Originally posted by spazoid
små slag lille ven !!
Jeg ka ik forstå hvordan i ka sige at 3dmark03 er noget lort.. Alle mine forventninger er blevet indfriet !
ehmm.... du siger at du ik ka forstå hvorfor det kører med dx9.. måske det er fordi at den her benchmark ska kunne bruges i mere end en uge ?? alle nye spil kommer jo til at køre emd dx9 features og alle ny grafikkort kommer til at understøtte det..
3dMark99 = dx7
3dmark2k1 = dx8
3dMark03 = dx9
det er da logisk ?!?!?!?
Men jeg laver en ny tråd om hvad folk havde forventet af 3dmark03.. håber i vil komme med et indlæg ..
Ja, jeg sagde at jeg ikke forstår at de udgiver det nu da Dx9 ikke er standard og derfor kan man ikke rigtig bruge det til noget. Ud over det, så understøtter 2003-versionen ikke engang Dx9 fuldt ud.... Derfor kan man bruge det til endnu mindre...
At man SKAL have Dx9 for at køre 2003 selvom man godt kan teste et Dx8 kort og derfor ikke har brug for Dx9 er endnu et bevist på at 3Dmark ikke skulle have skiftet ejer.....
3Dmark 2003 er den dårligste, mindste ugennemtænkte og dårligst timet version der er udkommet.
At du siger at alle dine forhåbninger er blevet indfriet af 2003-versionen kan kun betyde at du ikke ved hvad du snakker om. Dine forventninger har sikkert være noget i retning af nogle fede billeder ikke ? *LOL*