Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Oprindeligt indlæg af ostermark
devil du snakker om en konsol version og setiHide.. Hvor finder jeg lige det.. når jeg klikker på download kommer jeg ind på den site, hvor jeg kan hente 3.08 til windows, hvor der er alle de "flotte" animationer hele tiden. Det er vel ikke den du snakker om eller hvad?
Oprindeligt indlæg af ostermark
devil du snakker om en konsol version og setiHide.. Hvor finder jeg lige det.. når jeg klikker på download kommer jeg ind på den site, hvor jeg kan hente 3.08 til windows, hvor der er alle de "flotte" animationer hele tiden. Det er vel ikke den du snakker om eller hvad?
setihide kan hentes her
med den kan du også udnytte begge cpuér i en p4 nw ht http://www.setihide.de/
Sorry for de mange spørgsmål men det er noget jeg syntes er vildt spændende og VIL have det til at virke.
Jeg har hentet seti cmd line og setihide, hvad skal jeg gøre for at få det til at køre?
Når jeg kører cmdline versionen logger den på og starter op,(jeg kan se at den arbejder) men når jeg starter setihide op så bliver den ved med at stå på 0.00 % done?
hvordan får jeg de 2 programmer til at arb. sammen?
Oprindeligt indlæg af mdj
Jeg har hentet seti cmd line og setihide, hvad skal jeg gøre for at få det til at køre?
Når jeg kører cmdline versionen logger den på og starter op,(jeg kan se at den arbejder) men når jeg starter setihide op så bliver den ved med at stå på 0.00 % done?
hvordan får jeg de 2 programmer til at arb. sammen?
Smid dem ind i samme mappe... Kør SETI CMD og tilmeld dig der.... Luk vinduet..... Åben SETI HIDE og tilmed dig der.... Opdatere til bruger... skriv SETI CMD-navnet ind under "Settings/SETI Client Program Name" .... Fx. SETI.exe hvis du har navngivet SETI CMD til det.... Hvis du så har sat status til aktiv under "Main Screen" så virker det vist stort set.... Gør det ihvertfald her .... Så skal der bare pilles lidt ved cache osv... men det kører da...
Men jeg har nøjagtigt samme problem som med screensaver versionen, den fryser efter et par minutters kørsel
Det var dog belastende!
Og der står intet i loggen om hvad der går galt, den fryser bare med billede på, og INTET reagerer, det eneste der er at gøre er at restarte?!
Oprindeligt indlæg af mdj
jeg havde glemt at sætte .exe bag ved navnet
Men jeg har nøjagtigt samme problem som med screensaver versionen, den fryser efter et par minutters kørsel
Det var dog belastende!
Og der står intet i loggen om hvad der går galt, den fryser bare med billede på, og INTET reagerer, det eneste der er at gøre er at restarte?!
IRRITERENDE!
Spøjst... Og det kan kun være SETI ?... Hvad med din CPU ?... Den har det okey med en load-test eller 2 ?
Ja det er kun med seti, jeg har kørt både folding og div burntests uden problemer.
men det er kun når jeg kører enten seti screensaver eller setihide, det ser ud som om at når jeg bare kører cmd. line versionen så kører den uden problemer.
er der nogen måde jeg kan se hvor langt den er kommet når jeg kun bruger cmd. line versionen?
Det er lidt frustrerende ikke at kunne se ens fremskridt