Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 21. november 2004, 17:00

Her er beviset for hvor godt Sis Sandra til tider kan give et forkert indtryk af ens båndbredde, så det er ikke kun 3D testprogrammer der kan drille i ny og næ :D

Det kalder jeg båndbredde :crazyeyes: (2 x 256MB kørende 200Mhz 1:1)

Who am I?

2

søndag, 21. november 2004, 17:04

BOOOB :D

du har opdateret til nyeste version ikke ;)

4

onsdag, 24. november 2004, 04:52

Sjovt, men "pain-in-the-ass", at man ikke kan stole på et testprogram.

5

onsdag, 24. november 2004, 06:54

Efter jeg har fået SP2 kan får jeg en fejl i sandra "Windows is out of memory resources. Close down some applications"
Hvis jeg tager mine ddr-466 ud så virker bench, samme sker hvis jeg tager ddr-400 ud.
Hvordan fixer jeg det her?

thx

IME 1337 24/7 TBH!

6

onsdag, 8. december 2004, 00:46

eXodus >> formater og lad vær med at installere SP2, det får ens comp til at køre så mega langsomt i forhold til hvis man kører med SP1.

Den xtra sikkerhed i SP2 fatter jeg heller ikke lige, jeg har ingen virus overhovedet lige indtil jeg installere SP2, med xtra sikkerhed mod virus og sådan nogen ting. Før kunne jeg kører uden firewall og antivirus og spyware blocker, men når SP2 er installeret skal man have alt sikkerhed installeret og hele tiden opdatere det for at have en chance for at holde sig under 3-5virus pr. dag.

7

onsdag, 8. december 2004, 05:10

Citeret

Oprindeligt indlæg af AphiX
eXodus >> formater og lad vær med at installere SP2, det får ens comp til at køre så mega langsomt i forhold til hvis man kører med SP1.

Den xtra sikkerhed i SP2 fatter jeg heller ikke lige, jeg har ingen virus overhovedet lige indtil jeg installere SP2, med xtra sikkerhed mod virus og sådan nogen ting. Før kunne jeg kører uden firewall og antivirus og spyware blocker, men når SP2 er installeret skal man have alt sikkerhed installeret og hele tiden opdatere det for at have en chance for at holde sig under 3-5virus pr. dag.

Lidt info om din PC ville være rart. Har ingen problemer med SP2 her. Hvis du ikke mener sikkerhed er vigtig er din holdning noget underlig.
At køre uden AV + firewall lyder temmelig tåbeligt...

8

onsdag, 8. december 2004, 10:04

Fik downloadet Sandra 2005, mem bench virker fint.

IME 1337 24/7 TBH!

9

onsdag, 8. december 2004, 23:04

Citeret

Oprindeligt indlæg af Gomer Pyle
;) :D

OMG!! Og jeg syntes mine 6650 mb/s var gode 8o

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

10

onsdag, 8. december 2004, 23:52

Nice.. du får næsten ligeså meget som mig.. :clap: :cheers: haha!

Det er så sygt at den kan måle upræcist.. men det det er et godt grin :D

11

tirsdag, 14. december 2004, 11:07

Citeret

Oprindeligt indlæg af Maverick
Lidt info om din PC ville være rart. Har ingen problemer med SP2 her. Hvis du ikke mener sikkerhed er vigtig er din holdning noget underlig.
At køre uden AV + firewall lyder temmelig tåbeligt...

Før hen kørte jeg uden AdAware og AV/FW, jeg fik stadig ingen virus. Når jeg installerede Norton opdatererede det hele og kørte full system scan, så fandt den ingenting, det samme med AdAware og Spybot S&D. Men efter jeg havde SP2 inden gik den helt amok med virus. Nu får jeg efterhånden MS Blaster hver gang jeg formatere selvom jeg henter de nyeste opdateringe fra MS. Jeg når ikke engang ind på MS update inden jeg har blaster på min stationære. Min bærbar kører stadig uden SP2 og AV og den har ingen problemer overhovedet.

Så snart du smider SP2 ind bliver du bombaderet med virus.

12

tirsdag, 14. december 2004, 11:58

Citeret

Så snart du smider SP2 ind bliver du bombaderet med virus.

hmm jeg har kørt med SP2 et stykke tid nu... og har ikke haft en eneste virus eller noget... synes det kører som det altid har gjort

Asus A8N SLI Premium - AMD 64 San Diego 4000+ - 2x Geforce 7800GT
2x 1GB Gskill Extreme PC4000 - 2x 74GB Raptor - 300GB Maxtor DM10
Nikon D70 / D200 - Nikon 50 f/1,4 - nikon 18-70DX - Nikon AF-S 300mm 1:2,8 DII

Seneste tests og artikler

0

Crucial Ballistix Tracer 1866 MHz DDR3

Crucial har meldt sig på banen
Læs Mere

0

SanDisk Extreme og Kingston USB 3.0 Media Reader

Tweak.dk bevæger sig i dag ind
Læs Mere

0

Logitech K480 Bluetooth tastatur

Vi skal i dag tage et nærmere
Læs Mere

0

NZXT H440 - Special Edition

Du husker måske, da vi kiggede
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Cadillac CT6 tager streaming bagspejl i brug

Sammen med kamera, der streame
Læs Mere

0

Samsung Galaxy S6 dukket op flere steder

Den nye Samsung Galaxy S6 er d
Læs Mere

2

Lian Li lancerer O-Series kabinetter til vægmontering

Lian Li har lanceret en række
Læs Mere

0

Android M på vej ind i bilindustrien

Færdigsyet koncepter i biler,
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.