ... Prøv lige at få næsen ud inden den kommer til at lugte af lort ... :boxed:

27

fredag, 3. december 2004, 23:36

Speeder XP er lavet til at accelerer windows men jeg har aldrig prøvet om den virker i CPUZ. Kan lige prøve om jeg kan finde den.

Antec 900/ASUS M.V Gene/I7-2600K @ 5G/32Gb DDR3 Corsair 1866Mhz/ASUS 780Ti 3Gb/24" DELL/Samsung 840 Pro 256Gb SSD/Corsair Force GT 240Gb SSD/2xSeagate Barracuda 7200.14 3TB/LiteON Blu-Ray/1200Watt's PSU.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "AXE" (03.12.2004, 23:37)

28

fredag, 3. december 2004, 23:46

Hmm det må være muligt at lave et program der kan lave en kode ligesom cpu-z, og som kan registrere om der er sådan et program i kraft.
så skulle man have det vindue på alle sine screenshots for at de kunne valideres.

29

fredag, 3. december 2004, 23:57

Hej her er et screenshot af det prg in action. Ikke godt

Antec 900/ASUS M.V Gene/I7-2600K @ 5G/32Gb DDR3 Corsair 1866Mhz/ASUS 780Ti 3Gb/24" DELL/Samsung 840 Pro 256Gb SSD/Corsair Force GT 240Gb SSD/2xSeagate Barracuda 7200.14 3TB/LiteON Blu-Ray/1200Watt's PSU.

30

lørdag, 4. december 2004, 00:03

ja jeg vil lige gøre jer opmærksom på at jeg postede det på OC.DK i sin tid ang hvordan den virkede i spil. Men der var der ingen der lage mærke til min post.
Så jeg er lidt skuffet over at det først er nu i opdager hvor nemt det er at snyde i de såkaldte troværdige benchmark prg.

http://www.overclocking.dk/forum.asp?mod…135773&emneID=7

31

lørdag, 4. december 2004, 01:09

Citeret

Citeret

"anti fake" crew:

kunaak
karnivore
charlie
chilly1
saaya
franck (->cpu-z)
macci (->fm)
youpy
fewture
doc
zakelwe
tom holck

Det er sgu noget kedeligt noget.. Ikke nok med at alle online spil er betændt med det lort, nu er det så også kommet til benching.

Det må sgu være muligt at kunne gøre noget i mod det.

Jeg vil godt være med til at støtte jer - hvordan aner jeg ikke :))

32

lørdag, 4. december 2004, 02:14

Det har jeg da vist længe skrev det også for længe siden at jeg havde "slået" Tom Holck med en 700 Mhz i Pifast med speederXP men var ikke dum nok til at uploade den da jeg vidste det var snyd

med dem der fusker og prøver at snyde skulle tage at få sig et liv

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=12475&sid=[/IMG]

33

lørdag, 4. december 2004, 02:28

Citeret

Oprindeligt indlæg af Wolf_of_dk
Det har jeg da vist længe skrev det også for længe siden at jeg havde "slået" Tom Holck med en 700 Mhz i Pifast med speederXP men var ikke dum nok til at uploade den da jeg vidste det var snyd

Ja, speederxp er gammel. Har lige prøvet at køre en 3dmark01, og hvis jeg bare stiller den 100 under nomalt, fejler 3d01. Så der virker den heldigvis ikke optimalt.

34

lørdag, 4. december 2004, 02:47

Citeret

Oprindeligt indlæg af noxon

Citeret

Ja, speederxp er gammel. Har lige prøvet at køre en 3dmark01, og hvis jeg bare stiller den 100 under nomalt, fejler 3d01. Så der virker den heldigvis ikke optimalt.

Nej speederXp er "ufarlig" den fanges straks af kontrolkoden i de nyere versioner af CPU-Z og den virker ikke i benchprogrammerne... Det er nogle helt andre programmer vi snakker om.

Til dem der synes bench er ligegyldigt?? OK, hvorfor så kommenterer i bench sektionen.
Man kan jo også være ligeglad med sport, men derfor er doping stadig uacceptabelt og en trist skygge over sporten.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Tom Holck" (04.12.2004, 02:59)

35

lørdag, 4. december 2004, 11:05

Citeret

Oprindeligt indlæg af Happy^

Citeret

Citeret

"anti fake" crew:

kunaak
karnivore
charlie
chilly1
saaya
franck (->cpu-z)
macci (->fm)
youpy
fewture
doc
zakelwe
tom holck

Det er sgu noget kedeligt noget.. Ikke nok med at alle online spil er betændt med det lort, nu er det så også kommet til benching.

