Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Oprindeligt indlæg af 19tal
Hmm nu har jeg installeret driveren, og får også et billed på mit fjernsyn, men der er i sort, hvid.
Hvordan laver jeg det om til farve ?
Hmm nu har jeg installeret driveren, og får også et billed på mit fjernsyn, men der er i sort, hvid.
Du burde kunne lave det om her: (min kører B/PAL)
Min kører også PAL B, og selvom jeg prøver at ændre den til noget anden, er der stadig sort, hvid skærm.
Min kører også PAL B, og selvom jeg prøver at ændre den til noget anden, er der stadig sort, hvid skærm.
Hvilken Driver bruger du ?
Så er det nok enten kablet, eller stikket til TV'et.
Det virker til alle drivere.
Hvilken Driver bruger du ?
Så er det nok enten kablet, eller stikket til TV'et.
Det virker til alle drivere.
Jeg har det samme problem.. men jeg har bare sluttet en svhs -> composite omformer til og så er der farver
MacBook Pro 15" OS X Mountain Lion (Core 2 Duo 2.53 GHz + 8 GB Ram + OCZ Vertex III 120 GB SSD + Seagate 250 GB) PowerMac G4 Cube OS X Tiger
Server Windows Server 2008 R2 Internet Stofa 50/5 Mbit
----------------------------------- Websitehttp://www.gruset.dk - WordPress Websitehttp://www.gruset.com - Drupal
44.03 og 40.72 er det langt bedste til GeForce 4 Ti serien.
Dog kan de have nogle problemer med at køre med nyere spil. FarCry vil meget gerne på over 50.xx for at køre ordenligt
Oprindeligt indlæg af WonderBoy
44.03 og 40.72 er det langt bedste til GeForce 4 Ti serien.
Dog kan de have nogle problemer med at køre med nyere spil. FarCry vil meget gerne på over 50.xx for at køre ordenligt
Jeg kører for det meste med 52.16, den er noget bedre i spil der kører dx9.