Kre gst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit frste besg her, br du lse Hjlp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne p denne side, br du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller ls yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, s log p her.

1

tirsdag, 11. maj 2004, 11:13

Vi p Techsweden.org har planer p att dra igng ett Nordiskt Msterskap i 3DMark2001. Detta kommer i sna fall ske i Januari/Februari d det r kallt och fint. Det utlovas inga priser n s lnge utan till att brja med s r det ran som gller. Skulle ni p tweak.dk tycka att detta skulle vara ngot som ni skulle vilja delta i?

Vi har tnkt p att ha olika klasser nr det gller kylning s som luft, vatten, extrem eller liknande.

Deltagarna kommer vara frn Danmark, Norge, Sverige och Finland.

2

tirsdag, 11. maj 2004, 11:27

Det lyder spnende. Tror isr at mellem Danmark og Finland i Extrem bliver spnende. :evil:

[Workstation]Intel i7-2600K|i5-650[HTPC]
Asus Maximus IV Extreme-Z|Gigabyte GA-H55M-USB3
Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB|2x2 gb G.Skill eco PC3-12800U
2xGainward GTX 460 Golden Sample 1024MB in SLI -> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD|Onboard
OCZ Vertex 2 (System)|Intel X25 G2 80GB (System)
3x1TB Samsung F1 (Storage)|4x2TB Samsung F4 in Raid 5 (Storage) -> Adaptec 3405
2x1TB Samsung F3 (Storage) in Raid 0|None
Razer HP1 | Razer Lachesis | Logitech G15|None
Corsair 800D | Corsair HW850|Antec VERIS Fusion Remote Black | Corsair CX430
60/60@75/75 Fiberconnection by Waoo
X-Box 360 Elite (Incl. Kinect) -> Panasonic 50" TX-P50S20E -> Logitech Z-5500 Digital
HTC Desire HD | Adam LCD Wifi&3G

3

tirsdag, 11. maj 2004, 11:34

Det lyder utroligt sjovt og spndene... :)

HP Pavilion DV5-1214eo
Sony PlayStation3 40GB

4

tirsdag, 11. maj 2004, 12:30

ville nu have vret bedre i 2003
som vi alle ved har folk med ati kort
en fordel i 2001.

sikkert ogs derfor man vlger 2001 LOL

5

tirsdag, 11. maj 2004, 12:42

Synes bare det er lame at teste i 1 bench... Da man nsten p forehnd kan udelukke folk med X slags hardware...

Edit: Ivrigt synes jeg ikke der er mega meget "re" i at vinde sdan noget... Det kommer jo stort set KUN an p hvor mange penge man vil bruge p det...

Dette indlg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "kbkb" (11.05.2004, 12:42)

6

tirsdag, 11. maj 2004, 12:51

ja hvorfor ikke lave det i 03?

Men p den anden side er der jo et helt r endnu, s mske det skulle vre i 04?

3.2 EE ES 30s - FX51 28s - 3.2E@4.7

7

tirsdag, 11. maj 2004, 12:57

Undertegnede vil gerne deltage som en Aktiv "topscoremager" ;)

... Count me in.

MacBook Air - i7 powered ITX build

8

tirsdag, 11. maj 2004, 13:06

burde vr forskellige kattagorier "staver forkert" :dance:

en for folk med
luft kling
h2o kling
fryserkling

9

tirsdag, 11. maj 2004, 13:14

Citeret

Oprindeligt indlg af DEVIL_DK

en for folk med
luft kling
h2o kling
fryserkling

hehe det skriver han jo ogs ;)

men jeg er i hvertfald ogs frisk.

10

tirsdag, 11. maj 2004, 13:16

Citeret

Oprindeligt indlg af Djake

Citeret

Oprindeligt indlg af DEVIL_DK

en for folk med
luft kling
h2o kling
fryserkling

hehe det skriver han jo ogs ;)

men jeg er i hvertfald ogs frisk.

ups lol
sdan er det nr man ikke er vgen LOL

11

tirsdag, 11. maj 2004, 14:52

Jo det lyder spndende, jeg hopper p H2O vognen, der burde jeg da have en chance...

12

tirsdag, 11. maj 2004, 15:10

Exstreme eller lignende lyder tiltrkkende.
Dvs. frit valg f.eks. hjemmelavet cascade eller er der retningslinier?
Mske man skulle investere i luft og vand, eller kan der kun deltages i 1 gruppe?

