Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Mit problem er at kører jeg windows 7 Ultimate 64 Bit ind...installerer Service pack 1 + windows updates + Chipset drivere + sata Drivere + Catalyst 11.11 officelle + ATI Catalyst Application Profiles 11.11 cap 1 har også prøvet cata 10.10 og den tidligere app profile dertil med samme resultat + 3dmark 11, kører jeg så en benchmark + 1 mere bagefter på samme boot up, svinger min nr 2 benchmark mellem 12000-14000 point, hvilket giver ingen mening.
har prøvet at koble at fra så kun bunkort +ram+ grafik kort + 1 x wd rapor 600gb + psu kører men det samme sker der.
opdagede under enhedshåndtering / skærmkort der er noget der hedder Intel HD graphics, kan det være skyld i det??? ...husk sjovt nok første gang jeg kører 3dmakr 11 får jeg en normal score anden gang på samme boot up svinger den mellem 12k-14k score.
Tja, det ser ud til jeg ikke kan få noget hjælp til dette på dette forum, folk ved åbenbart ikke noget om det
Men tak for den hjælp jeg har fået intil videre.
Har dog et andet problem nu, i at overdrive, viser den kun temp 1 af mine Gpu core's den første core, de 3 andre vises kun når de skal yde noget...ret underligt.
Min cpu bliver max ved prime 95, 55 Celcius og det er efter at ha stået en hel dag.
Mine 2 x 6990 har jeg se på 80 Celcius 1 gang...men har set nogle rewievs hvor de kommer op på 95 Celcius...så tror ikke de bliver for warme.
Men som sagt jeg bruger Asus Ai Suite II til at måle temps på cpu.
Til at måle gpu temps bruger jeg atioverdrive som er gangske fin til det.
Ved de 80 grader på kortene skal det lige siges at der var over 30 grader rum temperatur oppe ved mig, og at de sad i en dårlig airflow maskine dengang.
ja har prøvet en anden bro...samme score der, men min pc er ikke overclocked endnu...så tror du ikke 12k er for højt for 1 kort...da jeg har set test med en 990 i7 exstreme på 4.5 ghz score 9800 score.
har også tested kortene 1 for en og byttet dem rundt samme resultat der.