1

torsdag, 2. september 2004, 14:56

Nogen der ved om den har nogen form for indflydelse på benchmark, bliver det dårligere /Bedre?

Skal nemlig til at formatere, og ved ikk helt om jeg gider slipstreame SP2 på en cd, eller om jeg bare skal bruge det 'normale'

MSI 3.0 & QcK Heavy
AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
DFI UT SLI-D
Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
Geforce 7900 GT
550W antec Truepower
Windows XP

2

mandag, 20. september 2004, 21:34

Citeret

Oprindeligt indlæg af SjQLunD
Nogen der ved om den har nogen form for indflydelse på benchmark, bliver det dårligere /Bedre?

Skal nemlig til at formatere, og ved ikk helt om jeg gider slipstreame SP2 på en cd, eller om jeg bare skal bruge det 'normale'

Ingen forskel her.

3

tirsdag, 21. september 2004, 12:14

Citeret

Oprindeligt indlæg af Maverick

Citeret

Ingen forskel her.

Heller ikke forskel her :rolleyes:
Måske er SP2 bedre til at undgå at "sande til" det må fremtiden vise.
Til seriøs OC skal der selvfølgelig ændres lidt her og der, ligesom i øvrige windows systemer.
Primært slå ting fra.

4

tirsdag, 21. september 2004, 12:58

Citeret

Oprindeligt indlæg af Tom Holck

Citeret

Oprindeligt indlæg af Maverick

Citeret

Ingen forskel her.

Heller ikke forskel her :rolleyes:
Måske er SP2 bedre til at undgå at "sande til" det må fremtiden vise.
Til seriøs OC skal der selvfølgelig ændres lidt her og der, ligesom i øvrige windows systemer.
Primært slå ting fra.

hmm... hørte vidst en gang nogen snakke om at ms er i gang med at lave en "lite xp" .. hvor det faktisk _KUN_ var styresys der var på, alt andet geil og hjælpe shit var fjernet, så det kun var den rene xp tilbage. Jeg kunen godt forestille mig at den måtte være nice til oc og benchmarkers ... ;) ...

5

tirsdag, 21. september 2004, 13:51

WinXP SP2 har den fordel at alle benchmarks(spil kan finde ud af at køre med over 4295 Mhz, hvilekt for nogle af os P4 ejere er en klar fordel. Ingen af mine bemchmarks er i alt fald belvet dårligere af SP2, snarere tvært imod vil jeg sige. Men lige pt kører jeg så på et install der er på det 4. bundkort og har skullet genaktiveres 3 gange pga. hw ændringer, så det er muligt at det komemr til at køre endnu bedre når jeg får taget mig sammen til at geninstallere. Det bliver ikke før jeg får mit x800xt PE, og sikkert ikke lige med det samme heller, jeg skal lige ha' testet nogle ting på det her bundkort først ;)

Anyway, jeg ville klart installere SP2 med det samme.

E6700 2.66@4.5 Ghz | Mach II GT | Abit AW9D-Max | Corsair PC5400UL
Viewsonic VP201s + Dell FP2001 | 2x Sapphire X1950XTX/CFE | SB X-Fi Fata1ty
3dmark2001se: 76259 | 3dmark06: 13055 | 3dmark05: 24572
3dmark03: 42873 | PCMark05: 11452 | Superpi 1M: 10.938

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.