Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

puma99dk|

Bent u genieten van de tijd van de vooravond?

1

fredag, 20. maj 2011, 16:04

hva siger i til min 3DMark11 Score er den fin nok? der er intet oc på CPU det er kun Ram som køre deres rigtig hastighed sådan set og så mit EVGA GeForce GTX 570 som er OC'd til Superclocked intet andet ^^

2

søndag, 22. maj 2011, 22:17

Synes det ser fint ud, har set et standard GTX 570 få 5300 point.

Never argue with an idiot. They'll drag you down to their level then beat you with experience

3

mandag, 23. maj 2011, 06:44

Det ser da ikke dårligt ud :)
Spyttede "kun" P3752 ud selv i går(test run).
Men det er jo også med et MSI 460GTX Hawk, og en Q6600 på et gammelt 780i sli board.

Syntes ikke 5500 'ish lyder helt lavt.

:offtopic: Hvad OC har du opnået med det Hawk(altså mit)? Det clocker nemlig rimeligt godt :)

vh. Nikolaj Weber

WeberDesigns.dk - Webdesign & Programmering

puma99dk|

Bent u genieten van de tijd van de vooravond?

4

mandag, 23. maj 2011, 08:43

Citeret

Oprindeligt indlæg af Sweet_Dane
Det ser da ikke dårligt ud :)
Spyttede "kun" P3752 ud selv i går(test run).
Men det er jo også med et MSI 460GTX Hawk, og en Q6600 på et gammelt 780i sli board.

Syntes ikke 5500 'ish lyder helt lavt.

:offtopic: Hvad OC har du opnået med det Hawk(altså mit)? Det clocker nemlig rimeligt godt :)

standart kan det 800/1000/1600 mhz med +50 på Core fik jeg den stabil på 900mhz men det var benchmark only :razz:

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.