Oprindeligt indlæg af Bubbi
Har fået opgraderet min 25/5 mbit til en 50/10 mbit, for kun en 50'er mere om måneden.
Så nu koster mit internet 285,-/mdr. og det er selvfølgelig uden noget med fair use og alt det halløj.
Det er jeg nu godt tilfreds med.
I kan vel kun få så hurtigt net for så lidt fordi i har fiber eller noget delenetværk med andre huse?
Nu tænker jeg også på Maverick der betaler 69,- for 50/50
Bubbi's er ik fibernet mig bekendt, jeg har selv fibernet 30/30mbit men får 40/40mbit
Oprindeligt indlæg af Bubbi
Har fået opgraderet min 25/5 mbit til en 50/10 mbit, for kun en 50'er mere om måneden.
Så nu koster mit internet 285,-/mdr. og det er selvfølgelig uden noget med fair use og alt det halløj.
Det er jeg nu godt tilfreds med.
I kan vel kun få så hurtigt net for så lidt fordi i har fiber eller noget delenetværk med andre huse?
Nu tænker jeg også på Maverick der betaler 69,- for 50/50
Og deler det ikke med andre end konen som spiller FarmVille og nørder Facebook.
Men det er dælme rart at man kan få nogle ordentlige hastigheder.
For bare 5-6 måneder siden var den højeste hastighed en 20/2 mbit
hos vores antenneforening.
Så skal da lige love for, at de har sparket liv i vores DOCSIS 3.0 modemer.
Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bubbi" (10.10.2011, 01:13)
Jeg testede lige min forbindelse for nyligt, og opdagede at TDC har hævet min hastighed til 20?/2. Det sgu meget dejligt. Med TDC HomeTrio. Før var det 10/1. Havde godt opdaget at det gik noget hurtigere med download osv, men tænkte bare det var noget tilfældigt.
Download er godt nok kun 9, men det er med bredbånds TV som også trækker på forbindelsen. Har set den oppe på 13 med TV'et tændt. Den var nede på 6 før TDC hævede forbindelsen.
Mon det er 15/2 jeg har fået?
Jeg testede lige min forbindelse for nyligt, og opdagede at TDC har hævet min hastighed til 20?/2. Det sgu meget dejligt. Med TDC HomeTrio. Før var det 10/1. Havde godt opdaget at det gik noget hurtigere med download osv, men tænkte bare det var noget tilfældigt.
Download er godt nok kun 9, men det er med bredbånds TV som også trækker på forbindelsen. Har set den oppe på 13 med TV'et tændt. Den var nede på 6 før TDC hævede forbindelsen.
Du kan logge ind i routeren og se den hastighed den er synkroniseret op med, står vist på start siden hvis jeg husker rigtigt.
Du kan logge ind i routeren og se den hastighed den er synkroniseret op med, står vist på start siden hvis jeg husker rigtigt.
brokker mig ikke over den hastighed jeg får på min Galaxy Nexus med Telmore Mobilt bredbånd
Det går lige til at hente mails og andet ned på
super hastighed
men ping er selvfølgelig noget høj sammenlignet med en fast forbindelse
well, det er HSDPA og den ping der er meget normal LTE er ca det halve af det, så det kan bestemt blive bedre.
For en mobil forbindelse så kan jeg bestemt godt leve med det, har dog "kun" 2 gig data, men kan altid udvidde.