Har Cybercity eller som det hedder nu Telenor med 10mbit download og 2mbit upload med fast IP og brug ef egen router.
Så jeg får det jeg betaler for, og klippe stabilt. Meget rart at jeg ikke er hos Stofa mer' aldrig mer Stofa.
EDIT: Jeg giver kun 199kr om måneden, normal pris er 299kr. Men fordi jeg er "elete-kunde", hvad det så end betyder, får jeg rabat. Fik jeg bare lige pludseligt uden varsel. Og hvem klager over det. hehe 100kr sparet 100kr tjent.
Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Xner" (10.08.2009, 20:12)
Det var hårdt at flytte fra denne internet udbyder. Og så endda til TDC
Dansk bredbånd kan klart anbefales. Jo højere internet jo mere sparer du på dit tv abonnement.
Dengang jeg havde det, havde jeg 25/25, hvilket der var deres hurtigste på det tidspunkt. Downloadede op til 2.9 mb/sec. Det var det smukkeste
*Edit* 350,- er ikke længere prisen. Den siger 500,- på hjemmesiden, men i det brev jeg fik forleden var der et tilbud på 350,-
Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Hampen" (11.08.2009, 15:08)
ok, men så glemmer du lige og nævne, at det kræves man har fibre i forvejen på adressen. Med mindre man bor i KBH og har kabel-tv som dbnet samarbejder med.
Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Xner" (11.08.2009, 15:44)
Jeg sagde intet om at det var tilgængelig for hele verden. Jeg skrev endda at jeg flyttede fra det. Og du skal jo have fibernet hvis du skal op og lege med op til 100mbit.
Dette er ikke en reklame for et firma, men mere en anbefaling/erfaring og et link. Så kan du jo selv gå ind på siden og læse nærmere.
Jeg mener også at det er blevet mere udbredt end blot København.