Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

61

tirsdag, 21. september 2004, 23:11

:dance:

Der er meget at se frem til :=)

62

onsdag, 22. september 2004, 15:33

Citeret

Oprindeligt indlæg af købkøb

Citeret

Oprindeligt indlæg af Jacob Hansen
Ja brian, men sådan er livet - Jeg fryser det ned :))

Men jeg vil godt indrømme overfor alle nørderne, inden Jul har undertegnede leget med LN2 @ (brians ) FX-53.. :evil:

Hehe:))

Jeg kan ikke lade være med at lægge mærke til det hele går ud over brians ting? Har du ikke selv hardware??? Eller er du bange for at det går galt med dit eget??? Hehe...

Eller er der en anden grund???

Nej, jeg er en fattigrøv på SU, der sidder med et P3 1Ghz system med 64 mb ram og windows 98..

hehe - Jo, jeg har skam rigeligt hardware, bare brians FX-53 der er hurtigts ( kan komme over de 3.1 :)) )

Edit : og som brian siger, er vi et Team.. :clap:

MacBook Air - i7 powered ITX build

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Jacob Hansen" (22.09.2004, 15:34)

63

onsdag, 22. september 2004, 17:38

Citeret

Citeret

Citeret

Men jeg vil godt indrømme overfor alle nørderne, inden Jul har undertegnede leget med LN2 @ (brians ) FX-53.. :evil:

Jeg kan ikke lade være med at lægge mærke til det hele går ud over brians ting? Har du ikke selv hardware??? Eller er du bange for at det går galt med dit eget??? Hehe...

Nej, jeg er en fattigrøv på SU, der sidder med et P3 1Ghz system med 64 mb ram og windows 98..

hehe - Jo, jeg har skam rigeligt hardware, bare brians FX-53 der er hurtigts ( kan komme over de 3.1 :)) )

'

Nå ok... Det er sq fint nok... I laver nogen fede resultater...

64

onsdag, 22. september 2004, 17:49

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

'

Nå ok... Det er sq fint nok... I laver nogen fede resultater...

Det var Ironisk ment. :))

MacBook Air - i7 powered ITX build

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.