Hmmm... Det var da vist et godt køb jeg gjorde dengang... Her er disken sat til low noise mode.
Hitachi Deskstar 120GB 8mb cache, Pata, ikke noget raid her... lol
Hvordan attacher i KUN vinduet? Jeg måtte tage screenshot... lol
* i7 920 DO * ASUS P6T Deluxe OC Palm * 6 GB OCZ GOLD * ASUS 5850 * ZM1000-HP * Coolermaster Cosmos S *
Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "palle22" (03.07.2004, 19:47)
Det bliver med 12 stk. 10.000 RPM SCSI diske og en 2 kanalers Ultra320 SCSI RAID controller med 128MB cache.
Diskene bliver fordelt med 6 på hver kanal. Hver især kan de overføre 40-50MB/s så de 2 kanaler bliver maxet ud. Det endelige resultat skulle gerne blive et sted mellem 500 og 600MB/s ved RAID 0 eller RAID 5.
prøv og sæt total length til 32mb så ser det anderledes ud .
jeg tror prob er at testen er kørt med 4mb og dine hd har 8 mb cache så den skriver /læser ikke på disken.
Oprindeligt indlæg af palle22
Hmmm... Det var da vist et godt køb jeg gjorde dengang... Her er disken sat til low noise mode.
Hitachi Deskstar 120GB 8mb cache, Pata, ikke noget raid her... lol
Hvordan attacher i KUN vinduet? Jeg måtte tage screenshot... lol
Oprindeligt indlæg af Tweak.dk
Håber snart på at komme med en rigtig god score.
Det bliver med 12 stk. 10.000 RPM SCSI diske og en 2 kanalers Ultra320 SCSI RAID controller med 128MB cache.
Diskene bliver fordelt med 6 på hver kanal. Hver især kan de overføre 40-50MB/s så de 2 kanaler bliver maxet ud. Det endelige resultat skulle gerne blive et sted mellem 500 og 600MB/s ved RAID 0 eller RAID 5.
Har lige lavet den test med ATTO, syntes bare at den giver lidt mange MB se selv hvorfor Testen er lavet med 2 x 80 GB Seagate SATA i RAID Stripe
Diskene jeg har testet har under 100mb ledig plads
Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Legomobilen" (25.07.2004, 20:58)
Oprindeligt indlæg af Legomobilen
Har lige lavet den test med ATTO, syntes bare at den giver lidt mange MB se selv hvorfor Testen er lavet med 2 x 80 GB Seagate SATA i RAID Stripe
Oprindeligt indlæg af Legomobilen
Diskene jeg har testet har under 100mb ledig plads
Hvis du nu også starter med at sætte den op rigtigt .. så får du nogle resultater som er nemmere at sammenligne...
Så er min gamle trebenede 80gb barracuda arbejdshest blevet pisket, en omgang rund i marken, med katastrofale målinger til følge….. Måske var det på tide at skyde den en medlidenheds ”kuglen” for panden..
P4 2800mhz 800fsb På intel D865GLC.
Sapphire X800GT 4 X 512 mb DDR400 Øvrigt: nec 2510, 19" 970p, zippy tastatur, antec 1000 amg kabinet