Det må sgu være muligt at kunne gøre noget i mod det.

Jeg vil godt være med til at støtte jer - hvordan aner jeg ikke :))

Takker.
Jeg ved heller ikke helt hvordan.

SuperPi er nok "død"
Pifast holder stand, og der arbejdes på en opgradering. Man skal have en hurtig computer for at kunne snyde afgørende her. Dvs sup 35 sek uden snyd.
Aquamark3 er nok ikke lige til at redde.
Folkene bag sandre burde kunne klare det selv.
3Dmark03 og 05 arbejder Macci på at få futuremark til at lave opgraderinger.
3Dmark2001 er sjovt nok lidt "resistent" selv om det er gammelt. Man skal også her have en kraftig computer, dvs klare ca 41K for at true top 3. Eric og undertegnede flytter nok bare "grænsen" til 43K hvis det bliver et problem.
8)

36

lørdag, 4. december 2004, 12:49

Citeret

Oprindeligt indlæg af AXE
ja jeg vil lige gøre jer opmærksom på at jeg postede det på OC.DK i sin tid ang hvordan den virkede i spil. Men der var der ingen der lage mærke til min post.
Så jeg er lidt skuffet over at det først er nu i opdager hvor nemt det er at snyde i de såkaldte troværdige benchmark prg.

http://www.overclocking.dk/forum.asp?mod…135773&emneID=7

Hvordan opfører spil sig med speeder xp aktiveret?

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
Intel 320 128Gb SSD
2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
My flickr

37

lørdag, 4. december 2004, 14:23

Jeg har installeret speedxp nu - Og det virker, MEN. Det påvirker spillene negativt.

Dog er Windows umådeligt hurtigt. hehe

Har aldrig set en smilie bokse SÅ hurtigt.

Det er installeret på min arbejdspc - det virker.. dog er det skummelt og usmagligt X(

MacBook Air - i7 powered ITX build

38

lørdag, 4. december 2004, 14:28

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af noxon

Citeret

Nej speederXp er "ufarlig" den fanges straks af kontrolkoden i de nyere versioner af CPU-Z og den virker ikke i benchprogrammerne... Det er nogle helt andre programmer vi snakker om.

Til dem der synes bench er ligegyldigt?? OK, hvorfor så kommenterer i bench sektionen.
Man kan jo også være ligeglad med sport, men derfor er doping stadig uacceptabelt og en trist skygge over sporten.

SpeederXP virker faktisk med PCmark04. Jeg ved ikke om de kan se det på de uploadede resultater. Men jeg kunne få 8033 points i PCmark04 med mit Dual Xeon setup (selv med HT slået til) ved 3.6 Ghz. Det giver uden SpeederXP 6800 points.

Jeg tror fidusen er at man her bare skal snyde med måde.

PCmark04: 8276 PCmark05: 7236 Cinebench: 870 / 405 / 30.3s

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Kristian_Wraae" (04.12.2004, 14:31)

39

lørdag, 4. december 2004, 15:26

Citeret

SuperPi er nok "død"
Pifast holder stand, og der arbejdes på en opgradering. Man skal have en hurtig computer for at kunne snyde afgørende her. Dvs sup 35 sek uden snyd.

Der er desværre også en måde til at cutte lidt tid af de forskellige steps i en Pifast... X(

Det vil kræve en større opdatering hvis det skal virke uden problemer igen.

40

lørdag, 4. december 2004, 17:51

Det viser jo bare at for at man kan stole på de Benchmark score folk ligger ud på nettet, så er man nødt til at køre det så langt ud at man skal video optage ens install af vindows efterfulgt af Benchmark prg og Benchmark run i en lang video klip. Ellers kan man ikke stole på det da alt hvad der har med PC at gøre i dag kan omgåes eller snydes med. Selv med Video optagelser men det er bare knap så nemt hvis der er time og dato på video optagelserne. Ja det lyder sygt men det er den vej det går, sørgeligt men sandt.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "AXE" (04.12.2004, 17:53)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.