Kre gst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit frste besg her, br du lse Hjlp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne p denne side, br du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller ls yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, s log p her.

1

onsdag, 7. april 2004, 23:41

Der var en eller anden her inde som syntes jeg var underligt fordi jeg kun testede systemet lidt i Aquamark3 & Sandra 2004, s han syntes jeg skulle prve en omgang 3Dmark2003 .... Kan ikke huske hvem fanden det var som sagde det, men gjorde det... *G*

Hvad syntes i ?... Er det ok passende til mit system ?

http://service.futuremark.com/compare?2k3=2342687

Mvh GrillRotten / Jacob. :D

2

onsdag, 7. april 2004, 23:43

Nu er jeg jo ikke s meget inde i det med 3dmark mere, men det lyder da fint nok :rules:

edit: nu skal jeg da vidst ogs til at lave lidt om i min sig :) har jo fet nyt hardware heh..

...

Dette indlg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "znuffi" (07.04.2004, 23:44)

3

onsdag, 7. april 2004, 23:49

lyder udmrket

Nyt gfx :D

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=12475&sid=[/IMG]

4

onsdag, 7. april 2004, 23:55

Fandeme flot. Skal man ikke kre hele testen, eller er det som med 2001SE, hvor man kan njes med de 4 frste ?( ?(

Scorede selv ca. 6,5K med let OC af gfx. Vil mene der er meget mere i det, eftersom der faktisk sidder en R360 under vandklehovedet....

Det fr lige en ordentlig rvfuld en af pskedagene..

5

torsdag, 8. april 2004, 01:34

Citeret

Oprindeligt indlg af Maverick
Fandeme flot. Skal man ikke kre hele testen, eller er det som med 2001SE, hvor man kan njes med de 4 frste ?( ?(

ja efter mother nature trykker du bare esc

Dette indlg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Hitme" (08.04.2004, 01:35)

6

torsdag, 8. april 2004, 06:54

Det m jeg sku nok sig GrillRotten det er jo en okay
Score du har dig der gad sku godt hvid hvad du har haft lavet for at f den score Hmm

Har selv det kort der men jeg kan sku ikke f den en dag over 5580 i 3Dmark2003 (0 oc) ;)

Men tillykke med det

7

torsdag, 8. april 2004, 09:42

Citeret

Oprindeligt indlg af Hitme

Citeret

ja efter mother nature trykker du bare esc

Cool - testen er jo s lang og jeg er ikke kendt for min tlmodighed.

8

torsdag, 8. april 2004, 11:34

Grill:det kan vist ikke blive meget bedre flot flot ;)

9

torsdag, 8. april 2004, 12:09

Lyder meget passende...

|GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
|8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
|120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
|FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

10

torsdag, 8. april 2004, 12:37

Mit gfx maxer ved noget der ligner 480/370. Har smidt et par scores op (tweak.dk 3DMark team).

3DMark2001SE

3DMark03

Syntes selv det er ganske fint med 2,0GHz. Mske jeg skulle prve at OC min A64 en smule...

11

torsdag, 8. april 2004, 12:49

Citeret

Mit gfx maxer ved noget der ligner 480/370. Har smidt et par scores op (tweak.dk 3DMark team).

3DMark2001SE

3DMark03

Syntes selv det er ganske fint med 2,0GHz. Mske jeg skulle prve at OC min A64 en smule...

Jo tak.. Rigtig nice resultater.. ! 8)

MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1

12

torsdag, 8. april 2004, 12:54

Citeret

Oprindeligt indlg af Krillen

Citeret

3DMark2001SE

3DMark03

Jo tak.. Rigtig nice resultater.. ! 8)

Eftersom der sidder en 9800XT GPU under kleren, skulle jeg vel egentlig finde en XT-BIOS og tage den derfra. Men jeg er ganske godt tilfreds med mit beskedne bidrag til 3DMart Teamet.

13

torsdag, 8. april 2004, 15:13

Hvad sker der grill???

Den der test tester MEGET p dit gfx... Og du scorer mere end mig med OC p GFX...

Er du sikker p det der ikk er en fejl??? Hehe... Prv at OC dit GFX og s test... :D

Tjek min sig link og s se hvad jeg mener...

14

torsdag, 8. april 2004, 15:25

Citeret

Oprindeligt indlg af kbkb
Hvad sker der grill???

Den der test tester MEGET p dit gfx... Og du scorer mere end mig med OC p GFX...

Er du sikker p det der ikk er en fejl??? Hehe... Prv at OC dit GFX og s test... :D

Hvad der sker ?... Ikke det store. Krte bare en lille test.

Ja, jeg scorer lidt mere end dig ... Kan jeg godt se, men nu er min computer jo ogs bedre :T *G*.... Kunne ikke dy mig... :))

Ja, er da rimelig sikker p det ikke er en fejl .... Mit GFX er da ogs clocket ... ;) .... Det str mske ikke i min signatur ? 8o

Uden OC er scoren 6K.... Med er den s de 7K. Det m kunne gres liiidt bedre, men ikke i jeblikket for mit airflow i kabinettet er lige blevet vahlveret da en af mine 120mm blsere er get dd... X(

Sidder s derfor lige og shopper lidt ... ;)

15

torsdag, 8. april 2004, 17:18

Jeg scorer 8XXX i 01 vertionen :crazyeyes: ...