Who am I?

13

tirsdag, 11. maj 2004, 15:39

Citeret

Oprindeligt indlg af Gomer Pyle
Exstreme eller lignende lyder tiltrkkende.
Dvs. frit valg f.eks. hjemmelavet cascade eller er der retningslinier?
Mske man skulle investere i luft og vand, eller kan der kun deltages i 1 gruppe?

Hehe, det lyder som om pengene er der til det.

Jeg har knap penge til heatspreaders til mine ram. :O :))

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

14

tirsdag, 11. maj 2004, 16:21

Ja det hrs som om det finns ngra som r intresserade. Man behver inte lgga ut vldigt mycket p kylning men hrdvara kostar ju som sagt pengar. Men det r ocks svrt att ha en klass fr smre hrdvara eftersom det blir svrt att dra ngra riktlinjer. Men det r lng tid kvar s vi har gott om tid att finslipa det hela. Kul att flera r intresserade i alla fall :)

15

tirsdag, 11. maj 2004, 17:38

God eftermiddag

Synes det lyder som et meget spndende projekt! Man kunne evt. ogs inddele folk i forskellige grupper, der huser forskellige klasser af computere. F.eks. low-end (ldre udstyr), midrange og self. high-end. Bare et forslag. P den mde vil projektet fange fleres opmrksomhed, da de konomiske rsager ikke spilder en s stor rolle, det vil jeg da tro. Men det vil selvflgelig blive meget svrer at finde en vinder, og at holde styr p alle deltagerne.

16

tirsdag, 11. maj 2004, 17:59

Alts hvis det ikke er serist p den mde at det kun er dem med hightech grejet der kan vre med, s er jeg da ogs fresh ;) Vil ikke ligefrem prale med min score, men vil da deltage for fornjelsens skyld s :) Tller en T-Bird 1333Mhz + GF2MX for low-end ? S kunne jeg jo nemlig ogs benche den med :P

17

tirsdag, 11. maj 2004, 22:48

Det vanskliga med flera klasser r verifieringen, vad rknas som low-end, mid och high f.eks. Men vi kommer sjlvklart diskutera igenom alla frslag. Skoj att s mnga r positiva :)

18

onsdag, 12. maj 2004, 14:40

Hller med Marquzz, mycket roligt att det r s pass mnga som r intresserade :D

19

onsdag, 12. maj 2004, 21:43

Jeg er da frisk p iden som lyder sjov. Der er alligevel ikke s meget andet at tage sig til i jan/feb. Skiferie osv. er udelukket, da sparepengene sandsynligvis er brugt p nyt hardware (igen, igen, igen).
St bare mig p listen.

Bra!nFreeZe^

Gst

20

fredag, 14. maj 2004, 15:43

Synes det er et rigtigt godt foretagende ! :)

21

fredag, 14. maj 2004, 18:29

Men mon ikke det er afgjort p forhnd? Mon ikke macci lber med 1pladsen.

Bra!nFreeZe^

Gst

22

lrdag, 15. maj 2004, 01:29

Citeret

Oprindeligt indlg af Djake
Men mon ikke det er afgjort p forhnd? Mon ikke macci lber med 1pladsen.

hvorfor der er flere forskellige kategorier

23

lrdag, 15. maj 2004, 09:30

ja, men tnker p den vilde, den eneste der er rigtig sjov ;)

24

lrdag, 15. maj 2004, 10:21

Lyder spndene, men jeg skal lige have mit nye GF fr jeg kan vre med ;) men nr, s er jeg osse klar :boxing:

25

lrdag, 15. maj 2004, 10:28

Well... Det er jo bare et sprgsml om at dem der har mange penge vinder ... og dem der ligger i toppen er lige de gutter der har et par af de kraftigste kort .... Det jo ikke "unormalt" at de gutter har flere kort, s det jo nemt at lige smidt et andet p kompressoren og s vinde den kategori ogs ... Eller bruge en gammel bench dengang man havde det kort ...

Hvis det skulle vre fair, s skulle folk kun have mulighed for at indsende bench i 1 kategori / 1 kortog folk med kompressor-kling skulle have deres egen de kunne more sig med ... ;)

S har vi andre der ikke vil ofre en formue p kling jo en fair chance ... Ellers er det plat IMO ...

