Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Hej jeg har et lille problem som jeg lidt håbet på at i måske kun hjælp mig jeg har i dag et hightech, Radeon 9800Pro 128MB DDR ICEQ men ville godt ha mig et club3d, Geforce 6800 128MB DDR AGP - TV-Out - DVI
Mit Spørgsmål er så er club3d Geforce 6800 beder in mit gamle HIS ? for vis ikke så er der jo ikke nogen ide i at købe det væl
Oprindeligt indlæg af NintendoBamsen
Kom igen af hvad siger du ??
Din signatur. Det der står under, det som du skriver. Det fylder for meget, og overholder derfor ikke forumets regler på max. 650x150 pixels.
Du skal derfor ændre din signatur. Tak.
Oprindeligt indlæg af NintendoBamsen
Hej jeg har et lille problem som jeg lidt håbet på at i måske kun hjælp mig jeg har i dag et hightech, Radeon 9800Pro 128MB DDR ICEQ men ville godt ha mig et club3d, Geforce 6800 128MB DDR AGP - TV-Out - DVI
Mit Spørgsmål er så er club3d Geforce 6800 beder in mit gamle HIS ? for vis ikke så er der jo ikke nogen ide i at købe det væl
M.v.h. Nintendo
Hvor meget koster sådan et???
Hvis jeg var dig ville jeg hellere spare op til et 6800GT/X800pro hvis ikke der er en stor forskel...