Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 17. oktober 2011, 13:32

når jeg prøver at køre 3DMark11 kommer den til Physics testen så får jeg bare sort skærm og ka CTRL+ALT+Delete og så lukke Benchmark vinduet, og Unigine Heaven Benchmark får jeg bare denne fejl:

men jeg ka fint køre Prime95 i flere timer og Mafia II Benchmark og spil køre fint så hva ka problemet være?

Mafia II Benchmark:

[IMG]http://www.techpowerup.com/forums/attachment.php?attachmentid=43978&stc=1&d=1318845623[/IMG]

Køre Windows 7 Ultimate SP1 x86 (Engelsk)
bruger Nvidia Driver 285.38 (BF3 Beta Driver)
directx_Jun2010_redist.exe
3DMark11 er helt updated.

det er første gang jeg vil prøve disse to benchmarks efter jeg har fået mig en Intel X25-M G2 80GB SSD.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "puma99dk|" (17.10.2011, 13:34)

2

mandag, 17. oktober 2011, 16:57

prøv at downloade de nyeste DX drivere

har du nogle steam spil du kan jo tjekke om de virker fint?

har du win7 32 bit?!

er rank c ikke lavt for en 570 i mafia?

3

mandag, 17. oktober 2011, 17:05

Citeret

Oprindeligt indlæg af rasm401i
prøv at downloade de nyeste DX drivere

har du nogle steam spil du kan jo tjekke om de virker fint?

har du win7 32 bit?!

er rank c ikke lavt for en 570 i mafia?

directx_Jun2010_redist.exe <-- det er den nyeste jeg ka finde os Microsoft selv.

ja ka game alle mine spil så dem over steam.

nej er det ik rasm401i køre custom settings, hvor bla. APEX PhysX er sadt på high og sådan lidt så derfor min Rank måske kan virke lavt for nogle men vil da gerne ha en go grafik i gamet ;)

så hva ka fejlen være når det er 3DMark11 og Heaven Benchmark både version 2.0 og 2.5 som ik vil noget?

4

mandag, 17. oktober 2011, 22:37

jeg har lige test Unigine Heaven Benchmark v2.5 med OpenGL det funker fint :boxed:

5

tirsdag, 18. oktober 2011, 15:43

jeg har haft llidt samme problem bare med andre programer, alle spil på steam, også portal (en downloaded version som ikke køre igennem steam.) men mafia2 vikede nemlig også, det hjalp at opdatere dx men lige så snart jeg genstartede virkede det ikke igen:(, det hjalp at installere win7 igen. men inden du når så langt har du så opdateret win7? :)

hvorfor har du 32bit? :)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "rasm401i" (18.10.2011, 15:43)

6

tirsdag, 18. oktober 2011, 15:51

Citeret

jeg har haft llidt samme problem bare med andre programer, alle spil på steam, også portal (en downloaded version som ikke køre igennem steam.) men mafia2 vikede nemlig også, det hjalp at opdatere dx men lige så snart jeg genstartede virkede det ikke igen:(, det hjalp at installere win7 igen. men inden du når så langt har du så opdateret win7? :)

hvorfor har du 32bit? :)

jeg køre 32bit da jeg bare vil ha alt ska funke har ik overskud til dagligt at rode efter alt til 64bit og har en del venner som har problemer med 64bit hvor jeg så på 32bit ik har de problemer det spiller som regl bare, men har en 64bit liggende jeg bare ik har installeret.

min Windows 7 er fuldt opdateret kan ik finde mere at installer, udover sprog hvilket jeg ik kan se er nødvendig at jeg sidder med Indisk el. andet sprog jeg alligevel ik bruger ;)

Engelsk er fint nok til mig gider ik engang at hente Dansk sprog pakke :crazyeyes:

7

tirsdag, 18. oktober 2011, 18:23

nu har jeg lagt ny windows på men kan stadig ik køre Unigine Heaven Benchmark får samme fejl :boxed:

8

tirsdag, 18. oktober 2011, 18:36

hvilke/t kort har du?

har du et andet du kan prøve med?

har du prøvet at clear cmos? , ved ikke lige hvad det skulle hjælpe men det er jo med at prøve alt.

9

tirsdag, 18. oktober 2011, 19:07

Citeret

hvilke/t kort har du?

har du et andet du kan prøve med?

har du prøvet at clear cmos? , ved ikke lige hvad det skulle hjælpe men det er jo med at prøve alt.

Clr_Cmos er prøvet har ik andet bundkort, cpu, gfx har kun det jeg har nu, og det er stadig gal her optimeret windows 7 lidt til ssd.

Aktiveret:

og så deaktiveret Indexing, Defrag, Superfetch (både i services og regedit) og så er trim os aktiveret.

hva har jeg gjort gal siden det ska være sådan her efter jeg har fået en SSD? ;(

alså system:
i5-2500k @ ~4,3ghz
ECS P67H2-A
A-Data XPG™ Gaming Series DDR3-2000G AX3U2000GB2G9 2x2GB @ 1900mhz (9-9-9-23)
EVGA GeForce GTX570
Intel X25-M G2 80gb SSD samt WD Green 500gb & 2x WD Green 2TB WD20EARX

Windows 7 Ultimate Service Pack 1 x86 med UAC og Kør som Administrator deaktiveret.

10

tirsdag, 18. oktober 2011, 19:46

har fået fixed problemet jeg gik bare ind i HydraLogix Centrol Panel og trykkede på HydraLogix knappen så den sagde Disabled så virker Unigine Heaven v2.5 Benchmark fint :boxed:

håber fandme det blir fixed i en ny update da.

12

tirsdag, 18. oktober 2011, 21:10

Citeret

hvad 8o

ja mit bundkort har en Lucia Hydra 200 chip til bla. 3-Way SLi el. Crossfire, og havde aldrig troet at det kunne være HydraLogix som jeg skulle disable i HydraLogix Control Panel, men det gjorde jeg så nu virker det hele igen som det ska :dance:

13

tirsdag, 18. oktober 2011, 21:18

hvad hjælper det så at have det aktiveret? :)

er det kun man køre sli og xfire?

14

tirsdag, 18. oktober 2011, 21:48

Citeret

hvad hjælper det så at have det aktiveret? :)

er det kun man køre sli og xfire?

på P67 chipsettet vil jeg tro det men ved det ik, har et Asus U3S6 i den nedereste PCI-Express 2.0 x8 og virker stadig når det er deaktiveret.

Seneste tests og artikler

0

Logitech K480 Bluetooth tastatur

Vi skal i dag tage et nærmere
Læs Mere

0

NZXT H440 - Special Edition

Du husker måske, da vi kiggede
Læs Mere

0

Corsair Raptor M45 - Gamer mus

Er du på jagt efter en ny mus,
Læs Mere

0

G5 villapakke fra Sikkerthjem

Julen er også en af tyvenes hø
Læs Mere
Seneste nyheder

0

OCZ klar til at annoncere en ny SSD serie navngivet Z-DRIVE 6000

Kan du lide OCZ SSD, og kan du
Læs Mere

0

Kommende Radeon R9 390X bygges med en Bermuda XT core

Bliver det kommende Radeon R9
Læs Mere

0

Cryorig snart ude med ny H7 CPU-køler

Cryorig, som vi før har stifte
Læs Mere

0

Huawei Honor 6 Plus annonceret

Huawei har præsenteret deres n
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.