26

lrdag, 15. maj 2004, 17:19

Citeret

Oprindeligt indlg af GrillRotten
Well... Det er jo bare et sprgsml om at dem der har mange penge vinder ... og dem der ligger i toppen er lige de gutter der har et par af de kraftigste kort .... Det jo ikke "unormalt" at de gutter har flere kort, s det jo nemt at lige smidt et andet p kompressoren og s vinde den kategori ogs ... Eller bruge en gammel bench dengang man havde det kort ...

Hvis det skulle vre fair, s skulle folk kun have mulighed for at indsende bench i 1 kategori / 1 kortog folk med kompressor-kling skulle have deres egen de kunne more sig med ... ;)

S har vi andre der ikke vil ofre en formue p kling jo en fair chance ... Ellers er det plat IMO ...

Lige mine ord

27

lrdag, 15. maj 2004, 17:52

Enig med dig Grill...

HP Pavilion DV5-1214eo
Sony PlayStation3 40GB

Philips HR2195 ProBlend 6 blender

Blandt de mange stykker forbrugerelektronik, vi modtager her p Tweak.dk, gemmer der sig en hel del blendere i
Læs Mere

SteelSeries Apex M800 mekanisk tastatur

Som nogle af de frste i Danmark er Tweak.dk nu klar med vores test af det spritnye Apex M800 fra SteelSeries.
Læs Mere

ASUS ROG Maximus VII Hero

Endnu et bundkort fra ASUS Republic of Gamers serien har ramt Tweak.dk redaktionen, og det er med stor fornje
Læs Mere

Pure Pop Mini FM/DAB radio

Pure, som laver lydudstyr af hj kvalitet i en klasse for sig selv,har denne gang tilsendt os en FM/DAB radio
Læs Mere

ADATA XPG Z1 2400 MHz DDR4 16GB kit

Endnu et 16 GB DDR4 kit har fundet vejen til Tweak.dks testbnk, og i denne omgang er der tale om ADATAs XPG Z
Læs Mere

TP-LINK 7-Port USB3.0 hub

TP-LINK, som ellers normalt laver ting til kommunikation, kommer denne gang lidt ud over deres eget sortiment
Læs Mere

Rapoo E9090P Wireless Illuminated Keyboard

Denne gang har Rapoo sendt os et af deres trdlse tastaturer. Dette tastatur er helt sit eget, da det har bel
Læs Mere

ASRock X99E-ITX/ac

Str du og overvejer at bygge et mITX system, men er du p samme tid interesseret i et lille vilddyr med masse
Læs Mere

Gamle data mske gemt p din Android-smartphone

Hvis du er en af de efterhnden mange mennesker, der har for vane at slge din gamle Android-smartphone, nr e
Læs Mere

Tweak.dk anmelder Philips HR2195 ProBlend 6 blender

Blandt de mange stykker forbrugerelektronik, vi modtager her p Tweak.dk, gemmer der sig en hel del blendere i
Læs Mere

VINDEREN ER FUNDET! Vind en tur i biffen med Tweak.dk!

Vi er super glade for jeres engagement p bde Tweak.dk og begge vores Facebook grupper, hvilket naturligvis o
Læs Mere

Galt eller genialt? Hvad mener I om Googles seneste patent?

Bedst som vi troede, at Google ikke kunne finde p noget mere vildt end selvkrende biler, har de i fredags in
Læs Mere

Sony teaser konsolverdenen med nyt opslag

Der er ikke tale om et hvilket som helst opslag. Sony har nemlig slet en jobannonce op, hvori de sger en spi
Læs Mere

AMD bekrfter ny Catalyst driver med flere hotfix

I forbindelse med en strre mngde klager over problemer med The Witcher 3: Wild Hunt og Project Cars har AMD
Læs Mere

Se billedet: Her er AMD's nye R9 390X

AMD holder forsteligt nok kortene tt p kroppen, men nu kan vi alts afslre det, der med stor sikkerhed sku
Læs Mere

Ford F-150 gr trailerparkering til en leg

Du kender mske situationen. Det er sndag eftermiddag, og efter en lang dag i haven, hvor du har fyldt traile
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed s indsend den s alle andre p Tweak.dk kan f glde af den.