Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 6. juli 2004, 23:52

Har lige prøvet at køre en Bench i 3DMark2001 SE der fik jeg 14262.... mit spørgsmål er så... er det ikke svagt?? mit sys står i sig. dog har jeg lige udskiftet mit Mobo til et Asus P4C800E-Deluxe og så har jeg smidt en SP-94 med TITAN 92mm på min Intel P4E

Tech-nørd, Gamer - IT all the way!

2

onsdag, 7. juli 2004, 00:00

det virker som en lidt dårlig score, jeg får 17000 med mit club 3d som jeg ellers ikke synes særlig godt om. godt nok er min cpu oc'et men jeg tror godt du kan få en bedre score end det du får der!!

har du de nyeste drivere?

3

onsdag, 7. juli 2004, 00:05

tror jeg ikke... jeg har bare installeret de drivers der fulgte med tingene...

EDIT: kom til at tænke på om det ka ha noget at gøre med at jeg havde ret mange baggrunds programmer kørende da jeg kørte testen??

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Garfield" (07.07.2004, 00:08)

4

onsdag, 7. juli 2004, 02:16

Citeret

Oprindeligt indlæg af Garfield
tror jeg ikke... jeg har bare installeret de drivers der fulgte med tingene...

EDIT: kom til at tænke på om det ka ha noget at gøre med at jeg havde ret mange baggrunds programmer kørende da jeg kørte testen??

Det kan have betydning, da det jo står og arbejder. Nyere drivere vil sikkert også gi' noget ekstra. Som der står i min signnatur, så bruger jeg den næstnyeste officielle. Får da en rimelig score IMO - set ud fra, hvad der er for et system jeg har.

5

onsdag, 7. juli 2004, 11:51

Ok... jeg har lige installeret den nyeste catalys driver... andre drivers der skal opdateres??

6

onsdag, 7. juli 2004, 12:04

Ja chipset drivere og husk også at have alle windows opdateringer inde, så skulle det være alt.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "PharZyde" (07.07.2004, 12:04)

7

onsdag, 7. juli 2004, 12:05

nyeste chipset driver plejer os at hjælpe, og hvis du så lukker baggrunds programmerne mens du bencher så burde du få en bedre score

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Killer-Bee" (07.07.2004, 12:05)

8

onsdag, 7. juli 2004, 12:06

lav en ny bruger på din com, og brug den kun til bench, så slipper du for at lukke alle programmer osv osv ... har jeg gjort, meget smartere...:)

9

onsdag, 7. juli 2004, 12:31

En der gider at gøre mig en stor tjeneste så?? :) finde alle opdateringer til mit mobo og hvad ellers der skal opdateres... (dog ikke bios update.. sidst jeg prøvede ødelagde jeg et mobo)...

10

torsdag, 8. juli 2004, 20:13

Hm! har lige opdateret til catalyst 4.7 og havde lukket ALLE baggrunds programmer... jeg fik "kun" 400 mere

11

torsdag, 8. juli 2004, 20:17

Tror en formatering vil løse problemet.. Har du formateret efter du fik nyt mobo??

12

torsdag, 8. juli 2004, 20:30

Ja det var det første jeg gjorde... men min pc er heller ik oc'et overhovedet... min cpu er for varm og min psu for svag

13

torsdag, 8. juli 2004, 21:29

nu får cpuø'en vil std. strøm, ikke noget du kom til at ændre?

er der god kontakt mellem cpu og køler, er der godt airflow i kabinnetet?

14

torsdag, 8. juli 2004, 21:38

Ved ikke om dette besvarer det du skrev men:

jeg har monteret 5 LED blæsere i kabi 2 foran HDD og 1 i top 1 i enden 1 i siden... jeg syns selv flowet er godt...

Tror ikke der kommer med kontakt end der er mellem cpu og profil nu... Jeg har fastmonteret en SP-94 på med en 92MM Titan køler... jeg har ikke pillet ved strøm eller FSB endnu... der er lige dukket et midlertidigt problem op... Min D2 disk er flækket i den ene side... spørg mig ikke om hvordan det er sket jeg har ingen anelse...
Mit GFX står på high ved køling så der er intet at hente der...

15

tirsdag, 13. juli 2004, 20:09

Citeret

Oprindeligt indlæg af Garfield
En der gider at gøre mig en stor tjeneste så?? :) finde alle opdateringer til mit mobo og hvad ellers der skal opdateres... (dog ikke bios update.. sidst jeg prøvede ødelagde jeg et mobo)...

Du skal nu ikke være bage for at opdatere bios på p4c, det har jeg gjort mange gangen, men.. man kan jo være uheldig.

16

tirsdag, 13. juli 2004, 23:02

Citeret

Oprindeligt indlæg af Killer-Bee
det virker som en lidt dårlig score, jeg får 17000 med mit club 3d som jeg ellers ikke synes særlig godt om. godt nok er min cpu oc'et men jeg tror godt du kan få en bedre score end det du får der!!

har du de nyeste drivere?

Det var godt nok også lidt??? Jeg får 21500...

17

lørdag, 17. juli 2004, 17:41

du kan jo også prøve at flashe det til et XT :T .... og en anden ting huske at sætte bios rigtig op og husk at optager alt ....

18

lørdag, 17. juli 2004, 21:52

ja mit kan score 14000 der uden de store probs....

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, WD 500GB backup, 2*250 GB Kingston SSD + WD 500 GB, Sapphire R9 270X 4GB OC(dualkort).

19

lørdag, 17. juli 2004, 23:06

Vil mene det er meget normalt med en score omkring din, min ligger selv meget tæt på, dog lidt over med et Medion 9800XT!

Har lige nogle spørgsmål, eftersom jeg er ny.

Hvordan laver du det grafik ting med dine specs?

Hvor mange ram har du frie når du kører testen?

Evt. luk explorer da den tager mange resurser!

20

søndag, 18. juli 2004, 12:08

Citeret

Oprindeligt indlæg af Houdini
Vil mene det er meget normalt med en score omkring din, min ligger selv meget tæt på, dog lidt over med et Medion 9800XT!

Har lige nogle spørgsmål, eftersom jeg er ny.

Hvordan laver du det grafik ting med dine specs?

Hvor mange ram har du frie når du kører testen?

Evt. luk explorer da den tager mange resurser!

Jeg har fået Grill til at lave det med mine specs... Jeg vil tro omkring 700 ud af 1024 er frie ram...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.