Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
uanset så er det totalt ubrugligt, 50 miles = ~75km
og alle i denne tråd ligger større/mindre/ eller = 75km fra serveren
og sjælland er ingengang 75km bred
jeg bor i københavn og så skulle hvores fælles ejendoms serveren (2000 beboere) stå i jylland et sted - lol
CM HAF X 3 x 200mm + 3 x 120mm fans - Intel 2600k@4.4 1,25 vcore watercooled - 16GB Crucial ELITE ram - 430W Thermaltake SMART PSU - 2 x SSD disk - Gigabyte HD7870 OC Edition. System bruger 70W idle i windows. 200w i load i spil.
Oprindeligt indlæg af puma99dk|
sidder på den her TDC forbindelse lige pt.
uh, ik dårligt
CM HAF X 3 x 200mm + 3 x 120mm fans - Intel 2600k@4.4 1,25 vcore watercooled - 16GB Crucial ELITE ram - 430W Thermaltake SMART PSU - 2 x SSD disk - Gigabyte HD7870 OC Edition. System bruger 70W idle i windows. 200w i load i spil.
Oprindeligt indlæg af puma99dk|
sidder på den her TDC forbindelse lige pt.
uh, ik dårligt
nej ik når man tænker på det er TDC som lever forbindelsen jo
selv om de os siger de kan lever 100/100mbit over deres Webspeed, men så kommer det os men der er jo ingen i DK som har brug for den hastighed af privat personer, og hvor ved de så lige det fra
Plus at jeg kunne så aldrig finde på at skrive min fibernet forbindelse ud den er jeg rigtig glad for sidder bare og tænker på om jeg ska gi 50kr mere og så få 40/40mbit
Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "puma99dk|" (27.09.2009, 15:05)
HMM. Forstår sgu ikke min upload er altid hurtigere end min download.
Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II Gigabyte GA-Z77X-UD3H
Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
OCZ Vertex 3 Series Solid State Disk 120 GB
1000gb Seagate 7200.10 (lager) Gigabyte GV-R797OC-3GD T&T 850watt
LG GGWH20L Super Multi Blue
LIAN LI PC-6070B
Windows 7 Ultimate
Oprindeligt indlæg af baloo
prøv en anden server måske Jessheim i Norge har uploadet samme problem at jeg bare ik kan få ordenlig forbindelse til de danske servere på Speedtest.net eller os er de ik helt vild med at sende el. modtage fra mig
prøv en anden server måske Jessheim i Norge har uploadet samme problem at jeg bare ik kan få ordenlig forbindelse til de danske servere på Speedtest.net eller os er de ik helt vild med at sende el. modtage fra mig
Hmm? Nu faldt upload hvertfald men det var ikke meget down steg.
Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II Gigabyte GA-Z77X-UD3H
Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
OCZ Vertex 3 Series Solid State Disk 120 GB
1000gb Seagate 7200.10 (lager) Gigabyte GV-R797OC-3GD T&T 850watt
LG GGWH20L Super Multi Blue
LIAN LI PC-6070B
Windows 7 Ultimate
Hmm? Nu faldt upload hvertfald men det var ikke meget down steg.
du tog Oslo serveren den har jeg heller ik særlig høj forbindelse med Baloo, det gå med med Jessheim serveren for mig.