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

16

torsdag, 8. april 2004, 18:25

Her er da noget galet i siger alle at man skal
Test med 3DMark03 da den ikke tester hele
Pcen men for det mest kun ens kort

Hvordan i H kan det s vr at en som GrillRotten
S kan klem sigt kort op p 6k uden oc
Som han selv siger nr jeg med et kort
Lige s dan ikke kan ??? findes der noget
Svar p det ?

Og s lige en ting mere vel det ikke vr
En ide at set et lille oc ud fra ens scorer
S man i det mindste kan se at skidtet oc
Jeg er jo ikke den eneste der har svrt ved
At find ud af hvad der er hvad her in

17

torsdag, 8. april 2004, 18:32

Citeret

Oprindeligt indlg af GrillRotten

Citeret

Hvad sker der grill???

Hvad der sker ?... Ikke det store. Krte bare en lille test.

Ja, jeg scorer lidt mere end dig ... Kan jeg godt se, men nu er min computer jo ogs bedre :T *G*.... Kunne ikke dy mig... :))

Ja, er da rimelig sikker p det ikke er en fejl .... Mit GFX er da ogs clocket ... ;) .... Det str mske ikke i min signatur ? 8o

Uden OC er scoren 6K.... Med er den s de 7K. Det m kunne gres liiidt bedre, men ikke i jeblikket for mit airflow i kabinettet er lige blevet vahlveret da en af mine 120mm blsere er get dd... X(

Sidder s derfor lige og shopper lidt ... ;)

grill tjek lige dit eget link i den her trd... Der str dit gfx krer 378/338... Det er jo standard...

18

torsdag, 8. april 2004, 18:42

Citeret

grill tjek lige dit eget link i den her trd... Der str dit gfx krer 378/338... Det er jo standard...

Ja, har set det, men medmindre jeg var MEGET trt i gr ned og MEGET "heldig" s krte det ikke standard...

Det skulle gerne kre ligesom der str i min profil... ;)

Det er sikkert bare 3Dmark der suttet kogle.... Men har jeg jo sagt hele tiden. *G* :))

.... og det er jo efter min mening ENDNU mindre vrd nr folk ikke tager alle de 4 test i trk, men derimod holder pause imellem s de kan clocke deres grafikkort HELT op til max MED grafikfejl og det hele.... Det er jo noget lort syntes jeg og ved da godt jeg ikke skal sammenligne min score med deres for min er brugbar... Det er deres jo ikke nr de ikke kan bruge computeren ved deres hastigheder ... :))

19

torsdag, 8. april 2004, 19:52

Citeret

Oprindeligt indlg af GrillRotten

Citeret

Ja, har set det, men medmindre jeg var MEGET trt i gr ned og MEGET "heldig" s krte det ikke standard...

Det skulle gerne kre ligesom der str i min profil... ;)

Det er sikkert bare 3Dmark der suttet kogle.... Men har jeg jo sagt hele tiden. *G* :))

.... og det er jo efter min mening ENDNU mindre vrd nr folk ikke tager alle de 4 test i trk, men derimod holder pause imellem s de kan clocke deres grafikkort HELT op til max MED grafikfejl og det hele.... Det er jo noget lort syntes jeg og ved da godt jeg ikke skal sammenligne min score med deres for min er brugbar... Det er deres jo ikke nr de ikke kan bruge computeren ved deres hastigheder ... :))

Det kan man jo nettop ikke i 03 versionen ;o)

Men enig jeg kan ogs bedre lide aq3... men hvis man udelukkende skal teste sit gfx s er 03 da vejen ;)

20

torsdag, 8. april 2004, 20:09

Citeret

Det kan man jo nettop ikke i 03 versionen ;o)

N, skrev nu heller ikke noget om 03... :))

:cheers:

Citeret

Men enig jeg kan ogs bedre lide aq3...

Yeah... :)) :cheers:

Citeret

men hvis man udelukkende skal teste sit gfx s er 03 da vejen ;)

Tja... Det er helheden der tller... 8)

:cheers:

Citeret

:offtopic: Oprindeligt indlg af DEN LOKALE PISLNER & TOBAKS-PUSHER
... Jacob, kom ned og kb en masse smger og et par bajere. 8)

Yes sir... Im on my way. 8)

Seneste tests og artikler

0

Logitech G19s Gaming Keyboard

De fleste kender Logitech som
Læs Mere

1

In Win D-Frame Mini

En ny dag, et nyt kabinet komm
Læs Mere

0

HIS Multi-View USB Portable Docking

Tweak.dk bevger sig i dag ind
Læs Mere

0

Cambridge Minx Air 200 trdls hjttaler

Musikstreaming er kommet for a
Læs Mere
Seneste nyheder

0

PlayStation Danmark sttter Movember

Playstation - nu med overskg
Læs Mere

0

Ny gammel PC

Ny brugt PC med sammen garanti
Læs Mere

0

MSI klar med MSI GTX 970 GAMING Lite

Knap har MSI GTX 970 GAMING fo
Læs Mere

1

Specifikationerne p Sony Xperia Z4 lkket

Jungletrommerne buldrer allere
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed s indsend den s alle andre p Tweak.dk kan f glde af den.